AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Skrevet 5. oktober Hvor får en kjøpt gode jeans av typen boot-cut og med lav liv til dame? Kona ønsker seg til bursdagen, så jeg tenke å kjøpe til gave til henne Anonymkode: 1f247...afb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Skrevet 5. oktober Lee Jessica lowrise bootcut Anonymkode: 31f2b...01b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Skrevet 5. oktober Only og True Religion har godt utvalg av både low-rise og bootcut Anonymkode: 9bbdc...0dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Only og True Religion har godt utvalg av både low-rise og bootcut Anonymkode: 9bbdc...0dc Men: Jeg ville heller kjøpt gavekort, for eksempel på Carlings, og så kan hun prøve og velge en bukse selv Anonymkode: 9bbdc...0dc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Only og True Religion har godt utvalg av både low-rise og bootcut Anonymkode: 9bbdc...0dc Takk gud for det, jeg sjekket levis for noen uker siden og de hadde ingen modeller med lavt liv i den butikken jeg var i. Drittlei high waist på alt. Anonymkode: 31f2b...01b 1
Rakfisken Skrevet 5. oktober #7 Skrevet 5. oktober Rakfisken skrev (1 minutt siden): Lois eller Ivy har veldig fin passform Glemte hvor, men er ikke i kjedebutikker (tror jeg). Så tipset er å søke opp merket + byen du bor i :)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #8 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk gud for det, jeg sjekket levis for noen uker siden og de hadde ingen modeller med lavt liv i den butikken jeg var i. Drittlei high waist på alt. Anonymkode: 31f2b...01b Lee har også noen:) High waist er sjeldent pent Anonymkode: 9bbdc...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #9 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lee har også noen:) High waist er sjeldent pent Anonymkode: 9bbdc...0dc Ja jeg kjøpte Lee jessica og de var bra lave og fin passform. Helt enig, ikke er det behagelig heller. Anonymkode: 31f2b...01b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10 Skrevet 5. oktober Jeg bruker kun jeans med lavt liv, er petite med kort overkropp. Har jeans jeg elsker fra diesel, Levis, true religion, LTB, pepe jeans og bik bok. Det er jo også viktig hva slags form man vil ha, flare, boot cut, skinny osv. Anonymkode: 236c8...efc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #11 Skrevet 6. oktober Ts: Tips om hvilke butikker? Anonymkode: 1f247...afb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #13 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts: Tips om hvilke butikker? Anonymkode: 1f247...afb Carlings, Levis, Zalando feks. Anonymkode: 236c8...efc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #15 Skrevet 6. oktober https://nelly.com/no/campaign/new-in-trending-jeans/ Anonymkode: a789d...746
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #16 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Only og True Religion har godt utvalg av både low-rise og bootcut Anonymkode: 9bbdc...0dc Kommer an på alderen på denne dama. Jeg som 48-åring liker low rise og bortvist, men akkurat true religion blir litt spesielt for meg. Synes dekoren på baklommene blir litt harry for min alder. Anonymkode: 67af3...3ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå