AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden hadde du villet vite om det? At han hadde brukt 15-åringer seksuelt da han selv var ca 25? Eller er fortiden uviktig? Anonymkode: aaa50...a63
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Nei. Dette var fortiden. Starter på null i forholdet. Anonymkode: e43aa...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Dette var fortiden. Starter på null i forholdet. Anonymkode: e43aa...9e8 Hva hvis han var voldtektsmann/ pedofil Anonymkode: 33cf0...059
Maleficenta Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hadde du villet vite om det? At han hadde brukt 15-åringer seksuelt da han selv var ca 25? Eller er fortiden uviktig? Anonymkode: aaa50...a63 Da hadde jeg gått om mannen min hadde gjort noe sånt. Endret 8 timer siden av Maleficenta 11 7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Tja. Er i et forhold med en mann som var i starten av 30-årene da han var sammen med ei på 19 år. Jeg liker det ikke, men kan jo ikke gjøre noe med det nå. Jeg har sagt tydelig ifra om at jeg synes den aldersforskjellen var stor, og håper jo han tenker i dag at det er en stor aldersforskjell. Han mener derimot at hun var voksen, han var voksen, de gjorde ikke noe ulovlig.. som forsåvidt er sant. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Anonymkode: f5fae...fc0
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva hvis han var voldtektsmann/ pedofil Anonymkode: 33cf0...059 Pedofil går ikke. Det er noe du er og ikke kan kureres for. En mann som har voldtatt kan fint kureres. Anonymkode: e43aa...9e8
Maleficenta Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Er i et forhold med en mann som var i starten av 30-årene da han var sammen med ei på 19 år. Jeg liker det ikke, men kan jo ikke gjøre noe med det nå. Jeg har sagt tydelig ifra om at jeg synes den aldersforskjellen var stor, og håper jo han tenker i dag at det er en stor aldersforskjell. Han mener derimot at hun var voksen, han var voksen, de gjorde ikke noe ulovlig.. som forsåvidt er sant. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Anonymkode: f5fae...fc0 Litt annen sak da. En 19 åring er myndig og er samtykkekompetent en 15 åring er mindreårig og han hadde da brutt loven. Og så er det og forskjell på å være kjærester og å gjøre sport i å groome småjenter og ligge med dem. Ikke at jeg sier at det er greit at en på 25 er kjæreste med en 15 åring heller 7 3
Maleficenta Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pedofil går ikke. Det er noe du er og ikke kan kureres for. En mann som har voldtatt kan fint kureres. Anonymkode: e43aa...9e8 Men en mann som voldtar er slem 2 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Maleficenta skrev (5 minutter siden): Da hadde jeg gått om mannen min hadde gjort noe sånt. Samme her. Helt uaktuelt å være samen med en predator. Hvis han som 25-åring tenner på et barn så er han ikke normal i hodet etter mitt syn. Anonymkode: b075a...dfc 5 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Maleficenta skrev (2 minutter siden): Litt annen sak da. En 19 åring er myndig og er samtykkekompetent en 15 åring er mindreårig og han hadde da brutt loven. Og så er det og forskjell på å være kjærester og å gjøre sport i å groome småjenter og ligge med dem. Ikke at jeg sier at det er greit at en på 25 er kjæreste med en 15 åring heller Nei, det er klart, er enig med deg der. Anonymkode: f5fae...fc0
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Det gikk ikke helt til samleie før jeg var passert 18. Det er først nå 25 år senere jeg begynner å skjønne at det ikke var min feil. Det er så sårt. Han har barn i dag, med en kone som er ca min alder. Anonymkode: aaa50...a63 5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei. Dette var fortiden. Starter på null i forholdet. Anonymkode: e43aa...9e8 Snakk for deg selv. Partners tidligere seksuelle historie er viktig, mener jeg. Dette er et rødt flagg. Hva sier han selv? Hvordan forklarer han det? Anonymkode: e5a42...5ec 1 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden Efebofili er mye vanligere enn folk tror. Anonymkode: 8cdb5...f28
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden Det er en av ekstremt få ting jeg ville gått på dagen av å finne ut om min mann. 15-åringer er barn, 25-åringer flest er fullt utvikla, frontallapp og alt så det hadde vært fullstendig utenfor alt jeg synes er greit. Om det var en 18-åring da han var 25 derimot ville det vært greit. Anonymkode: 14b4d...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Maleficenta skrev (7 minutter siden): Men en mann som voldtar er slem Ja han har gjort noe slemt. Og forhåpentligvis lært at dette gjør han ikke igjen. Anonymkode: e43aa...9e8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva hvis han var voldtektsmann/ pedofil Anonymkode: 33cf0...059 Han er begge deler om han har sex med en på 15 når han selv er 25. Det er ulovlig. Hadde villet vite om det ja, for da hadde jeg forlatt ham tvert. Man har ganske enkelt ikke sex med barn. Det er ikke noe å lure på engang. Anonymkode: 0ad95...b5f 1 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Efebofili er mye vanligere enn folk tror. Anonymkode: 8cdb5...f28 Det er det sikkert, men det er i hvert fall fullstendig uaktuelt for meg å ha noe med sånne mennesker å gjøre. Anonymkode: b075a...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Av alle ting jeg er bekymrer for, er ikke dette med på lista. Om noe, svinger mannen andre veien. Anonymkode: a0f78...d93
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Du skriver "15 åringer", snakker vi om flere tilfeller eller ? Et engangstilfelle hadde jeg godtatt, men ikke en som bevisst gikk etter så unge. Anonymkode: 578d4...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du skriver "15 åringer", snakker vi om flere tilfeller eller ? Et engangstilfelle hadde jeg godtatt, men ikke en som bevisst gikk etter så unge. Anonymkode: 578d4...7f7 Det vet jeg ikke, men er ingen grunn til å tro at jeg var den eneste, det virker litt naivt. Anonymkode: aaa50...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå