Tista Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Har brukt Femarelle for hetetokter i mange år, fikk hetetokter nesten 10 år før menopausen kom. Og samtidig som jeg begynte med Femarelle så begynte jeg å legge på meg. Tenkte det var relatert til overgangsalder. Har derfor spist supper og annet med få kalorier, samt i de siste årene vært på 16:8 faste. Innimellom har jeg vært fri for Femarelle og har syntes at vekta har gått ned. Nå har jeg ikke brukt Femarelle på noen måneder, og trenger ikke å være så forsiktig med hva jeg spiser. Når jeg googler står det kun at man ikke legger på seg av Femarelle. Er det noen som har samme erfaring?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Jeg gikk ikke opp. Brukte de ikke 6-7 mnd. Nå bruker jeg ingenting og hetetokter kommer hver time døgnet rundt. 🥵 Anonymkode: 2c784...706
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg har brukt Femarelle i 5 mnd nå, og har (dessverre) gått ned i vekt. (Jeg tror ikke kosttilskuddet har noen betydning i så måte, det er nok andre årsaker til vektendringene) Anonymkode: dd13e...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå