AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:20 #41 Skrevet mandag kl. 15:20 Du var 18 da du lå med han? Ikke 15? Nei du kan selvsagt ikke si til kona ang ditt tilfelle, som utifra de tallene der ikke er ulovlig. Du vet heller ikke om flere. Kanskje han var forelsket i deg? Ikke bra å leve i fortiden. Evt voldtekt er noe annet og om han hadde sex med deg som 15. men helt ærlig. Dette var veldig vanlig. Jenter på 15-18 med kjæreste på 22-27 . Masse av det da jeg var ung. Jeg var selv kjæreste med en på 26 og jeg var 17/18. skal jeg være ærlig var det fint med en mer erfaren kjæreste. Anonymkode: 01439...520 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:27 #42 Skrevet mandag kl. 15:27 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gikk ikke helt til samleie før jeg var passert 18. Det er først nå 25 år senere jeg begynner å skjønne at det ikke var min feil. Anonymkode: aaa50...a63 Var det ikke frivillig når du var 18? Anonymkode: bc3b9...346
Maleficenta Skrevet mandag kl. 15:27 #43 Skrevet mandag kl. 15:27 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Efebofili er mye vanligere enn folk tror. Anonymkode: 8cdb5...f28 Den var ny. Hva er det?
Maleficenta Skrevet mandag kl. 15:28 #44 Skrevet mandag kl. 15:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det ikke frivillig når du var 18? Anonymkode: bc3b9...346 Er ikke sikkert det var hundre prosent frivillig.
Maleficenta Skrevet mandag kl. 15:29 #45 Skrevet mandag kl. 15:29 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du var 18 da du lå med han? Ikke 15? Nei du kan selvsagt ikke si til kona ang ditt tilfelle, som utifra de tallene der ikke er ulovlig. Du vet heller ikke om flere. Kanskje han var forelsket i deg? Ikke bra å leve i fortiden. Evt voldtekt er noe annet og om han hadde sex med deg som 15. men helt ærlig. Dette var veldig vanlig. Jenter på 15-18 med kjæreste på 22-27 . Masse av det da jeg var ung. Jeg var selv kjæreste med en på 26 og jeg var 17/18. skal jeg være ærlig var det fint med en mer erfaren kjæreste. Anonymkode: 01439...520 Hun sa de venta med samleie. De gjorde sikkert andre seksuelle ting før det
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:54 #46 Skrevet mandag kl. 16:54 Det man ikke vet vet man ikke. Jeg var sammen med en som la seg etter de under 18 etter jeg ble 20. Og så fant han en på 13 (han var 6 år eldre enn meg....). Han er syk i hodet. Jeg er heldigvis sammen med en nå, som er strengt i mot denslags. Hadde jeg fått vite det hadde jeg blitt knust men kunne ikke fortsatt med ham. Anonymkode: 4bb56...aed 1
Nowayback Skrevet mandag kl. 17:00 #47 Skrevet mandag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tja. Er i et forhold med en mann som var i starten av 30-årene da han var sammen med ei på 19 år. Jeg liker det ikke, men kan jo ikke gjøre noe med det nå. Jeg har sagt tydelig ifra om at jeg synes den aldersforskjellen var stor, og håper jo han tenker i dag at det er en stor aldersforskjell. Han mener derimot at hun var voksen, han var voksen, de gjorde ikke noe ulovlig.. som forsåvidt er sant. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Anonymkode: f5fae...fc0 Mannen din har selvsagt helt rett. Har flust av eksempler på slike forhold. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:04 #48 Skrevet mandag kl. 17:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakk for deg selv. Partners tidligere seksuelle historie er viktig, mener jeg. På KG virker det som de fleste mener motsatt, at tidligere sexliv ikke har noe som helst å si Anonymkode: 1cab1...952
Maleficenta Skrevet 21 timer siden #49 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): På KG virker det som de fleste mener motsatt, at tidligere sexliv ikke har noe som helst å si Anonymkode: 1cab1...952 Seksuell utnyttelse av barn blir noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #50 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tja. Er i et forhold med en mann som var i starten av 30-årene da han var sammen med ei på 19 år. Jeg liker det ikke, men kan jo ikke gjøre noe med det nå. Jeg har sagt tydelig ifra om at jeg synes den aldersforskjellen var stor, og håper jo han tenker i dag at det er en stor aldersforskjell. Han mener derimot at hun var voksen, han var voksen, de gjorde ikke noe ulovlig.. som forsåvidt er sant. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Anonymkode: f5fae...fc0 Samme her, typen 21 sammen med ei på 14 ! Foreldrene hennes var helt imot forholdet. Men det er mange år siden og de var ilag i flere år før jeg kom inn bildet. Det var relativt mange som gjorde dette på 90 tallet. Hadde ei klassevenninne som var 13 da hun kom sammen med en på 20. Stolt over å ha en type med bil liksom. Anonymkode: eda27...f6c
Maleficenta Skrevet 20 timer siden #51 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her, typen 21 sammen med ei på 14 ! Foreldrene hennes var helt imot forholdet. Men det er mange år siden og de var ilag i flere år før jeg kom inn bildet. Det var relativt mange som gjorde dette på 90 tallet. Hadde ei klassevenninne som var 13 da hun kom sammen med en på 20. Stolt over å ha en type med bil liksom. Anonymkode: eda27...f6c Var helt sykt at det var vanlig før 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #52 Skrevet 19 timer siden Man trenger ikke like det uansett, men det er selvsagt en kjempestor forskjell om den yngre var 15, 18 eller 21. Er det en 15-åring er det overgrep/voldtekt. Er det en 18-åring er det ikke ulovlig, men litt ekkelt. Er det en 21-åring, og mannen er 25 så er det egentlig ikke noe å snakke om, to voksne mennesker som gjør sine valg. Anonymkode: 8b37b...f17 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #53 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det har du nok, hvis du tror at det hadde vært et problem for mange her inne. Anonymkode: b075a...dfc Nei, det er ikke ulovlig for en på 50 i ligge med ei på 21. Det ville likevel blitt fordømt kraftig her inne. Anonymkode: b66dd...8c5
Maleficenta Skrevet 18 timer siden #54 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei, det er ikke ulovlig for en på 50 i ligge med ei på 21. Det ville likevel blitt fordømt kraftig her inne. Anonymkode: b66dd...8c5 Det er jo fordi de færreste femtiåringer anses som attraktive i øynene på en 21 åring. Unntak skjer jo men da skjer det såpass sjeldent at folk av naturlige grunner reagerer 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #55 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke ulovlig for en på 50 i ligge med ei på 21. Det ville likevel blitt fordømt kraftig her inne. Anonymkode: b66dd...8c5 Han har nok betalt på en eller annen måte. Anonymkode: b075a...dfc
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #56 Skrevet 17 timer siden Maleficenta skrev (22 minutter siden): Det er jo fordi de færreste femtiåringer anses som attraktive i øynene på en 21 åring. Unntak skjer jo men da skjer det såpass sjeldent at folk av naturlige grunner reagerer Det har du sikkert rett i, men det var ikke poenget her. Den jeg siterte påstod at den hun siterte måtte ha gjort noe ulovlig siden han sa han ville blitt fordømt her inne. (rotete og usikker på pronomenene, men du forstår sikkert). Det er altså ikke ulovlig for en 21-åring å ha sex med en i 50-årene. Eller 80-årene for den saks skyld, Anonymkode: b66dd...8c5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #57 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har nok betalt på en eller annen måte. Anonymkode: b075a...dfc Ok. Anonymkode: b66dd...8c5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #58 Skrevet 17 timer siden Maleficenta skrev (4 timer siden): Seksuell utnyttelse av barn blir noe annet. Dere trekker jo bare vilkårlige grenser for hvilken fortid dere bryr dere om. Hva om det var snakk om Sverige, hvor den seksuelle lavalder er 15, da kan man ikke lenger argumentere for at det er på grunn av at det er ulovlig. Eller ta et seksuelt forhold mellom en 18 år gammel kvinne og en 40år gammel mann? Jeg kan garantere deg at over 90% av kvinnene her inne ville hatt problemer med en mann som hadde en historikk av å gå etter damer i den alderen, selvom de anses som voksne per definisjon. Jeg mener at all fortid betyr noe, og at det blir for dumt å skulle plukke og mikse hva som skal ha noe å si. Vær konsekvent Anonymkode: 5fdc6...56b
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #59 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tja. Er i et forhold med en mann som var i starten av 30-årene da han var sammen med ei på 19 år. Jeg liker det ikke, men kan jo ikke gjøre noe med det nå. Jeg har sagt tydelig ifra om at jeg synes den aldersforskjellen var stor, og håper jo han tenker i dag at det er en stor aldersforskjell. Han mener derimot at hun var voksen, han var voksen, de gjorde ikke noe ulovlig.. som forsåvidt er sant. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Anonymkode: f5fae...fc0 En 19-åring er virkelig ikke mye voksen. Jeg jobber tett på den aldersgruppen, og har en 18-åring selv. En 30-åring har ikke en dritt bortpå en tenåring å gjøre. Anonymkode: 25121...b1a 4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #60 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En 19-åring er virkelig ikke mye voksen. Jeg jobber tett på den aldersgruppen, og har en 18-åring selv. En 30-åring har ikke en dritt bortpå en tenåring å gjøre. Anonymkode: 25121...b1a Ryggmarksrefleksen er enig, men litt usikker på hvorfor... Kan du begrunne? Anonymkode: b66dd...8c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå