Gå til innhold

Sørlandet eller Innlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig, men vintrene er jævlige da. Mildere ved havet.

Anonymkode: 8dccf...9fb

Og jeg vil heller ha -15 med tørr luft og skikkelig snø, enn vinter ved havet som jeg føler går gjennom marg og bein. Men her er jo sikkert forskjellige.

Jeg liker Sørlandet, men foretrekker Innlandet.

Anonymkode: b39fc...3c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva dere snakker om ang sørlandet. Flyttet til Kristiansand fra nord for 11 år siden. Merker lite til kristendom og folk er kjempehyggelige og lett å bli venn med.

Anonymkode: 30034...f3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, folkens.. Kristne er et mindretall sv befolkningen på Sørlandet. Nasjonalt er det 20% kristne, på Sørlandet kanskje 25-30%. Folk flest er ateister og går ikke i kjerka.

Har vokst opp i liten by på Sørlandet. At det fantes kristne der plaget meg aldri, selv om jeg er veldig anti-religiøs. De gjorde ikke noe utav seg.

Eneste ting jeg kan være enig med dere i er at det kan være vanskelig å opprette sosiale bånd på små steder på bygda. I større byer som Arendal og Kristiansand er ikke det noe større problem enn i andre byer på samme størrelse. 

Anonymkode: 149b3...2dd

• Liker 1
Skrevet (endret)

Innlandet. Men dette er jo mye fordi jeg har bodd her hele livet.

Ellers er det jo vakkert på Sørlandet sommerstid, og har mange gode ferieminner derfra. Men flytte dit kunne jeg aldri tenkt meg.

Endret av Ramsay Street

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...