Gå til innhold

Råd søkes: Hvor kan jeg spørre om modell til chastity-tema fotoshoot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg søker deres råd:

Hva er den beste måten å finne en selvsikker kvinne i Oslo som kan være interessert i å delta i et betalt fotoprosjekt i oktober eller november 2025?

Det er snakk om en amatør-fotoshoot ute i byen, der jeg er delvis eksponert i chastity cage (kyskhetsbur), men skjult for offentligheten. Hun opptrer som min «kjæreste» og nøkkelholder – fullt påkledd.

Prosjektet er del av en personlig samling med unike chastity-bilder fra flere land. Det ligger naturlig nok en seksuell undertone i temaet, men det er kun selve fotograferingen som er relevant – ingenting utover det.

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg kan legge ut en slik annonse uten å bli misforstått, så jeg håper på noen gode råd om nettsteder eller miljøer hvor dette er passende.

Jeg lurer også på om noen har forslag til lokasjoner hvor det går an å ta bildene uforstyrret, men samtidig vise at vi er i Oslo – altså halvprivate steder med ikoniske bakgrunner.

Takk for hjelpen!
A

Anonymkode: e2815...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetlife kan jo være et sted å forsøke? 

Anonymkode: 5a0a1...ba5

• Nyttig 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Er fetlife populært i Norge?

Skrevet

Ja fetlife er populært. Høres kult ut da, lykke til 

Anonymkode: 1de7d...5c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 23.43):

Hei!

Jeg søker deres råd:

Hva er den beste måten å finne en selvsikker kvinne i Oslo som kan være interessert i å delta i et betalt fotoprosjekt i oktober eller november 2025?

Det er snakk om en amatør-fotoshoot ute i byen, der jeg er delvis eksponert i chastity cage (kyskhetsbur), men skjult for offentligheten. Hun opptrer som min «kjæreste» og nøkkelholder – fullt påkledd.

Prosjektet er del av en personlig samling med unike chastity-bilder fra flere land. Det ligger naturlig nok en seksuell undertone i temaet, men det er kun selve fotograferingen som er relevant – ingenting utover det.

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg kan legge ut en slik annonse uten å bli misforstått, så jeg håper på noen gode råd om nettsteder eller miljøer hvor dette er passende.

Jeg lurer også på om noen har forslag til lokasjoner hvor det går an å ta bildene uforstyrret, men samtidig vise at vi er i Oslo – altså halvprivate steder med ikoniske bakgrunner.

Takk for hjelpen!
A

Søk på aktmodeller.no  der finner du mot betaling

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 23.43):

Hei!

Jeg søker deres råd:

Takk for hjelpen!
A

Det finnes da en haug av gode fotografer rundt om.

Men når du sier at han skal være din "kjæreste med nøkkel skal Domina", så snakker du om noe helt annet enn en fotoshoot.. Da er det en helt annen dynamikk i relasjonen enn et profesjonelt for bildenes skyld.

Hilsen Domina 😉

Anonymkode: 87aa2...fbd

AnonymBruker
Skrevet
$ecret skrev (På 6.10.2025 den 16.51):

Tusen takk for svar! Er fetlife populært i Norge?

Det er det.

Men alle erfarne kinkstere vil skjønne at nøkkelbærer er noe annet enn fotograf.

Anonymkode: 87aa2...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...