AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #41 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ok Litt vanskelig å vite når det er et av mange begrep som brukes i tide og utider. Jeg tolket det uansett slik at AB jeg siterte mente at man måtte være incel for å ikke ville være sammen med alenemødre. Noe som ironisk nok, er typisk "nice girl" mentalitet. Anonymkode: 5e5d9...8a9 Da blir det vanskelig å diskutere til slutt, når man velger å anta hva noen mener og det er stikk motsatt av det som legges til grunn. Det ironiske er isåfall at du kaster inn den negative konnotasjonen av «nice girl» men ikke bruker et begrep som Incel som benyttes i utallige diskusjoner i ulike medier korrekt. Hvordan tenker du at begrepet «Nice girl» mentalitet passer her, altså hva er typisk nice girl med å mene at man må være incel for å ikke ville være sammen med alenemødre? (påstår ingenting, prøver å forstå hva du mener) Anonymkode: 5a3ec...8f8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #42 Skrevet 6. oktober 2025 Nei ville aldri ha vurdert en alenemor en gang. Hard pass. Anonymkode: 63bc4...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #43 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en singel 4 barns mor, å jeg får tilbud hele tiden, mange som vil være kjæresten min, problemet mitt er at jeg ikke vil ha en mann inn i mitt liv, jeg vil ikke bo med en mann igjen. Det blir faktisk mer slitsomt og hele tiden forklare at jeg ikke ønsker mer enn å treffes innimellom. Så ikke vær redd for å ikke møte noen, er mange menn som dater og vil ha et forhold med en i som har barn. De som sier at dem ikke vil ha drama, der føler jeg nesten er motsatt, jo mer det er jo mer menn vil ha deg. Anonymkode: 60411...aa1 Hvor mange ganger pr dag inntreffer dette, siden det oppleves som slitsomt og hvor mye tid ca pr dag bruker du på å forklare at du ikke vil ha noe forhold? Anonymkode: 70caa...b77
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #44 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da blir det vanskelig å diskutere til slutt, når man velger å anta hva noen mener og det er stikk motsatt av det som legges til grunn. Anonymkode: 5a3ec...8f8 Og det var det AB jeg siterte gjorde. Men av en aller annen grunn er det meg du henger deg opp i, og forsøker å legge ord i munnen på meg om at jeg "vasser i frivillige damer". Hvorfor? Sitat Det ironiske er isåfall at du kaster inn den negative konnotasjonen av «nice girl» men ikke bruker et begrep som Incel som benyttes i utallige diskusjoner i ulike medier korrekt. Det var ikke jeg som brukte ordet incel til å begynne med. Og jeg er ikke så oppdatert på amerikansk kultur at jeg kjenner alle disse begrepene like godt som det du gjør. Synes du uansett ikke det er rart at AB hevder at det bare er incels som ikke vil være med alenemødre, at det må være galt med de som ønsker en partner som ikke har barn? Sitat Hvordan tenker du at begrepet «Nice girl» mentalitet passer her, altså hva er typisk nice girl med å mene at man må være incel for å ikke ville være sammen med alenemødre? (påstår ingenting, prøver å forstå hva du mener) Fordi det er så generaliserende som det overhodet er mulig å være. I tillegg til å være ganske så passiv-aggressivt. Lite generøst. Et veldig giftig utgangspunkt. Det blir som om en mann skulle ha sagt at "de attraktive kvinnene er i forhold med barnefar" mens alle som ikke er det, er <sett inn negativ stereotype her>. Anonymkode: 5e5d9...8a9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #45 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er akkurat dette jeg skriver? Anonymkode: 5a3ec...8f8 Nei, du skriver at de "skylder det på alt og alle andre enn seg selv". Det er ikke nødvendigvis tilfelle. Kjenner en del evig single menn (noen jomfruer på 40+), og ingen av dem skylder på noen andre enn nettopp seg selv. Anonymkode: 21143...d7f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #46 Skrevet 6. oktober 2025 Nei, som en ganske konservativ mann, så orker jeg ikke andre sine avkom (unger). Da skal man være ganske desperat. Jeg har heller aldri forstått hvordan det å ha et havarert ekteskap (eller samboerskap) er visst "høy stjerne i boka". Det er total minus i min bok. Nå har jeg uansett møtt et par damer som kjenner mer sin plass i diverse menigheter, slik resten av damene der gjør (men som er opptatt), så det er veldig viktig når man skal ha et forhold, at dama er kjemisk fri for mannehat og kjenner sin plass. Anonymkode: 3157e...499 3
Tidligeremedlem Skrevet 6. oktober 2025 #47 Skrevet 6. oktober 2025 Det er da ikke et problem med Date og finde et forhold med rette livet ut pga et -2 barn. Det er vel andre ting der er vigtigere , kemi , felles interesser og venskap , tillit. finder man det i rette er vel alt annet ting der falder på plass , Mann 48
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #48 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange ganger pr dag inntreffer dette, siden det oppleves som slitsomt og hvor mye tid ca pr dag bruker du på å forklare at du ikke vil ha noe forhold? Anonymkode: 70caa...b77 Dette skjer ikke hver dag, men med hver mann jeg møter, samt at jeg får forespørsler på jobb og ellers av menn, noen kjenner meg godt, og noen ønsker å bli kjent. Jeg føler ikke det er problemer med å treffe menn men vanskelig å treffe noen som kun ønsker å ha det løst. Anonymkode: 60411...aa1 1
Tidligeremedlem Skrevet 6. oktober 2025 #49 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette skjer ikke hver dag, men med hver mann jeg møter, samt at jeg får forespørsler på jobb og ellers av menn, noen kjenner meg godt, og noen ønsker å bli kjent. Jeg føler ikke det er problemer med å treffe menn men vanskelig å treffe noen som kun ønsker å ha det løst. Anonymkode: 60411...aa1 Du får kaste deg i det
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #50 Skrevet 6. oktober 2025 Dårlig erfaring med alenemødre, de har oftest tilnærmet null fritid, og går en inn i et slikt forhold, så forventes det at en blir en bonuspappa, noe som er helt uaktuelt, oppdrar ikke en annen manns barn Anonymkode: f8a64...612 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #51 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette skjer ikke hver dag, men med hver mann jeg møter, samt at jeg får forespørsler på jobb og ellers av menn, noen kjenner meg godt, og noen ønsker å bli kjent. Jeg føler ikke det er problemer med å treffe menn men vanskelig å treffe noen som kun ønsker å ha det løst. Anonymkode: 60411...aa1 Hver mann du møter, altså. Oooooook. Anonymkode: 70caa...b77 2
-jk- Skrevet 6. oktober 2025 #52 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det hadde blitt aktuelt når barna er gamle nok til å klare seg selv. Orker ikke barn som må følges opp og passes på. Anonymkode: 5e5d9...8a9 Samme her. Barn i grunnskolealder eller yngre er ikke aktuelt. Så jeg ser nok helst etter 50+, evt. 40+ som har fått barn tidlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå