Gå til innhold

Ubehagelige opplevelser med mannen jeg holder på med

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette har vi snakket om også og han har tidligere sagt at «jeg er sykere enn Marius»

Anonymkode: 12bab...c6f

Hvor mye fikk du egentlig vite før du oppdaget disse mappene som var utslagsgivende? Det er jo helt tydelig at du er en spenningssøker fremfor en som ønsker en trygg og kjærlig relasjon. Det er jo lett å se at du gjorde det riktig i å komme deg bort, så får hans stadige tilbakevending være en påminnelse på det du kanskje har lært nå?

Anonymkode: d4426...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er syk i hodet. Hvorfor skriver du «dater»

og ikke «datet»? Har du satt ordentlig genser da, formidlet at du ikke ønsker kontakt? 

Anonymkode: 96944...817

Skrivefeil fra min side, jeg har jo skrevet at jeg er ferdig med han og kuttet kontakten med han

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mye fikk du egentlig vite før du oppdaget disse mappene som var utslagsgivende? Det er jo helt tydelig at du er en spenningssøker fremfor en som ønsker en trygg og kjærlig relasjon. Det er jo lett å se at du gjorde det riktig i å komme deg bort, så får hans stadige tilbakevending være en påminnelse på det du kanskje har lært nå?

Mye, men man gjør dumme ting når man er forelsket. Men så kom det til et punkt hvor jeg innså at han er syk 

Skrevet

Hvordan møtte du ham? Syntes det er ganske fascinerende hvilke arenaer slike befinner seg i.

Ser han veldig bra ut/veldig høy med masse muskler?

Anonymkode: a45fd...020

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mye, men man gjør dumme ting når man er forelsket. Men så kom det til et punkt hvor jeg innså at han er syk 

Håper for din egen del at du lærte noe her, for dette kan ha vært noe veldig bra for deg å erfare. Alternativet er at du blir en av dem som aldri lærer og til slutt tror alle menn er noen drittsekker, men likevel klarer å finne seg en ny drittsekk gang på gang

Skrevet

Det kan ikke være jenter i Norge da? Alle vet at man aldri skal si ja til å bli filmet eller tatt bilder av

Skrevet

Håper for din egen del at du lærte noe her, for dette kan ha vært noe veldig bra for deg å erfare. Alternativet er at du blir en av dem som aldri lærer og til slutt tror alle menn er noen drittsekker, men likevel klarer å finne seg en ny drittsekk gang på gang

Jeg kommer nok aldri til å åpne meg for en mann igjen, ord kan ikke beskrive hvor kvalm jeg er 

• Hjerte 1
Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Det kan ikke være jenter i Norge da? Alle vet at man aldri skal si ja til å bli filmet eller tatt bilder av

Alle er norske jenter ja

Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Mange av de unge gjør det likevel. De blir syke selv i hodet av å se på alle slags sex program på tven, internet og tror det er normalt.

Anonymkode: 961e3...7e8

• Liker 1
Skrevet

Man skal ikke shame sex i dag og da er dette resultatet av kulturen som har oppstått. De skjønnet ikke konsekvensene. 15 åringen min får tilsendt nakne jenter på snapchat.

Anonymkode: 961e3...7e8

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med politiet sporenstreks, TS. 02800 er telefonnummeret når det ikke er en nødsituasjon. 

Du forteller dem hva du har opplevd, hva han har sagt og hva du har sett på telefonen hans - også ber du dem om råd til hvordan du skal håndtere situasjonen. Når han ikke lar deg være i fred, han har rulleblad og åpenbart driver med ting som er ulovlig, så er det gedigne røde flagg. Ta vare på alt av meldinger og loggfør når han oppsøker deg, slik at du kan gi det videre til politiet senere ved behov. 

Ikke bruk tid eller energi på å klandre deg selv - gjort er gjort. Jeg synes det er utrolig ufint å av enkelte andre her i tråden å legge skylden på deg for det som har skjedd, og belære det rundt det. Det er HAN som er en ubehagelig og grenseoverskridende type - og han forsøker ikke engang å skjule det.

Det eneste som betyr noe nå er din sikkerhet. 

• Liker 4
Skrevet

Jenter går ikke etter badboys. Neida...

Anonymkode: 3328e...d92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg kommer nok aldri til å åpne meg for en mann igjen, ord kan ikke beskrive hvor kvalm jeg er 

Da har du dessverre ikke lært noen ting....

• Liker 4
Skrevet

Dette er ganske typisk rusmiljø ts, det er en måte å kontrollere jenter på. Har han filmet deg så anmeld han og fortell alt du har sett. 

Anonymkode: 20112...f2a

Skrevet

Dette er ganske typisk rusmiljø ts, det er en måte å kontrollere jenter på. Har han filmet deg så anmeld han og fortell alt du har sett. 

Anonymkode: 20112...f2a

Det er akkurat det miljøet han er i. Han er jo dealer og har sittet inne flere ganger så politiet vet hvem han er

Skrevet

Hva faen? Dette er utrolig merkelig. Blokker overalt og kutt kontakt.

Anonymkode: 8034e...2d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva skal jeg si?

"jeg var ikke så stor jente som jeg trodde, og syntes egentlig det er dritskummelt med fengselsfugler"

Skrevet

Men det skal ikke legges skjul på at jeg er lei meg. Han tok godt vare på meg og for en som ble forlatt av faren sin i ung alder er det sårt å gå gjennom noe slikt. Jeg forventet ikke mer av ha for jeg visste hvordan han er, men jeg er likevel lei meg, fordi det føltes godt å føle seg elsket

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvordan møtte du ham? Syntes det er ganske fascinerende hvilke arenaer slike befinner seg i.

Ser han veldig bra ut/veldig høy med masse muskler?

Anonymkode: a45fd...020

Ser Marius Borg Høiby sånn ut? Må slutte å putte mennesker i en boks. 

Anonymkode: f2a5d...dc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men det skal ikke legges skjul på at jeg er lei meg. Han tok godt vare på meg og for en som ble forlatt av faren sin i ung alder er det sårt å gå gjennom noe slikt. Jeg forventet ikke mer av ha for jeg visste hvordan han er, men jeg er likevel lei meg, fordi det føltes godt å føle seg elsket

De later alltid som om om de er reddende engler som bryr seg om deg (psykopatene altså). 

Det høres ulovlig ut å dele videoer av andre kvinner i denne sammenhengen med kamerater. Du kan jo spørre politiet om dette. 

Ikke velg en kriminell med bakgrunn fra fengsel igjen. Og ikke la noen filme deg.

Og heal traumer du har fra barndom og liv sånn at du ikke faller for sånne menn flere ganger.

Blokker overalt og vent ut at han forhåpentligvis blir opptatt med noe annet. Kanskje la være å åpne døra i noen måneder tilfelle. Det er veldig deilig å blokkere folk som plager. Prøv det.

Anonymkode: f2a5d...dc9

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...