AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Skrevet 6 timer siden Alt er spennende. Hvem av oss som tar first move viser ofte hvem av som tar lead resten av økten. Men alt er spennende: hva skjuler seg under klærne, er hun barbert? Bryster, fittelepper, smaken (og ånden!), kommer hun lett? Er hun trang? Bløt? Har hun mensen? Med eller uten kondom? Svelger hun? Anonymkode: cfc05...3d2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Skrevet 6 timer siden jeg er kvinne og syns det er spennende å ha sex med nye. Jeg og mannen har møtt andre par, er skikkelig kick. Anonymkode: 18bc4...f10
Katten.2.0 Skrevet 5 timer siden #23 Skrevet 5 timer siden Jeg bytter ikke ut partnere, men har nye opplevelser med nye partnere som kan bli en engangsgreie eller noe mer fast. Hos meg er 'spenningen' todelt: For det første vil det å bli kjent med en ny person, bli kjent med hverandres seksualitet og se om jeg kan gi henne den nytelsen jeg ønsker - vil alltid være spennende. For det andre så gjør alle mennesker sex litt forskjellig. Alle stønner forskjellig, beveger seg forskjellig, kjennes forskjellig ut. Selv om det vi gjør under sex kan være de samme handlingene jeg har gjort utallige ganger før, så er det nytt med den personen. Det er ikke slik at sexen med en nødvendigvis er bedre enn med en annen, men jeg elsker forskjellene og jeg elsker den intimiteten og tryggheten som oppstår med gode sexpartnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå