AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:05 #21 Skrevet tirsdag kl. 13:05 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.20): Ingen av delene. Er hun vid kan hun suge, eller ta den i toern hvis hun er åpen for det. Og størrelsen på pupper har da ingen ting å si når man er glad i noen. Rart spørsmål. Anonymkode: a2f0c...e01 eller bakfra i musa. blir strammere da. å se på er vel fine bryster best, men det er jo i fitta man har kuken. begge deler er digg, og det går også med små og slappe bryster eller vid mus. må tilpasse seg. Anonymkode: e161b...982
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:57 #22 Skrevet tirsdag kl. 16:57 Ingen av delene er viktig for meg. Det viktige er mennesket, tiltrekning, kjemi, humor osv. Anonymkode: f5027...56b 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:03 #23 Skrevet tirsdag kl. 18:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av delene er viktig for meg. Det viktige er mennesket, tiltrekning, kjemi, humor osv. Anonymkode: f5027...56b Du om det. For min del handler tiltrekning om fysisk attraktivitet. Hjelper lite om du er morsom om du ikke er seksuelt attraktiv. Anonymkode: 313c4...440 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:55 #24 Skrevet tirsdag kl. 21:55 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du om det. For min del handler tiltrekning om fysisk attraktivitet. Hjelper lite om du er morsom om du ikke er seksuelt attraktiv. Anonymkode: 313c4...440 Så du mener hun blir kun attraktiv med stram vagina eller «deilig bryst»? For min del blir hun ikke mer eller mindre seksuell attraktiv basert på fasongen til brystene eller formen på vagina. Det er hele kvinnen som spiller en rolle. Anonymkode: f5027...56b 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:39 #25 Skrevet onsdag kl. 06:39 Stram mus. Pupper kan alltids "oppgraderes" Anonymkode: 45c6f...36d 1 1
draug 75 Skrevet onsdag kl. 07:02 #26 Skrevet onsdag kl. 07:02 Flotte pupper. Om musa er slakk, så bruker man bare toeren. Puppene er det ingen erstatning for, men de kan jo repareres. (Noen spørsmål er så dumme at det må bare svares dumt)
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:33 #27 Skrevet onsdag kl. 08:33 Glemmer aldri mitt livs sjokk da jeg var ung og uerfaren. Ble med en jente hjem fra byen. Hun var veldig veldig pen, men samtidig stor. Sikkert 80-90 kilo og 165-170 høy. Uvitende som jeg var trodde jeg tjukke damer automatisk betydde romslig mus. Men hun var helt sykt trang (ikke for trang da) og deilig. Når jeg tenker tilbake på mitt livs knull, så var det den tjukke jenta jeg ble med hjem fra byen. Anonymkode: 8cf91...b43 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:37 #28 Skrevet onsdag kl. 08:37 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.24): Pupper lår og rumpe er ikke så viktig. Stram mus derimot.. Ingen vil vel knulle en bøtte med lunkent vann? Anonymkode: 8cf91...b43 Nei, så greit med en grei str på penis. Slipper man ofte det 🤣 Anonymkode: 6cbe0...edf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:39 #29 Skrevet onsdag kl. 08:39 draug 75 skrev (1 time siden): Flotte pupper. Om musa er slakk, så bruker man bare toeren. Puppene er det ingen erstatning for, men de kan jo repareres. (Noen spørsmål er så dumme at det må bare svares dumt) Bruker man bare toern 🤣hvis penis er gjennomsnittlig setter man på en sleeve… 🤣 Anonymkode: 6cbe0...edf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:46 #30 Skrevet onsdag kl. 08:46 Det viktigste er kjemien og utstrålingen. En kvinne kommer i mange versjoner, jeg elsker min kvinne i alle faser av livet! Hun er trang og deilige bryst så vanskelig å svare på, liker begge deler. Men er nok en puppemann, med det sagt så trenger de ikke være perfekte men ikke glad i null pupp eller type hengepupp sleng over skulderen! Anonymkode: 31b60...626 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:50 #31 Skrevet onsdag kl. 09:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemmer aldri mitt livs sjokk da jeg var ung og uerfaren. Ble med en jente hjem fra byen. Hun var veldig veldig pen, men samtidig stor. Sikkert 80-90 kilo og 165-170 høy. Uvitende som jeg var trodde jeg tjukke damer automatisk betydde romslig mus. Men hun var helt sykt trang (ikke for trang da) og deilig. Når jeg tenker tilbake på mitt livs knull, så var det den tjukke jenta jeg ble med hjem fra byen. Anonymkode: 8cf91...b43 Idiot. Du skulle ha fridd til henne. Anonymkode: 3a373...016 1 1
Trøndermann Skrevet onsdag kl. 11:26 #32 Skrevet onsdag kl. 11:26 Aldri skjønt det der med at fitta skal være så stram, bare digg og flere muligheter om hun ikke er så stram synes jeg😇 Og pupper er jo deilige i alle former og fasonger, ( og absolutt ikke feil om de henger og slenger litt...) 😏 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:34 #33 Skrevet onsdag kl. 12:34 Det beste er egentlig å ha en litt liten kuk. Sånn 11-12 cm og passelig tjukk. Da er den ikke lengre enn at du kan dunke på uten å være redd for at den stanger for hardt i bunnen (vondt for de med spiral) eller at det er for trangt (=vondt) hos dem som er litt trange. Anal er det sjelden noen frykter med en slik liten, søt torpedo. Vi slår et slag for liten kuk som blir brukt rett. Jenter med små bryster vet å sette pris på liten kuk. De vet hva det går i. Anonymkode: 55308...d6c 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:39 #34 Skrevet onsdag kl. 12:39 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.21): Det er ikke så nøye, da det fremdeles er en god stund til du skal begynne med slike ting. Anonymkode: cf4a9...acd Typisk KG, trykke ned TS. Skjerp deg! Anonymkode: 68134...13b 2
Resignert Skrevet onsdag kl. 14:28 #35 Skrevet onsdag kl. 14:28 Ingen av delene, så lenge dama har noenlunde normal vekt og kroppsfasong. Det som virkelig betyr noe er lyst, tenning, at hun blir våt, nyter og aller helst har evnen til å komme av flere ulike stimuli. Altså av slikking, fingrig OG knulling. Da blir sexen bra, selv om dama kanskje har små pupper og vid fitte 😉 1
Resignert Skrevet onsdag kl. 14:28 #36 Skrevet onsdag kl. 14:28 (endret) Dobbelpost Endret onsdag kl. 14:31 av Resignert Dobbelpost
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:32 #37 Skrevet onsdag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stram mus. Pupper kan alltids "oppgraderes" Anonymkode: 45c6f...36d Det kan vel strengt tatt musa, også.. Vaginalplastikk har jo begynt å bli mer populært med tiden. Anonymkode: 8d25c...c72 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:05 #38 Skrevet onsdag kl. 17:05 Har ikke tenkt på det før jeg så spørsmålet. Det er jo deilig å gradvis gli inn i henne, og så kjenne at musklene der i musa klemmer rundt pikken. Gjerne i flere sammentrekninger.. litt myk vulva, så er det helt nydelig. Vet ikke om mer enn en for min del, så jeg får ikke sammenlignet. Anonymkode: 82302...1af 1
Fant80 Skrevet onsdag kl. 17:10 #39 Skrevet onsdag kl. 17:10 Mus er mus for meg. Mulig jeg ikke har opplevd sån sykt vidt spekter av hva som finnes der ute,selv om jeg har vært seksuellt aktiv siden tidlig tenårene. Kjennes akkurat likt ut. Det som jeg kan merke er hvor vått det er. Fine pupper kan jeg sette pris på. Så må vel bli det da. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:52 #40 Skrevet onsdag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.16): Eller er andre fysiske attributter viktigere? Anonymkode: bb80b...426 Er du dame eller mann som spør? Anonymkode: d8b46...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå