Gå til innhold

Han gjør meg usikker om han vil ha xn eller meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som er veldig fantastisk på mange områder. Samtidig skaper han en utrygghet hos meg. Han har kontakt med xn siden de har barn sammen, og han viser kun kontakt om det gjelder barnet. Xn derimot sender meldinger hvor hun viser interesse for han. Dette har holdt på i 1 år nå. Han setter ingen grenser for henne og jeg kjenner at dette påvirker forholdet våres når jeg syns dette er slitsomt. Jeg blir usikker for jeg føler han holder døren oppe for henne enda ved å ikke kunne si ifra om at dette ikke er greit. Hun forsøker på ulike måter å få reaksjoner fra han, også ved å bruke barnet til dette. 

Samtidig kan ha vise bitterhet i forhold til henne. Bitterhet i forhold til hvordan hun har behandlet han og sviktet familien. Han kan også si slike ting som at han kan ikke si sikkert om han kommer til å være sammen med henne i fremtiden.

Jeg føler dette sliter så mye på for jeg føler han har en fot i fortiden enda og ikke har klart å avslutte det forholde enda. Jeg har forsøkt ved flere samtaler og at dette opp, men det fører ikke frem.

Føler jeg trenger noen råd og synspunkter i fra andre hva dere hadde tenkt/gjort i slike situasjoner. 

Anonymkode: f0f24...31e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du dumper han og ønsker lykke til med et forhold som tok slutt for en grunn. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

De er ikke ferdige med hverandre, derfor bør du takke for deg.

Anonymkode: 6daf7...7b3

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Syns ikke det høres ut som et godt forhold for deg å være i, det gir jo lite trygghet. 
Du må tenke på deg først og fremst. Trives du?, vil du ha det slik?  Er et forhold der du ikke får respons på samtaler om slikt,  et du vil ha? Vil du ha denne exen i ditt liv for alltid? 

Anonymkode: bc0e9...aa8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

han kan ikke si sikkert om han kommer til å være sammen med henne i fremtiden.

Du trenger ikke råd eller synspunkter. Du trenger en fast livsregel som sier deg at når det kommer slike utsagn  så er forholdet over. Ikke noen diskusjon en gang.

Forhåpentligvis bor dere ikke sammen.

Anonymkode: 68472...f24

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Han høres ikke ferdig ut med henne når han sier sånt.

Jeg og en ex hadde veldig mye kontakt etter bruddet, men at vi skulle bli sammen igjen var aldri et tema - vi var gode venner nettopp fordi vi var helt ferdige.

Anonymkode: b3dbe...155

• Liker 1
Skrevet

Dette kan du da ikke akseptere. For en vanvittig ting å si høyt - at han ikke kan garantere at de blir sammen igjen i fremtiden. Han har døren vidåpen, og viser samtidig null respekt for deg. 

Jeg hadde rolig fortalt han at dette ikke er et forhold du ønsker å være i, da du ønsker å være med noen som ønsker å være med deg, og som viser det. Han er virkelig helt på jordet. Du må gå. Og hvis han kommer med en bortforklaring om at "man kan jo aldri garantere noe om hva som skjer i fremtiden, jeg kan heller ikke garantere at jeg feks aldri blir statsminister en dag, det kan jo skje", så har poenget flydd rett over hodet hans, og du må fortsatt gå. 

Anonymkode: 6d834...438

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er sammen med en mann som er veldig fantastisk på mange områder. Samtidig skaper han en utrygghet hos meg. Han har kontakt med xn siden de har barn sammen, og han viser kun kontakt om det gjelder barnet. Xn derimot sender meldinger hvor hun viser interesse for han. Dette har holdt på i 1 år nå. Han setter ingen grenser for henne og jeg kjenner at dette påvirker forholdet våres når jeg syns dette er slitsomt. Jeg blir usikker for jeg føler han holder døren oppe for henne enda ved å ikke kunne si ifra om at dette ikke er greit. Hun forsøker på ulike måter å få reaksjoner fra han, også ved å bruke barnet til dette. 

Samtidig kan ha vise bitterhet i forhold til henne. Bitterhet i forhold til hvordan hun har behandlet han og sviktet familien. Han kan også si slike ting som at han kan ikke si sikkert om han kommer til å være sammen med henne i fremtiden.

Jeg føler dette sliter så mye på for jeg føler han har en fot i fortiden enda og ikke har klart å avslutte det forholde enda. Jeg har forsøkt ved flere samtaler og at dette opp, men det fører ikke frem.

Føler jeg trenger noen råd og synspunkter i fra andre hva dere hadde tenkt/gjort i slike situasjoner. 

Han sier faktisk at han ikke vet om han kommer til å være sammen med henne i fremtiden? Hvorfor er du sammen med han?

Jeg var redd for det samme med min kjæreste og hans eks. Spurte her inne til og med. Alle mente han fremdeles hadde noe på gang med henne men det er avkreftet så det sang etter. Jeg fikk mitt pass påskrevet. Og det er bra. Men han sa aldri slike ting, aldri. Han sa det stikk motsatte hele veien ("vi kommer aldri til å være sammen igjen og vi skulle aldri vært sammen. Det vet barna også" og det stemte).

Hadde min sagt det din sier???? Fy faen.... Så sårende! Utrolig vondt. Kunne ikke fortsatt da.

Anonymkode: 01dd4...87a

• Liker 2
Skrevet

En ting er at eksen hans sender meldinger der hun viser interesse for ham. Men da burde han sette ned foten og si til henne at det er uinteressant, og at kontakten deres skal kun være angående barnet.

Han er fantastisk på mange områder, men skaper en utrygghet hos deg, gjør deg usikker og du synes at situasjonen er slitsom. Og han har sagt "at han kan ikke si sikkert om han kommer til å være sammen med henne i fremtiden".

Vil du sitte på gjerdet å vente på at han bestemmer seg? Eller vil du bestemme hva du trenger i livet ditt?

Skrevet

Du høres ekstremt usikker ut.

Anonymkode: c8511...267

Skrevet

Dere har vært sammen et år, men ikke snakket om deres vei videre?

Har du barn fra før, få barn sammen eller samboerskap(regner ikke med dere bor sammen)etc? 

Anonymkode: 69503...ae1

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette viser veldig tydelig at han ikke er over eksen, og at han fremdeles holder døren åpen for å bli sammen med henne igjen.

Her hadde jeg gått, hadde ikke orket på å ta en diskusjon om det en gang, bare fortalt at det er over siden han så tydelig ikke er over eksen, og ønsket dem lykke til videre. Enhver bortforklaring hadde jeg ikke hørt på.

Når han sa det han sa, så sa han samtidig at han ikke ser for seg deg i sin fremtid...

Kom deg bort!

Anonymkode: 613aa...8ad

Skrevet
Sitat

Han kan også si slike ting som at han kan ikke si sikkert om han kommer til å være sammen med henne i fremtiden.

Hvis han ikke en gang kan avklare dette, og at på til er så dum at han sier dette til deg, så forteller jo det alt du trenger å vite. 

Ikke bare er han ikke ferdig med henne, han er i tillegg ufattelig uintelligent. Ingen av delene blir bra inn i et fremtidig partnerskap.. 

Anonymkode: 6e4de...675

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...