AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Og det fulgte med en garanti at ingen noensinne vil finne ut av det? Anonymkode: b26fa...861
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Nei. Jeg skal ikke påstå at jeg har så enormt solid moralsk kompass i alle sammenhenger, og jeg er fortsatt i stand til å se hvilke kvinner som er attraktive samme hvor lykkelig gift jeg er, men jeg hadde helt oppriktig ikke gjort det. Hadde blitt spist opp av dårlig samvittighet og har rett og slett ikke i meg å gjøre noe sånt mot kona. Reiser mye i jobb, uten kollegaer og uten risiko for oppdagelse, og har opplevd en del tilnærmelser. Aldri vært fristet. Anonymkode: c790e...c48 4 7
Slarti Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Hvorfor skal jeg det? Jeg er jo allerede gift med den deiligste dama ❤️ Så jeg får ligge med en deilig dame hele tiden uten at jeg må være utro 3 4 3
Fjollefyr Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Nei. Har hatt mulighet til å gjøre det, men sporadisk sex er sjeldent 100% deilig. Pluss at samvittigheten min hadde gnagd meg. Når vi har holdt sammen i nesten 30 år, så er det ikke det jeg vil skal være mitt ettermæle. Selv om det er kun i mitt hode. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Og det fulgte med en garanti at ingen noensinne vil finne ut av det? Anonymkode: b26fa...861 Ja. Det har skjedd før, og det vil skje igjen hvis jeg får muligheten Anonymkode: 1b49f...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Det har skjedd før, og det vil skje igjen hvis jeg får muligheten Anonymkode: 1b49f...ac4 Samme her, hvis dama gjør meg sprengkåt så bestemmer "det lile hodet". Mange damer er ikke et hår bedre, tro meg Anonymkode: 42891...902 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 100% Anonymkode: 8237a...214 Samne her. Anonymkode: bcf77...7b8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her, hvis dama gjør meg sprengkåt så bestemmer "det lile hodet". Mange damer er ikke et hår bedre, tro meg Anonymkode: 42891...902 Hva har det med saken å gjøre? Hver bidige diskusjon her inne som handler om menn er det altså noen som skal ødelegge med whataboutism. Klarer du ikke å svare for deg uten å poengtere at det finnes andre som er like ille? Anonymkode: ffe31...4df 4 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Nei. Har hatt muligheten uten å gjøre det. Utro mennesker er forferdelige mennesker i mine øyne. Anonymkode: 4e3ef...0fd 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Nei. Har muligheten, men å være så stygg mot noen jeg elsker er ikke noe jeg vil gjøre Anonymkode: c611e...0be 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Hver bidige diskusjon her inne som handler om menn er det altså noen som skal ødelegge med whataboutism. Klarer du ikke å svare for deg uten å poengtere at det finnes andre som er like ille? Anonymkode: ffe31...4df Velkommen til KG. Slikt skjer i alle tråder som menn og kvinner skriver om motsatt kjønn Anonymkode: c611e...0be 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Her kommer det sikkert endel som sier det vante strofen "utroskap er ikke ulovlig". Da kan man tenke at det er heller ikke ulovlig å vaske toalettet med tannbørsen din, men den som gjør det er en skikkelig kvalmsekk og bedrittent ekkelt lite mennske. Anonymkode: e3678...97c 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Nei. Rett og slett nei. Fordi jeg har prinsipper og standarder. Anonymkode: f37c0...89c 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her kommer det sikkert endel som sier det vante strofen "utroskap er ikke ulovlig". Da kan man tenke at det er heller ikke ulovlig å vaske toalettet med tannbørsen din, men den som gjør det er en skikkelig kvalmsekk og bedrittent ekkelt lite mennske. Anonymkode: e3678...97c Neida. Det trengs bare en holdningsendring til her. Men selvsagt er ikke viljen der for dem som vil eie partneren sin. Og dem er det jævli mange av. Anonymkode: bcf77...7b8 1
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida. Det trengs bare en holdningsendring til her. Men selvsagt er ikke viljen der for dem som vil eie partneren sin. Og dem er det jævli mange av. Anonymkode: bcf77...7b8 Det er helt greit å være poly, men slikt bør man selvfølgelig være åpen og ærlig om fra starten. Akkurat som aseksuelle bør være ærlig om det bør folk som ikke tenker å holde seg til en partner være ærlig om det, fra før man inngår veldig forpliktet forhold, så den andre kan få valget om å ville leve slik eller ikke. Jeg kjenner mange som ikke lever helt monogamt, inkludert oss, men det er vesentlig forskjell på det og på å lyve og bedra med utroskap. 2 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Neida. Det trengs bare en holdningsendring til her. Men selvsagt er ikke viljen der for dem som vil eie partneren sin. Og dem er det jævli mange av. Anonymkode: bcf77...7b8 Holdningsendringen som må gjøres, er jo hos de som lyver og manipulerer. Anonymkode: 96378...dd6 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Trolltunge skrev (1 minutt siden): Det er helt greit å være poly, men slikt bør man selvfølgelig være åpen og ærlig om fra starten. Akkurat som aseksuelle bør være ærlig om det bør folk som ikke tenker å holde seg til en partner være ærlig om det, fra før man inngår veldig forpliktet forhold, så den andre kan få valget om å ville leve slik eller ikke. Jeg kjenner mange som ikke lever helt monogamt, inkludert oss, men det er vesentlig forskjell på det og på å lyve og bedra med utroskap. Det tar ikke jeg så tungt. Etter en tids tenkning har jeg kommet frem til at det er ok å pule rundt og folk bør ta høyde for at slikt skjer fra start. Kun på denne måten får vi normalisert dette. Anonymkode: bcf77...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holdningsendringen som må gjøres, er jo hos de som lyver og manipulerer. Anonymkode: 96378...dd6 Neida. Dette er gamnel middelaldertankegang. Bare å kjøre på. Som H I sier, ingen får jo ever vite det likevel. Anonymkode: bcf77...7b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå