Gå til innhold

Til menn; hadde du vært utro mot dama dersom du fikk anledning til å ligge med en deilig dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og det er allerede gjort. Har vært bortreist, og har hatt hyggelig og diskre besøk på hotellrommet. Levde i ett sexløst og dødt ekteskap, så anledningen måtte benyttes. Mangel på kommunikasjon og intimitet førte til at forholdet er over. 

Anonymkode: a5bc2...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med dere kvinner her inne? Ville dere gjort det? Av erfaring så er ikke kvinner veldig mye bedre enn menn. Jeg har selv vært i forhold hvor jeg har blitt lurt. Hvor da tidligere samboeren min gikk bak ryggen min og hadde et forhold med en annen. Hun hadde ikke innrømt noe som helst hadde det ikke vært for at jeg tok de på fersken.

Anonymkode: c561f...4e5

Nei. Jeg kunne ikke gjort det. Er trofast i et forhold.

Skrevet

Jeg får lov til å ligge med deilige damer av min partner, så jeg slipper heldigvis å velge.

Hadde hun ikke akseptert det, ville jeg ikke gjort det. Utroskap og løgn spiser meg opp.

Anonymkode: b7060...de0

• Liker 1
Skrevet

Nei.. Jeg er "Troskapens Far"🥰

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Nei.. Jeg er "Troskapens Far"🥰

Som er utro over lav sko, etter hva du selv beretter om.

Anonymkode: 48ada...9b2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Vera skrev (På 13.10.2025 den 13.01):

Da er det ok for deg at hun puler rundt på andre også?

Selvsagt, det er jo hun som er utro.

Anonymkode: bcf77...7b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 15.16):

Neida. Det trengs bare en holdningsendring til her. Men selvsagt er ikke viljen der for dem som vil eie partneren sin. Og dem er det jævli mange av.

Å være trofast handler ikke om å eie hverandre. Tåpelig ting å si. 

• Liker 1
Skrevet
Helen1978 skrev (1 minutt siden):

Å være trofast handler ikke om å eie hverandre. Tåpelig ting å si. 

En hersker over kjønnet til partneren og hindrer denne i å bruke det som en vil. Stort sett alt annet er dog merkelig nok tillatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 11.45):

En deilig natt med en deilig dame oppveier ikke 364 dager med ekte kjærlighet med noen du elsker. 

Anonymkode: 68271...c82

Men hvis du visste garantert at hun aldri fikk vite noe, så vil det jo aldri såre henne heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.15):

Og det fulgte med en garanti at ingen noensinne vil finne ut av det?

Anonymkode: b26fa...861

Kun om det var Scarlett Johansson, for hun er free passet mitt ❤️ 

Anonymkode: 1ffb7...a66

• Hjerte 1
Skrevet

Trenger man heller ikke bekymre seg for kjønnssykdommer? 🤢

Anonymkode: 92f3b...197

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva med dere kvinner her inne? Ville dere gjort det? Av erfaring så er ikke kvinner veldig mye bedre enn menn. Jeg har selv vært i forhold hvor jeg har blitt lurt. Hvor da tidligere samboeren min gikk bak ryggen min og hadde et forhold med en annen. Hun hadde ikke innrømt noe som helst hadde det ikke vært for at jeg tok de på fersken.

Nei. Kunne ikke falt meg inn. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. Jeg er like trofast som en hund 😊

Jeg kommer fra et forhold hvor eksen min gikk bak ryggen min og var utro. Han nektet plent på at han var det. Men alle tegnene på utroskap var der. 

Man har ikke mye respekt for den man er sammen med om man velger å gå bak ryggen og være utro..... Da får man heller gjøre det slutt FØR man går inn i et forhold med noen andre. 

Jeg er en av de som ALDRI tilgir utroskap. 

Endret av Mardina
  • Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (15 minutter siden):

Jeg er like trofast som en hund 😊

Med tanke på at hundene mine lett kunne byttet eier avhengig av hvor mye godbiter de får hos andre, så har jeg kanskje et annet syn på dette :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er autist så hans forhold til fysisk nærhet er annerledes enn mitt og mange andre sitt. Han hadde ikke gjort det, fordi sex er ikke bare sex for han. Han klarer ikke ha sex uten følelser (fysisk kan det gå, i noen sekunder inntil hjernene sier "Du kjenner ikke denne personen"). Han prøvde ons noen ganger ila livet men det gav han ikke noe annet enn skuffelser. Mest skuffelse over seg selv.

Anonymkode: f50d3...74d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som er utro over lav sko, etter hva du selv beretter om.

Anonymkode: 48ada...9b2

Aldri vært eller skrevet at jeg er utro.. Men takk.. nå fikk jeg anledningen til å rapportere deg for løgn og ryktespredning👍

Endret av Bamseklemmer
Skriveleif..
Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Aldri vært eller skrevet at jeg er utro.. Men takk.. nå fikk jeg anledningen til å rapportere deg for løgn og ryktespredning👍

😂😂😂😂

Anonymkode: 790e1...04f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Jdz skrev (På 6.10.2025 den 15.31):

Nei, det er jeg ganske sikker på at jeg aldri ville gjort. Først og fremst fordi hun aldri ville gjort det mot meg.

Tror du…

Anonymkode: 4efc9...9ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen min er autist så hans forhold til fysisk nærhet er annerledes enn mitt og mange andre sitt. Han hadde ikke gjort det, fordi sex er ikke bare sex for han. Han klarer ikke ha sex uten følelser (fysisk kan det gå, i noen sekunder inntil hjernene sier "Du kjenner ikke denne personen"). Han prøvde ons noen ganger ila livet men det gav han ikke noe annet enn skuffelser. Mest skuffelse over seg selv.

Anonymkode: f50d3...74d

Han får nok heller ikke muligheten til det om han er litt «off», kvinner senser sånt. Bra for deg da. Trygt og godt å finne noen som har en diagnose som ikke er spesielt attraktiv 

Anonymkode: 4efc9...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...