Gå til innhold

Til menn; hva er viktigst av stram mus eller deilige pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er andre fysiske attributter viktigere?

Anonymkode: bb80b...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. Er hun vid kan hun suge, eller ta den i toern hvis hun er åpen for det. Og størrelsen på pupper har da ingen ting å si når man er glad i noen.

Rart spørsmål. 

Anonymkode: a2f0c...e01

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så nøye, da det fremdeles er en god stund til du skal begynne med slike ting.

Anonymkode: cf4a9...acd

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Pupper lår og rumpe er ikke så viktig. Stram mus derimot.. Ingen vil vel knulle en bøtte med lunkent vann?

Anonymkode: 8cf91...b43

• Nyttig 2
Skrevet

Veltrent, spretten og juicy rumpe er viktigst. Puppene må være faste og velformede. 

Anonymkode: 313c4...440

Skrevet

Dette med "stram mus" er bare tullball. Min erfaring er at kvinner ikke endrer seg gjennom livet. Mye sex, lite sex, barn eller ikke barn. Slik de var som 18-åringer er de som regel som 58-åringer. Å trene bekkebunnmuskulatur er uansett ikke dumt, men ikke kom og tro at man blir "vid" av å ha mye sex. Jeg har opplevd at noen sier det...

Anonymkode: b2efc...405

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette med "stram mus" er bare tullball. Min erfaring er at kvinner ikke endrer seg gjennom livet. Mye sex, lite sex, barn eller ikke barn. Slik de var som 18-åringer er de som regel som 58-åringer. Å trene bekkebunnmuskulatur er uansett ikke dumt, men ikke kom og tro at man blir "vid" av å ha mye sex. Jeg har opplevd at noen sier det...

Anonymkode: b2efc...405

Tull er det nok ikke. Noen er vide, andre er trange av natur.

Anonymkode: c23e6...9a6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Foretrekker stram mus 10 av 10 ganger. Store pupper er ikke viktig i det hele tatt, men hvis man må inn rumpehullet for å kjenne friksjon, er stram mus viktigere 

Anonymkode: a2f01...905

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er dame,  men min erfaring ( og det har man jo etter langt liv etterhvert) er at menn bryr seg lite om hvordan puppene ser ut,men å være trang der nede er et stort pluss 😅☺️

Anonymkode: 6bfdf...d56

• Nyttig 2
Skrevet

Pul en bøtte med lunkent vann! 

Anonymkode: 3a373...016

Skrevet

Helt seriøst - og sikkert kjedelig svar - men ingenting er deiligere enn at hun har en lyst som er på bølgelengde med min, det tenner meg mye mer enn fysiske attributter 🤩

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Pupper betyr lite, og er vel kanskje bare 10-20% av de jeg har ligget med som har vært for vid. En normalt stram mus funker helt fint, og de aller fleste er jo normale. Opplevd de som er for trange også, men det er jo ikke så mange som er ekstremt trange eller ekstremt vide 

Anonymkode: da4f1...357

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pupper betyr lite, og er vel kanskje bare 10-20% av de jeg har ligget med som har vært for vid. En normalt stram mus funker helt fint, og de aller fleste er jo normale. Opplevd de som er for trange også, men det er jo ikke så mange som er ekstremt trange eller ekstremt vide 

Rettelse. Når jeg tenker mer nøye igjennom, så tror jeg at prosentandelen er godt under 10% av de jeg har møtt 

Skrevet

Velfungerende, velsmurt mus som gir god masasje til meg og orgasmer til kvinnen. Felles seksuelt tenningsmønster.  Som vi kan forske på. 

Så er det selvfølgelig fint med ei veldreid dame da. Midje pupper lår og rumpe.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen av delene. Viktigste er at tenningen er gjensidig og at man passer sammen emosjonelt. Hjelper ikke med stram mus og store pupper om det ikke fins noe tiltrekkende ellers.

Anonymkode: a4992...6ac

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Stram mus verdsettes høyt i min bok

Anonymkode: 53408...5a7

• Nyttig 1
Skrevet

En stram mus blir ofte for stram for meg så da heller jeg mot deilige pupper.

Skrevet

Pupper er viktig for det visuelle. Og for meg er små bedre enn store, men der er vi som kjent ulike. Når det gjelder musa så er det bruken som er avgjørende. Det er hvordan hun jobber med den som gjør utslaget. Er hun litt vid, så sett inn en buttplug, så hjelper det på mye. 

Anonymkode: 55308...d6c

Skrevet

Ingen av delene er egentlig spesielt viktig. Jeg er såpass stor at om hun er veldig trang er det egentlig mer stress enn noe annet.

Jeg er glad i pupper, men om de er litt lange har ingenting å si. De er som regel deilige uansett.

Anonymkode: c89f3...764

Skrevet

Bryr meg lite om hennes kropp på den måten. Om vi kan snakke i lag, flire masse og ha en naturlig og nær kontakt så er sex helt fantastisk uansett hvordan kroppen er! Jeg bryr meg mye om min egen kropp. Jeg er atletisk, trener mye og er opptatt av kosthold. Kona mi er litt større og jeg elsker kroppen hennes! Hun tenner meg mye mer nå enn før når hun var veldig tynn. 

Anonymkode: 048b7...2e3

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...