Gå til innhold

Til menn; hadde du vært utro mot dama dersom du fikk anledning til å ligge med en deilig dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt ikke.

Anonymkode: 438f9...323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke, skyldfølelsen ville drept meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han får nok heller ikke muligheten til det om han er litt «off», kvinner senser sånt. Bra for deg da. Trygt og godt å finne noen som har en diagnose som ikke er spesielt attraktiv 

Anonymkode: 4efc9...9ba

Ja jeg er veldig fornøyd med det. Men man ser ikke diagnosen og merker det ikke før man kjenner han veldig godt. Han er ikke uattraktiv. Men søker ikke folk, holder seg bevisst unna.

Anonymkode: f50d3...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 15.58):

Jo, det hjelper hva jeg syns. Vi må vekk fra denne galskapen om at utroskap er så ødeleggende og farlig. En må få det mer normalisert, slik at folk slutter å gå fra konseptene når dette inntreffer. Vi er tross alt snart i 2026.

Med dette avslutter vi avsporingen av tråden.

Anonymkode: bcf77...7b8

Men allikevel sier du ingenting til kona di. Dobbelmoralsk. Da kan jo du starte med å si fra til kona de, som du sier vi er tross alt snart i 2026. Hva stopper deg? Åhh, kona ville ikke likt det. Det må hun jo bare godta, det er jo ikke så farlig. Ikke bare er det egoistisk å kun tenke på deg selv, men det er utrolig feigt å ikke si noe til den andre parten. Hun vet jo ikke hva hun lever med. Mannen min lå rundt på jobbreiser. Ei dame hadde tatt med seg "visittkortet" hans, og fant hjemmeadressen, så hun fant mitt navn og ringte meg. Trodde visst han var singel, og at de skulle ha et avstandsforhold. For en egoist, jeg klarte ikke synet av han etterpå. JEG er ikke i et åpent forhold, så siden han vil være med andre...værsegod. Men da er det uten meg. Buhu, grein og var helt patetisk, skulle aldri gjøre det igjen og bla bla bla. Datteren vår har dessverre aldri tilgitt han, og vil ikke ha noe med han å gjøre. Det er virkelig synd at han har ødelagt barnet hans sitt syn på ekteskap og troskap fordi han selv tenkte kun på seg selv. Meg, meg, meg....jeg vil, drit i kona og barna.

Anonymkode: c69a1...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...