AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Om du hadde sendt en forespørsel til kjæresten din når du byttet fra status som singel til i et forhold og han ikke «godtok» forespørselen…. Hva hadde du tenkt? Jeg kan jo ikke helt skjønne hvorfor noen må holde et fast og stabilt forhold hemmelig for kun egne venner? Anonymkode: 4fbaa...01d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Ikke at jeg bruker FB så mye, men nå fikk jeg vibber til hun som skrev om kjæresten som hadde hatt samboer i flere år. Anonymkode: 78b8b...2ae 1 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Bruker nesten ikke fb, men hadde tenkt at han ville skjule meg eller var i et forhold. Anonymkode: 11d20...6ca 4 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Hadde nok ikke sett forespørselen en gang. Bruker facecbook kanskje en gang hver 3. mnd. Da er det så mange varsler at jeg ikke gidder se på dem en gang. Facebook er primært for idrettslag og pensjonister. Anonymkode: ae717...1ef 1 1
Fant80 Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Hva ER det med folk som lever livene sine etter hva som skjer på Facebook. Der har du gjeng. Er så vanvittig glad for at jeg kuttet ut den søppelboka for mange år siden. Det er så vanvittige tenåringsproblematikker som oppstår. Men har jo lært meg at folk forandrer seg jo aldri. Man lærer seg bare å beherske seg bedre. Når man sitter der med pølsefingrene på tastaturet,så er 14 åringen tilbake med en gang. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Hadde aldri sendt en slik forespørsel, og hadde lurt veldig dersom jeg hadde fått en slik forespørsel fra kjæresten. Synes det et merkelig å måtte kringkaste slikt på internettet. Anonymkode: c2551...1b4 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Fordi at mange av oss ønsker å holde enkelte ting privat. Hvis du sjekker en del profiler på FB så vil du oppdage at mange ikke har definert seg som singel eller gift/samboer. Det var før før i tiden at det var så viktig og in. Nå er det faktisk litt harry å flashe til omverden om hvordan forholdet er hvordan osv. Har en et bra forhold så har en vel ikke behov for la omverdenen få alle deltatjer? Jeg er i et forholdsvis nytt forhold, og jeg hadde undret meg stort om jeg fikk en forespørsler fra kjæresten min om å legge det ut på FB. Jeg synes at det er litt over the top, og det kan være at typen din synes det samme. Ikke noe dramatikk i det Anonymkode: 8ab75...24c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Vi er ikke engang venner på Facebook. Jeg bruker den plattformen til et par aktivitetsgrupper og kontakt med noe familie og han bruker ikke Facebook i det hele tatt. "I et forhold med" på Facebook føler jeg er ekstremt gammeldags. Men om du lurer, er det jo bare å spørre ham? Anonymkode: 9d4b7...bf6
Mardina Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Så har man sånne som meg, som ønsker at det skal være synlig på Facebook at jeg er i et forhold. Jeg synes det bare er koselig jeg ❤️ Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være så "problematisk" 🤔 Er det ikke hyggelig at folk er lykkelig og har det bra? 🤔 Andre folk får gjøre hva de vil, men jeg liker i hvert fall å ha det offentlig på Facebook. Jeg bruker ikke noen andre SoMe enn Facebook. Det var også der jeg traff kjæresten min ❤️ 4 4 1
Daria Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Jeg ville ikke tenkt mye, jeg ville spurt - før jeg sendte forespørselen... Dvs, jeg ville neppe sendt den, fordi det ikke er viktig for meg. Det ville ikke vært et problem for meg om han gjerne ville ha det offentlig det, men jeg ville jo synes det var naturlig at han spurte, ikke bare sendte en forespørsel. Jeg kjenner par som har vært svært offentlig gift i mange år, men hvor den ene parten ikke ønsker forholdsstatus synlig av godt begrunnede og forståelige årsaker uten at det handler om noe ønske om å framstå som singel.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Skjule forholdsstatus på Facebook => OK Ha forholdsstatus som "singel" når du er i et forhold => IKKE OK Anonymkode: 3b9ea...ec7 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Jeg kan svare fra den andre siden. Hvis jeg hadde mottatt en slik forespørsel hadde jeg avvist den, men samtidig fortalt at jeg ikke ønsker å ha noen opplysninger på Facebook og sjekket ordentlig inn med kjæresten min så jeg var sikker på at han forstod hvorfor og ikke følte seg oversett. Og jeg ville heller aldri skjult forholdet ellers for de vi møter i det virkelige liv. Jeg syns det koker ned til om kjæresten til vanlig gir deg en dårlig følelse og ikke inkluderer deg i livet sitt, eller om det er bare på fb han ikke ønsker å stå i et forhold. Og samtidig om fb er full av gamle flammer han holder kontakten med. Anonymkode: 99299...fbc 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kan svare fra den andre siden. Hvis jeg hadde mottatt en slik forespørsel hadde jeg avvist den, men samtidig fortalt at jeg ikke ønsker å ha noen opplysninger på Facebook og sjekket ordentlig inn med kjæresten min så jeg var sikker på at han forstod hvorfor og ikke følte seg oversett. Og jeg ville heller aldri skjult forholdet ellers for de vi møter i det virkelige liv. Jeg syns det koker ned til om kjæresten til vanlig gir deg en dårlig følelse og ikke inkluderer deg i livet sitt, eller om det er bare på fb han ikke ønsker å stå i et forhold. Og samtidig om fb er full av gamle flammer han holder kontakten med. Anonymkode: 99299...fbc Men hvorfor er det viktig for deg å sjuke status for dine egne venner? Anonymkode: 4fbaa...01d
Hensatt Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Hva sier kjæresten? Eller snakker dere ikke sammen irl? 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi at mange av oss ønsker å holde enkelte ting privat. Hvis du sjekker en del profiler på FB så vil du oppdage at mange ikke har definert seg som singel eller gift/samboer. Det var før før i tiden at det var så viktig og in. Nå er det faktisk litt harry å flashe til omverden om hvordan forholdet er hvordan osv. Har en et bra forhold så har en vel ikke behov for la omverdenen få alle deltatjer? Jeg er i et forholdsvis nytt forhold, og jeg hadde undret meg stort om jeg fikk en forespørsler fra kjæresten min om å legge det ut på FB. Jeg synes at det er litt over the top, og det kan være at typen din synes det samme. Ikke noe dramatikk i det Anonymkode: 8ab75...24c Jeg velger å stå som "i et forhold" for å slippe venneforespørsler og meldinger fra love-scammere og annet rusk og rask. Synes forresten det er mer harry å FORTSATT engasjere seg i hvordan andre bruker FB etter så mange år. Jeg gir blanke f*** i om man signaliserer sivilstatus eller ei, om man liker å legge ut selfies, om man kun bruker det til å lese nyheter eller følge interessegrupper. Å stadig proklamere hva eller hvordan man fremstår minst mulig harry ved bruk av FB fremstår som litt.....panisk og gir nøyaktig det motsatte inntrykket. Anonymkode: 4b806...6e0 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Det måtte man da bare ha snakket om, enkelt og greit? Jeg hadde spurt før jeg hadde sendt en sånn forespørsel. Jeg hadde også akseptert det hvis hun (jeg er mann) helst ikke ville ha sånt på Facebook, selv om jeg synes det er ganske hyggelig å ha det. Høres veldig rart ut for meg å være i et forhold og ikke kunne snakke direkte om det her. Anonymkode: 0515d...fda 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvorfor er det viktig for deg å sjuke status for dine egne venner? Anonymkode: 4fbaa...01d Jeg har ikke noen god grunn annet enn at jeg syns det er ganske teit og litt fjortiss hele greia. Får litt flashbacks til ungdomstiden hvor mange holdt med på å gå fra "i et forhold" til "its complicated" og tilbake igjen. Så det handler ikke om å skjule selve forholdet, jeg bare bruker ikke fb på den måten. Jeg har heller ingenting annet privat på min fb, så det er ikke sånn at kjærestestatus er det eneste jeg ikke vil dele. Anonymkode: 99299...fbc 2
Jdz Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Alle jeg kjenner vet at jeg er i et forhold. Jeg publiserer generelt ingenting på sosiale medier bortsett fra en story eller to i skuddåret. Jeg har null behov for å kringkaste mitt personlige liv til perifere bekjentskaper jeg måtte ha på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Fant80 skrev (2 timer siden): Hva ER det med folk som lever livene sine etter hva som skjer på Facebook. Der har du gjeng. Er så vanvittig glad for at jeg kuttet ut den søppelboka for mange år siden. Det er så vanvittige tenåringsproblematikker som oppstår. Men har jo lært meg at folk forandrer seg jo aldri. Man lærer seg bare å beherske seg bedre. Når man sitter der med pølsefingrene på tastaturet,så er 14 åringen tilbake med en gang. At du er vanvittig glad for at du kvittet deg med "søppelboka" antyder bare at du selv ikke mestrer å dra nytte av de åpenbare fordelene man kan ha av å ha en FB-profil. Om noe så er det du som dramatiserer Facebook og gjør det til en fjortisgreie. Jeg for min del følger borettslaget mitt. Masse nyttig informasjon og man kan stille spørsmål og få kjapt svar på ting man lurer på. Det samme gjelder andre grupper jeg deltar i som er rettet mot software jeg bruker til jobb og hobby. Å ha tilgang til mange, kunnskapsrike folk som er villig til å dele denne kunnskapen er veldig nyttig. Så følger jeg også en rekke band/artister som gjør at jeg er oppdatert på konserter etc. Er det ikke på tide å legge fra seg denne utdaterte holdningen om at FB bare er for sosial masturbasjon? De som fortsatt gnåler på dette virker som de ikke har logget inn i 2025 enda. Anonymkode: 4b806...6e0 1
Trek Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Jeg har ikke noen sivil status på Facebook og det er nok mest fordi jeg ikke tenker det er så viktig å annonsere på Facebook. Kjæresten er ikke hemmelig av den grunn, men jeg vil heller fortelle om gode nyheter ansikt til ansikt med familie og venner enn å bare endre en status på internett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå