Gå til innhold

Er du leder og leser her inne? Tenker du ofte at noen som skriver her må være din ansatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistrives ganske mye der jeg jobber og føler meg veldig alene i det, har bare én kollega jeg kan betro meg til om alt og har god støtte i henne men ingen andre jeg kan snakke med om hvordan jeg har det. Leder har ikke vist å være spesielt lydhør overfor meg. Jeg har funnet noe trøst i å poste noen tråder her for å få drøftet det litt med «mannen i gata» og det har hjulpet litt, men blir litt som gaffateip på knust bilglass. Men har også ofte lurt på om lederen min leser her og om hun kan tenke seg at det er jeg som har postet det. Jeg skriver aldri slik at man kan identifisere meg eller mine kollegaer, men hvis man jobbet på min arbeidsplass og visste at det var jeg som hadde skrevet det så hadde det gitt veldig mening at det var jeg som skrev det hvis dere skjønner.
Så jeg lurer på om hvis du er leder; leser du her inne og tenker du ofte at noe som skrives 100% må være en ansatt hos deg? Isåfall, hva er grunnene til at du tenker det? 

Anonymkode: 56b0e...6d5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke leder, men har jobbet et sted med elendig ledelse og miljø.

Det er mange tråder om dårlig arbeidsmiljø hvor jeg lurer på om de jobber på samme sted som jeg gjorde.  Men trolig så er dårlig ledelse og arbeidsmiljø så likt at det er umulig å kjenne igjen. 

Eneste måtte vært hvis du beskrev en konkret hendelse i detalj som har skjedd nylig 

Anonymkode: 8cb65...ebc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er ikke leder, men har jobbet et sted med elendig ledelse og miljø.

Det er mange tråder om dårlig arbeidsmiljø hvor jeg lurer på om de jobber på samme sted som jeg gjorde.  Men trolig så er dårlig ledelse og arbeidsmiljø så likt at det er umulig å kjenne igjen. 

Eneste måtte vært hvis du beskrev en konkret hendelse i detalj som har skjedd nylig 

Anonymkode: 8cb65...ebc

Sant.. det kan nok godt hende. 

AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Tror de fleste jeg leder, har det ganske bra. Hvis de ikke har det, håper jeg de tar det opp med meg :) 

Anonymkode: 3c8b6...53c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke egentlig. Tror de fleste jeg leder, har det ganske bra. Hvis de ikke har det, håper jeg de tar det opp med meg :) 

Anonymkode: 3c8b6...53c

Hvis du er min leder, så har jeg prøvd å ta det opp med deg, men du reflekterer alt stort sett bare tilbake på meg. Og hvis jeg sier ifra om hvor ille ting er, er jeg livredd for at du skal eskalere situasjonen basert på hvordan du har håndtert ting tidligere. Derfor tør jeg aldri å være 100% ærlig med deg. Jeg må passe veldig på hvordan jeg formulerer meg og jeg føler at jeg må legge inn en veldig stor innsats for å inkludere meg selv i arbeidsmiljøet, mens du overser/forsvarer blant annet at mine kollegaer fryser meg ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke leder, men jeg har hørt så mange historier fra folk jeg vet om som mistrives i jobben, det er nok flere enn man tror, så tror at det er mange liknende historier rundt omkring på forskjellige arbeidsplasser. Av min erfaring, mange ledere tror at de ansatte har det bra, og at de gjør en bra jobb, men det er sykt mange dårlige ledere der ute som har null selvinnsikt og enten ikke klarer å gjøre noe med det dårlige arbeidsmiljøet eller ikke vil se hvor dårlig det er. 

Anonymkode: e1f7f...39a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...