Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, må først og fremst påpeke at jeg absolutt ikke har peiling på designerklær. 

Men, da jeg leste denne saken på MinMote, så tenkte jeg at snittet på denne brudekjolen var da svært lite flatterende? Som en potetsekk?!

Hadde ikke hørt om merket heller, men skjønner at det anses som eksklusivt. Likevel. ER det pent?

(Jada, det viktigste er selvsagt at bruden selv var fornøyd:))

Anonymkode: be90a...623

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var ren og elegant 😊 Ikke noe mer formløs enn hva de aller fleste dressene er hos brudgommene. 

Anonymkode: 6a292...d18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Brudekjolen ser ut som en hvit plastsekk med åpninger for armene.

Anonymkode: a4309...94a

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså, må først og fremst påpeke at jeg absolutt ikke har peiling på designerklær. 

Men, da jeg leste denne saken på MinMote, så tenkte jeg at snittet på denne brudekjolen var da svært lite flatterende? Som en potetsekk?!

Hadde ikke hørt om merket heller, men skjønner at det anses som eksklusivt. Likevel. ER det pent?

(Jada, det viktigste er selvsagt at bruden selv var fornøyd:))

Den mest uflatterende brudekjolen jeg noen gang har sett. 

Men smaken er som baken!

Anonymkode: ee180...ae2

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns enkle brudekjoler kan være utrolig flotte, men enig i at passformen på denne kunne vært bedre. men så har jo ikke jeg peiling heller 🙃

Anonymkode: adb26...99b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den også. Ikke min stil i det hele tatt, men jeg liker at folk velger utradisjonelt. Hvorfor må brudekjoler være så ettersittende? 

Tommel opp her

Anonymkode: d45b1...0f0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei den var ikke mye fin, ser ut som hun forsøker å skjule noe.

Jeg liker oversized kjoler, men denne var bare en sekk ja. 

Anonymkode: 8ab60...445

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Brudekjolen ser ut som en hvit plastsekk med åpninger for armene.

Anonymkode: a4309...94a

Ganske enig. Man ser selvsagt at materialet er mer eksklusivt enn plast, men ja. Synes den hadde sekkefasong.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hvit hverdagskjole i slik fasong. Så selve fasongen/kjolen er noe jeg syns kan være pent. Men personlig hadde ikke jeg gått for det snittet på en brudekjole 

Anonymkode: 7a47b...dd6

Skrevet

Jeg synes heller ikke dette var en flott brudekjole. Tråder henger løst nederst,  den ser rett og slett uferdig ut i mine øyne.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes den er helt tragisk 🫣

Ser ut som en hjemmesydd kjole fra 60-tallet, hvor det skal skjules at bruden "havnet i uløkka" 🤪

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og hvorfor er det masse løse tråder eller råkant nederst? Det så utrolig rart ut mot det rene snittet ellers

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting er hvor sekkeaktig den var. Men den burde jo vært innom et strykejern om ikke annet. 

Anonymkode: 02b20...afc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ut som et syprosjekt som noen har gitt opp. Masse løse tråder og en passform som ikke er flatterende for bruden. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
chi skrev (3 minutter siden):

Jeg synes heller ikke dette var en flott brudekjole. Tråder henger løst nederst,  den ser rett og slett uferdig ut i mine øyne.

Heh, du har rett! Den detaljen la jeg ikke merke til en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den. Fin sekk. Ser behagelig ut. 

Anonymkode: b7745...719

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke den var fin i det hele tatt.

Det blir en rar bulk øverst på ryggen og kanten nede ser ut som den bare er tråklet på. 

Ser ut som hastverksarbeid.

Endret av Grønnsaksvaffel
Lagt til setning.
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg likte den - selv om den i noen vinkler kan se litt posete ut.

Snittet var veldig fint, og den gav litt fashion vibe blandet med litt 60talls royal etikette på halsdelen. 

Men ideellt sett burde den vært renere i snittet uten den posete saken bak etter min smak.

Enig i trådene, de burde vært fikset på. Kan det tenkes hun har sydd den opp 🤷‍♀️

Endret av AprilLudgate
  • Liker 5
Skrevet

Jeg synes ikke nødvendigvis kroppsnært og mest mulig fokus på kropp er saliggjørende, så jeg synes det er bra med varianter for de som liker sånt. Særlig i brudekjole-segmentet er det lite variasjon. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Passer til tjukke damer da..

Anonymkode: 2e94a...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...