Gå til innhold

Til menn; hadde du vært utro mot dama dersom du fikk anledning til å ligge med en deilig dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Neida. Det trengs bare en holdningsendring til her. Men selvsagt er ikke viljen der for dem som vil eie partneren sin. Og dem er det jævli mange av.

Anonymkode: bcf77...7b8

Jeg er ikke interessert i å eie noen nei, men jeg er heller ikke interessert i noe annet enn et monogamt forhold. En som ikke ønsker det samme kan naturligvis ikke være i et forhold med meg, og finner han ut underveis at monogami ikke er noe for han så skiller vi lag. No hard feelings, men vær ærlig. Det er det eneste jeg forventer.

Anonymkode: ffe31...4df

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neida. Dette er gamnel middelaldertankegang. Bare å kjøre på. Som H I sier, ingen får jo ever vite det likevel.

Middelaldertankegang er nettopp å lyve framfor å gjøre ting åpent. 

Anonymkode: f436c...c78

• Liker 10
Skrevet

Nei, det er jeg ganske sikker på at jeg aldri ville gjort. Først og fremst fordi hun aldri ville gjort det mot meg.

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i å eie noen nei, men jeg er heller ikke interessert i noe annet enn et monogamt forhold. En som ikke ønsker det samme kan naturligvis ikke være i et forhold med meg, og finner han ut underveis at monogami ikke er noe for han så skiller vi lag. No hard feelings, men vær ærlig. Det er det eneste jeg forventer.

Ok, i dette tilfeller hadde jeg da altså ikke fortalt deg om jeg lå med andre. Dvs, om du var en jeg ville bo og leve sammen med av ulike grunner. Om ikke, hadde jeg fortalt det.

AnonymBruker
Skrevet

Middelaldertankegang er nettopp å lyve framfor å gjøre ting åpent. 

Nei, i den tiden trodde de på hekser og skrømt og slikt. Dette er mye det samme. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok, i dette tilfeller hadde jeg da altså ikke fortalt deg om jeg lå med andre. Dvs, om du var en jeg ville bo og leve sammen med av ulike grunner. Om ikke, hadde jeg fortalt det.

Det er bare ondskapsfullt. 

Anonymkode: 8abf4...19d

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

NEI! har holdt meg på matten i 25år! Tro meg, jeg har virkelig blitt sjekket mye opp, men verdiene mine mot utroskap står høyt!

Anonymkode: 08249...f69

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Finner dama deilig, så andre deilige damer er ganske uinteressante. Og jeg selv ville jo visst hva jeg hadde gjort..

Anonymkode: ac9a3...c79

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er bare ondskapsfullt. 

Ikke om en velger å se på det som helt ok. Som jeg altså har valgt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når du aktivt velger å ikke informere så er det ondskapsfullt. Det er så langt fra ok som det er mulig å komme. 

Det er som å ta avgjørelser på vegne av noen andre. Det gjør man bare ikke. 

Manipulasjon er ikke kjærlighet. Det er avhengighet. Da er man rimelig ussel om man synker ned til det nivået der. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da må du jo finne deg noen som deler ditt syn og også ser på det som helt ok. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Neida. Dette er gamnel middelaldertankegang. Bare å kjøre på. Som H I sier, ingen får jo ever vite det likevel.

Så en kan gjøre hva faen en vil, så lenge det ikke blir oppdaget? Hvor gammel er du egentlig🤣 For voksne mennesker i monogame forhold, der er forholdet basert på tillit, et ord jeg skjønner du ikke vet hva er, men Google det så lærer du noe 

Anonymkode: c611e...0be

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, i den tiden trodde de på hekser og skrømt og slikt. Dette er mye det samme. 

Ærlighet er som hekseri?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men skjønner du ikke at den du er sammen med også må synes det er ok? Hjelper ikke hva du synes, om hun synes noe annet

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når du aktivt velger å ikke informere så er det ondskapsfullt. Det er så langt fra ok som det er mulig å komme. 

Det er som å ta avgjørelser på vegne av noen andre. Det gjør man bare ikke. 

Manipulasjon er ikke kjærlighet. Det er avhengighet. Da er man rimelig ussel om man synker ned til det nivået der. 

Vi ser nok ulikt på dette. Det beste de som er imot dette kan gjøre er å vurdere en holdningsendring. Vil man ikke det, da kan man fort gå på en smell.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da må du jo finne deg noen som deler ditt syn og også ser på det som helt ok. 

Eller den det er snakk om endrer på synet sitt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men skjønner du ikke at den du er sammen med også må synes det er ok? Hjelper ikke hva du synes, om hun synes noe annet

Jo, det hjelper hva jeg syns. Vi må vekk fra denne galskapen om at utroskap er så ødeleggende og farlig. En må få det mer normalisert, slik at folk slutter å gå fra konseptene når dette inntreffer. Vi er tross alt snart i 2026.

Med dette avslutter vi avsporingen av tråden.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller den det er snakk om endrer på synet sitt.

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det? Jeg er da like lite interessert i å endre mitt syn som du er å endre ditt. Det er jo helt greit det, men da passer vi ikke sammen. Det finnes da mange andre som også ønsker åpne forhold, det naturlige for deg må da være å bli sammen med en likesinnet.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det hjelper hva jeg syns. Vi må vekk fra denne galskapen om at utroskap er så ødeleggende og farlig. En må få det mer normalisert, slik at folk slutter å gå fra konseptene når dette inntreffer. Vi er tross alt snart i 2026.

Med dette avslutter vi avsporingen av tråden.

Men hvorfor ønsker du å være UTRO? Hvorfor kan du ikke bare ha et åpent forhold? Er det løgnen du tenner på?

Anonymkode: b3f4f...96f

• Liker 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Seff

Anonymkode: 8551c...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...