AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Skrevet 6. oktober Og hvor mange treff blir det utav matchene? Dersom du bor i en stor by, er blond, vanlig trent og 1.80 høy? Anonymkode: a6298...877
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #3 Skrevet 6. oktober Det er utrolig mange faktorer som spiller inn. Samme person kan oppleve store forskjell i antall matcher basert på hvilke bilder hen bruker og hvilken tekst hen legger til. Det finnes jo folk som har som yrke å lage gode tinderprofiler. Anonymkode: ee3e7...d5f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #4 Skrevet 6. oktober 1.85 høy, 32 år gammel, siviløkonom i mellomstor norsk by, får vel 5 matches i uka, men må gjerne ha 20-30 matches for å få en date så går en stund mellom hver. Setter jeg lokasjon til Oslo er det 100+ på få dager. Aller viktigst er lokasjon, etter min erfaring... Anonymkode: c1296...274 1
Katten.2.0 Skrevet 6. oktober #5 Skrevet 6. oktober I Oslo var det noen matcher dagen. Trondheim noen få pr dag. Ellers i Norge var det store variasjoner. Var stort sett noen få matcher hver by jeg dro gjennom, men var sjeldent mer enn et par døgn mtp jobbreiser etc. Av de jeg matchet med tok jeg kontakt med rundt en tredjedel. Av de så førte 10-20% til møter. Av de resterende 80-90% var det ca 50/50 angående hvem som avsluttet samtalen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Aller viktigst er lokasjon, etter min erfaring... Nei, alle viktigst er penger. Så lenge du skilter med "siviløkonom" trekker du overfladiske golddiggere som fluepapir. Anonymkode: 8aa3a...670
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #7 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, alle viktigst er penger. Så lenge du skilter med "siviløkonom" trekker du overfladiske golddiggere som fluepapir. Anonymkode: 8aa3a...670 Hvem pokker er det som skriver det på profilen sin? Anonymkode: 14a6f...035
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem pokker er det som skriver det på profilen sin? Anonymkode: 14a6f...035 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 1.85 høy, 32 år gammel, siviløkonom i mellomstor norsk by, får vel 5 matches i uka, men må gjerne ha 20-30 matches for å få en date så går en stund mellom hver. Setter jeg lokasjon til Oslo er det 100+ på få dager. Aller viktigst er lokasjon, etter min erfaring... Anonymkode: c1296...274 AB 274 virker det som Anonymkode: 8aa3a...670
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #9 Skrevet 7. oktober Ingen. Og det er selv om jeg swiper på selv troll på Tinder, og jeg utenfor Tinder kan dra damer 7/10 og opp. Sier litt om hvor kresen selv de minst attraktive damene på Tinder er. Anonymkode: 4ac7c...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #10 Skrevet 7. oktober seriøst.... "til du"???? Er det mulig? Anonymkode: 8a853...282
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #11 Skrevet 7. oktober Byttet bilde til ett som en kompis tok, han har fotohobby, og gikk fra det absolutte frysepunktet i flere uker til rundt to treff pr uke og kanskje en eller to datemuligheter pr måned. Ca åtte år siden dette så ting kan godt være helt forskjellig nå. Anonymkode: 6420c...4b0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #12 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Byttet bilde til ett som en kompis tok, han har fotohobby, og gikk fra det absolutte frysepunktet i flere uker til rundt to treff pr uke og kanskje en eller to datemuligheter pr måned. Ca åtte år siden dette så ting kan godt være helt forskjellig nå. Anonymkode: 6420c...4b0 For åtte år siden funka Tinder bedre. Da swipa kvinner mer realistisk, men nå har dem skjønt at uansett hvordan dem ser ut så kan dem swipe på kun de få attraktive mannfolka og om dem gjør det lenge bok så vil en av dem ligge med dem til slutt. Anonymkode: 4ac7c...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #13 Skrevet 7. oktober På det verste, da jeg hadde litt for mye tid og syntes det var litt spennende, fikk jeg rundt 16 000 matcher og 2 000 likes på et par måneder. Nå er det mer et problem enn noe annet, for jeg er egentlig ikke interessert i å ha mange der. Jeg vil heller møte noen som er bra, og jeg tror ikke løsningen ligger i Tinder. Jeg ble faktisk hengt ut på den «fine» siden på Facebook « Are we dating the same guy Norway » for å være en player, selv om jeg ikke har vært på en date siden juli. Det sier kanskje mer om hvor sprø hele greia har blitt enn noe annet. Ærlig talt, enda en grunn til å logge av Tinder og leve litt mer ute i virkeligheten. Anonymkode: abe29...a6f
Coachshinny Skrevet 7. oktober #14 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): På det verste, da jeg hadde litt for mye tid og syntes det var litt spennende, fikk jeg rundt 16 000 matcher og 2 000 likes på et par måneder. Nå er det mer et problem enn noe annet, for jeg er egentlig ikke interessert i å ha mange der. Jeg vil heller møte noen som er bra, og jeg tror ikke løsningen ligger i Tinder. Jeg ble faktisk hengt ut på den «fine» siden på Facebook « Are we dating the same guy Norway » for å være en player, selv om jeg ikke har vært på en date siden juli. Det sier kanskje mer om hvor sprø hele greia har blitt enn noe annet. Ærlig talt, enda en grunn til å logge av Tinder og leve litt mer ute i virkeligheten. Anonymkode: abe29...a6f Hva var det du sa, 16000 matcher på 2 måneder. Det er 267 matcher pr døgn. I min verden, klin umulig. Samtidig 2000 likes på 2 måneder, faktisk lettere å tro.😅 Har skikkelig draget du da…😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå