AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #1 Skrevet i går, 10:13 Jeg dømmer ingen og synes det er interessant hvor lett mange menn bytter ut/prøver å bytte ut den de ligger med med en annen dersom muligheten byr seg. Beskriv gjerne hva du tenker i en slik prosess. Anonymkode: c9324...3a0
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #2 Skrevet i går, 10:28 Samme grunn som at kvinner synes det er spennende å ligge med nye menn. Adferden du beskriver er også vanligere hos kvinner. Det er til og med et velkjent fenomen i evolusjonsbiologi og mate selection for kvinner. Anonymkode: 0b73f...61e 3 1
Hårfarge Skrevet i går, 10:33 #3 Skrevet i går, 10:33 Nei, har du ingen moralske verdier og lojalitet.. hvor er denne verden på vei ….
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #4 Skrevet i går, 11:33 Fordi de er spenningen og nysgjerrigheten som gjør at jeg får lyst på sex. Sex har ikke en større funksjon for min del utover at det er det godt, gøy, spennende og drevet av nysgjerrighet. Når denne spenningen har fått utløp og nysgjerrigheten mettet, så mister jeg raskt lysten på sex videre. Anonymkode: 28bce...dae 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #5 Skrevet i går, 12:07 Hårfarge skrev (1 time siden): Nei, har du ingen moralske verdier og lojalitet.. hvor er denne verden på vei …. Et godt eksempel på hvorfor vi ikke svarer her på KG. Skal svare i et forum, der man kan være ærlig uten å bli dømt/shamet Anonymkode: 4c033...cfa 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #6 Skrevet i går, 12:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme grunn som at kvinner synes det er spennende å ligge med nye menn. Adferden du beskriver er også vanligere hos kvinner. Det er til og med et velkjent fenomen i evolusjonsbiologi og mate selection for kvinner. Anonymkode: 0b73f...61e Men nå stilles spørsmålet til menn, hvis du vil diskutere kvinner kan du jo opprette en egen tråd. Anonymkode: 45cfc...4b3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #7 Skrevet i går, 12:20 Ingenting for min del. Tilfeldig sex gir meg ingenting, mye bedre å ha det med en fast partner. Anonymkode: a2efc...3fd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #8 Skrevet i går, 12:32 Jeg kan svare for egen del, basert på hvordan jeg tenkte litt tidligere i livet. Det var "erobringen" som trigget meg. Det å få kontakt og deretter få henne naken og villig til å ligge med meg. Det har til og med hendt at jeg ikke har fullført, men vært fornøyd når jeg visste at jeg kunne. For øvrig har jeg selvinnsikt nok til å vite at jeg er en elendig elsker med ny partner. En ONS med meg ville vært en skikkelig nedtur for alle. Årsaken er at jeg kommer alt for fort med ny partner. Som om jeg var 15 år igjen. Helt katastrofe. Mens en etablert partner, en jeg kjenner godt, blir noe helt annet, og jeg kan holde igjen egen utløsning lenge. Det er selvsagt spenningen som fører til opphisselsen som gjør at det går for meg i løpet av et minutt eller så. Slik har det alltid vært. Det betyr ikke at det ikke er spennende eller opphissende eller godt med en etablert partner - sexen er jo best da - det er bare det at det ikke er ukjent og nytt. Anonymkode: 26b6d...79b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:09 #9 Skrevet i går, 13:09 Det over her, og derfor ligger jeg kun med nye når jeg er passe dritings. Anonymkode: 90410...186 1
Flintis Skrevet i går, 13:22 #10 Skrevet i går, 13:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg dømmer ingen og synes det er interessant hvor lett mange menn bytter ut/prøver å bytte ut den de ligger med med en annen dersom muligheten byr seg. Beskriv gjerne hva du tenker i en slik prosess. Anonymkode: c9324...3a0 Nå prøver ikke jeg å bytte ut den jeg ligger med, men av og til har det vært nytt og da er det jo spennende hva en møter, i oppførsel, håndlag og utseende og hvordan mine ferdigheter blir mottatt.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:07 #11 Skrevet i går, 14:07 Alt er spennende med ny dame, personlighet, mystikk, lukt, seksuelle preferanser, lekenhet, humor, bj teknikk. Blir aldri lei nye damer. Anonymkode: 13d5b...07c 2
AnonymBruker Skrevet i går, 20:36 #12 Skrevet i går, 20:36 Det er jo som julekvelden å dra ned trusa for første gang. Veldig spennende å se hva som venter der 😍 Anonymkode: cb078...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Jeg tenker menn som finner en ny å poke på konstant er skikkelig dårlige i senga! De vil ligge med deg igjen og maser hvis du er bra. Anonymkode: 0cd50...1da
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Svaret er som det meste , biologi. Dette ærlige svaret takler mange ikke, så det kommer alltid mot svar som aldri er basert på fakta, men følelser. Anonymkode: 2919b...b4f
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden tidelssekundet der jeg trenger inn i henne. kjenne på et par bryster for første gang, kjenne fuktigheten i musa hennes for første gang. orgasme med en ny dame for første gang. Anonymkode: ee50c...1f7
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 12.13): Jeg dømmer ingen og synes det er interessant hvor lett mange menn bytter ut/prøver å bytte ut den de ligger med med en annen dersom muligheten byr seg. Beskriv gjerne hva du tenker i en slik prosess. Anonymkode: c9324...3a0 Jeg har preferanser eksisterende partner ikke har interesse for / partner har preferanser jeg ikke kan stille opp på som påvirker følelsen av suksess. Hun har særegenheter som skiller seg fra partner. Anonymkode: 45403...87d
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden Hårfarge skrev (På 6.10.2025 den 12.33): Nei, har du ingen moralske verdier og lojalitet.. hvor er denne verden på vei …. Det at mine morlaske verdier er anderledes enn DINE, betyr ikke at de ikke ER der, bare at du ikke deler verdiplattform. Det at verdens verdiplattform gir plass til større variasjon av moralske verdier , er ikke ett problem: det betyr at verden er på rett vei. (Vi KAN diskutere om alle moralske verdier, er like ønskelige, men det er en annen diskusjon. OG gitt innlegget ditt, vil vi neppe kommet noen vei. ) Anonymkode: 45403...87d 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svaret er som det meste , biologi. Dette ærlige svaret takler mange ikke, så det kommer alltid mot svar som aldri er basert på fakta, men følelser. Anonymkode: 2919b...b4f Du er neppe mer biologisk enn meg, men jeg var opplagt ikke blant de frammøtte da menn (angivelig) ble "programmert" til å ville ha sex med flest mulig kvinner. Merkelig hvordan menn som drar "fordi biologi" samtidig har et behov for å beskylde de som ikke er som dem selv for å være uærlige. Individuelle ulikheter er også noe naturlig, også seksuelt. Det er ingenting i veien for å bare snakke for seg selv, uten å gå i angrepsposisjon overfor de som tenker og føler annerledes. Anonymkode: cc36a...86b
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden Minst 50% av gangene er det egentlig ikke så spennende. I alle fall ikke etter at jeg passerte 20. For min del handlet det først og fremst om usikkerhet. Jeg har egentlig stort sett vært i lange forhold og følte at jeg ikke hadde "levd livet" nok, og hadde en del FOMO knyttet til få partnere. Jeg følte meg rett og slett mislykket om jeg ikke hadde sex som singel, og at jeg ikke var "mann nok". Dette gjorde at jeg i mine to siste perioder som singel følte at jeg måtte ligge så mye som mulig og at det på magisk vis ville få meg til å føle meg bedre. Jeg vet ikke om det hjalp eller om jeg rett og slett bare ble mer voksen, men jeg ble i alle fall kurert og har null interesse av å noen gang ha en ONS igjen. Anonymkode: e88eb...249
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Alt er spennende med ny dame, personlighet, mystikk, lukt, seksuelle preferanser, lekenhet, humor, bj teknikk. Blir aldri lei nye damer. Anonymkode: 13d5b...07c Signerer den + det å spre genene våre. Samme hvor mye dere damer blåser av det, for noen av oss menn har dette "urinstinktet" sterkere i oss enn andre. "You can`t fight nature & biology". Modne damer (45+) er lette å plukke for formålet, de vet hva det går ut på. De vil ha det litt gøy å bli skikkelig rundpult en gang i mellom, og da går de stort sett for oss yngre som fortsatt virker. Større sjanse for "orgasmegaranti". Så er mange av de utro selv, så blir det garantert ikke noe styr etterpå. Anonymkode: 4c033...cfa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå