AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:11 #41 Skrevet onsdag kl. 18:11 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er du dame eller mann som spør? Anonymkode: d8b46...bb3 Dame Anonymkode: bb80b...426
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:22 #42 Skrevet onsdag kl. 18:22 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dame Anonymkode: bb80b...426 Og du spør, fordi du er oppriktig nysgjerrig? Bunner det i egen usikkerhet, komplekser eller hva? Hva er formålet ditt med tråden? Anonymkode: d8b46...bb3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:02 #43 Skrevet onsdag kl. 19:02 Det viktigste er om de er villige til å bli pumpa fulle av sæd😊 Anonymkode: 45c6f...36d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:30 #44 Skrevet onsdag kl. 20:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det viktigste er om de er villige til å bli pumpa fulle av sæd😊 Anonymkode: 45c6f...36d Det er skikkelig usexy uttrykt spør du meg. Men jeg ser det i flere tråder her, då er det kanskje en greie for tiden? Anonymkode: 82302...1af
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:38 #45 Skrevet onsdag kl. 20:38 Lurer på hvor velutstyrt disse mennene som svarer trang mus, pul en bøtte etc er? Tviler på at det er så mange damer som er så veldig vide, går nok heller på liten penis Anonymkode: cb8f5...888 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:42 #46 Skrevet onsdag kl. 20:42 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Glemmer aldri mitt livs sjokk da jeg var ung og uerfaren. Ble med en jente hjem fra byen. Hun var veldig veldig pen, men samtidig stor. Sikkert 80-90 kilo og 165-170 høy. Uvitende som jeg var trodde jeg tjukke damer automatisk betydde romslig mus. Men hun var helt sykt trang (ikke for trang da) og deilig. Når jeg tenker tilbake på mitt livs knull, så var det den tjukke jenta jeg ble med hjem fra byen. Anonymkode: 8cf91...b43 Overvektige er ofte trangere, pga fett som presser på, dette er fakta Anonymkode: cb8f5...888 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:44 #47 Skrevet onsdag kl. 20:44 Jeg har aldri forstått hvorfor noen vil ha en stram mus. Det er mye vanskeligere å ha sex med stram mus. Eksen min hadde det og ved flere anledninger endte vi opp med å ikke ha sex fordi jeg ikke klarte å få den inn. Anonymkode: 5e6b2...966
reff49 Skrevet onsdag kl. 20:50 #48 Skrevet onsdag kl. 20:50 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.16): Eller er andre fysiske attributter viktigere? Anonymkode: bb80b...426 Helt klart stramme muse muskler... 1 1
feliek54 Skrevet torsdag kl. 08:02 #49 Skrevet torsdag kl. 08:02 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.16): Eller er andre fysiske attributter viktigere? Anonymkode: bb80b...426 Ingen av delene. er viktig at vi liker det samme og kan gi hverandre deilig kos 1
Even Tuell Skrevet 16 timer siden #50 Skrevet 16 timer siden Det viktige for meg er at fitta er en aktivt og entusiastisk deltaker. Den kan være så stram og trang den bare vil, men om den bare ligger der blir det likevel nokså fattig. Og erfaringen min er at seksuell kjemi trumfer alt. Den personen jeg har hatt best sex med var en helt vanlig kvinne med en helt vanlig kropp og med de lyter og skavanker vi alle har. Er ikke noe modell heller, men det var ikke det fysiske som gjorde at vi matchet så bra i senga. Vi hadde sykt god sex, himmelrekkende sex og orgasmer som sjeldent finner sin make. Men det var -henne- og -meg-. Ikke kroppen hennes og kroppen min. 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #51 Skrevet 10 timer siden Det viktigste er at hun har masse kjønnshår. Hilsen trøndermann Anonymkode: 1d484...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå