AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Er desperat og tenker at boliger kanskje blir solgt til takst, men kaster vel bort tiden min hvis jeg løper rundt på boliger som egentlig er for dyre for meg i utgangspunktet. Hva gjør dere? Anonymkode: 08b5a...c11
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det skader jo ikke å se. Man vet aldri, kanskje den er taksert for høyt. Anonymkode: 10743...54c 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg ville nok valgt å se etter bolig som er på, eller under budsjett. Det er mange boliger som har noe oppussingsbehov, eller som trenger noe endringer for å bli slik du ønsker, og da er det dumt å bruke opp alt du har til å kjøpe boligen slik at du ikke har noe ekstra til eventuell oppussing og endring. Bolig er viktig, og det er stor stas med en flott bolig, men du skal ikke "bo deg ihjel" heller, slik at du knapt har penger til mat og klær etter at boligutgiftene er betalt hver måned. Jeg ville i hvert fall valgt en litt billigere bolig og heller hatt litt romsligere økonomi til å "leve". Anonymkode: 6a0aa...020
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Er det et sted det er tung solgt er det verdt å se. Å legge inn et bud du har råd til. Mange som kjøper under det boligen er priset. Å noen må bare få solgt. Anonymkode: 6156c...9dc
exictence Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Man går jo hovedsaklig på jakt etter det man har råd til, Er det noe som frister veldig, kan du jo gå og se
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det er jo mange boliger som blir solgt til under takst, men neppe på første visningshelg, så du må ha litt is i magen Anonymkode: 31e3b...a36
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Absolutt! Den som ikke våger…osv. Selv dro vi på visning på en leilighet vi hadde null troen på vi skulle få kjøpt. Da prisantydningen var akkurat på det vi maks så for oss kunne legge ut. Hadde ikke troen fordi den lå i et fint område. Veldig fin beliggenhet og god planløsning for leilighet og bygg. Selv om den fremsto som mer behov for oppussing på visning enn antatt, var vi sikker på det skulle bli budrunde. Ble veldig overrasket når det ikke kom inn noen bud når det nærmet seg budfristen. La ikke inn noe skambud, men fikk tilslaget på 3-4 % under prisantydning. Er vel eneste gangen i mitt liv jeg har følt det som å vinne i lotto. 😀 Forøvrig har alle andre leiligheter her senere blitt solgt kjapt og til takst eller over. Så vi hadde flaks. Anonymkode: a3f02...46d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Jeg gikk på visninger på flere som var litt over mitt budsjett. Hvis jeg følte at jeg kunne legge inn ett bud innenfor mitt budsjett uten at det var skambud, så dro jeg på visning. Anonymkode: 4d11f...2af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå