Gå til innhold

Helt ærlig menn; kjenner dere forskjell på dama før og etter hun har født?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er damer dere har ligget med som ikke har født trangere enn andre dere har ligget med som har født?

Anonymkode: a53ca...98f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble dama trangere etter fødsel

Anonymkode: 04aab...f14

• Liker 2
Skrevet

Post-fødsel gikk det ca 1,5 år før vi hadde sex. Kan ikke si jeg merket noe forskjell nei.

Anonymkode: 73bdd...85e

Skrevet

Vet ikke. Jeg har aldri hatt sex med en mor.

Anonymkode: 1bb4c...211

Skrevet

Nei. Vi har to barn. Hun var akkurat like deilig, trang og fin etterpå som før. Hun er nå 57 år og det er ingen endring.

Anonymkode: 2035f...8e6

• Liker 1
Skrevet

Ingen forskjell. Hun ble hverken feit eller slapp :)

Anonymkode: 3aa33...c8e

Skrevet

Ingen forskjell, de trangeste jeg har vært med, har født både to og tre barn.

Anonymkode: c6e3c...8ab

• Liker 1
Skrevet

Ikke etter første fødsel. Var helt magisk. Nysgjerrig som jeg er kikket og undersøkte jeg meg selv nedentil samme dag som jeg hadde født, og det hadde bare smekket tilbake slik det var før. 

Etter andre svangerskapet, som var tvillinger, fikk jeg fremfall, så da var det endringer, men jeg merket det bedre enn mannen. Så ble jeg opereret for det, og "ble jomfru " igjen. Altså det var pokker så trangt at jeg angret veldig på operasjon en god stund, før det gikk seg til. Sex var skikkelig vanskelig og vondt en periode. Gikk heldigvis bedre etter en tid. Nå tenker jeg ikke over det lenger. 

Anonymkode: ab1d5...9c5

Skrevet

Har bare hatt sex med ei, og der ble det annerledes. Fortsatt digg, men ikke likt og ikke like ettersittende. Eksempel, for barn, dersom jeg har uforsiktig kunne jeg trykke inn luft. Ja, de fleste vet vel hvordan det høres ut etterpå. Etter fødsler så kom det ingen lyd.

Virker ikke som hun nøt samleie etterpå like godt heller. Nå har hun ny mann, så da er det sikkert bedre.

Anonymkode: a38df...850

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ingen forskjell, de trangeste jeg har vært med, har født både to og tre barn.

både to og tre faktisk.. 😝 

Anonymkode: e2e5a...023

Skrevet

Fikk detaljert beskrivelse av en som kunne fortelle at moren til barna slett ikke ble den samme etter første. Ble helt løs og slapp. Ble mer eller mindre ikke mer sex etter nr. 2 for ingen av de ville mer. Så der var det enorm forskjell. Men hun var visst ikke villig til å gjøre knipeøvelser heller. 

Anonymkode: 68618...adb

• Liker 1
Skrevet

Ja det er forskjell. Alt blir bedre 😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk detaljert beskrivelse av en som kunne fortelle at moren til barna slett ikke ble den samme etter første. Ble helt løs og slapp. Ble mer eller mindre ikke mer sex etter nr. 2 for ingen av de ville mer. Så der var det enorm forskjell. Men hun var visst ikke villig til å gjøre knipeøvelser heller. 

Anonymkode: 68618...adb

Dersom det blir enorm forskjell er noe galt, og man går til legen, får henvendelse til gynekolog, og opererer. Man kan ikke knipe bort skader. 

Anonymkode: ab1d5...9c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

både to og tre faktisk.. 😝 

Anonymkode: e2e5a...023

Ja, og så?

Skrevet

Eksen ble fullt på høyde med før, men det tok kanskje et par år. Mengden, og typen smøring ble også bedre. Før fødsel kunne hun bli altfor våt. 

Hun jeg er sammen med nå, har litt fremfall, og jeg mistenker at hun må ha vært trangere før. 

Anonymkode: bc2db...9d6

Skrevet

Merker ingen forskjell annet enn at sexlivet har blitt mye bedre med åra. 

Anonymkode: f2d81...f30

• Hjerte 1
Skrevet

hatt sex med mange alenemødre. mye bra. alt er individuelt, men blir nok noe mer bakfra med dem, for litt slapt kan det jo bli.

Anonymkode: 6e992...a44

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...