AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:35 #1 Skrevet søndag kl. 20:35 Hvis dere skulle velge hvor dere ville bodd av Sørlandet eller innlandet. Hvor velger dere da og hvorfor? Anonymkode: 0c651...91a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:38 #2 Skrevet søndag kl. 20:38 Innlandet. Absolutt! Mye lettere å trives, bli kjent med folk og få et nettverk Anonymkode: 243e4...0ea 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:42 #3 Skrevet søndag kl. 20:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Innlandet. Absolutt! Mye lettere å trives, bli kjent med folk og få et nettverk Anonymkode: 243e4...0ea Jeg kommer fra Sørlandet, aldri bodd i Innlandet, og denne brukeren støtter jeg. Anonymkode: 1656d...89c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:23 #4 Skrevet mandag kl. 13:23 Jeg kommer fra Innlandet og har aldri bodd på Sørlandet. Jeg besøker gjerne Sørlandet som turist på sommeren, men velger å bo i Innlandet bl.a. på grunn av klimaet. Vi har fire årstider, men ikke alle på en gang Når det snør på vinteren kommer det sjelden en meter i slengen. Ja, vi er rett og slett mindre utsatt for ekstremvær. Dessuten virker det som at det er flere som er svært religiøse og knyttet til strenge menigheter og/eller sekter på Sørlandet. Selv om bygdedyret lever i Innlandet, virker det å være enda verre der religion står sentralt. Anonymkode: b4fbd...d06 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:28 #5 Skrevet mandag kl. 13:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kommer fra Innlandet og har aldri bodd på Sørlandet. Jeg besøker gjerne Sørlandet som turist på sommeren, men velger å bo i Innlandet bl.a. på grunn av klimaet. Vi har fire årstider, men ikke alle på en gang Når det snør på vinteren kommer det sjelden en meter i slengen. Ja, vi er rett og slett mindre utsatt for ekstremvær. Dessuten virker det som at det er flere som er svært religiøse og knyttet til strenge menigheter og/eller sekter på Sørlandet. Selv om bygdedyret lever i Innlandet, virker det å være enda verre der religion står sentralt. Anonymkode: b4fbd...d06 Jeg er oppvokst i Kristiansand, og ja, det er mange religiøse der - men det er da vitterlig ikke slik at du tvinges til å være kristen/religiøs. De religiøse har aldri plaget meg på noe vis, og så er det jo også sånn at det er veldig mange der som ikke er kristne. Anonymkode: df188...077 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:51 #6 Skrevet mandag kl. 16:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er oppvokst i Kristiansand, og ja, det er mange religiøse der - men det er da vitterlig ikke slik at du tvinges til å være kristen/religiøs. De religiøse har aldri plaget meg på noe vis, og så er det jo også sånn at det er veldig mange der som ikke er kristne. Anonymkode: df188...077 Preger bare mentaliteten til hele beltet der nede. Anonymkode: 1656d...89c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:55 #7 Skrevet mandag kl. 16:55 Innlandet, helt klart. Anbefaler ingen å flytte til Sørlandet, og håper å flytte herfra selv snarlig. Anonymkode: ebecf...019 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:56 #8 Skrevet mandag kl. 16:56 Hvor burde man bo da, om man vil flytte til innlandet? Anonymkode: 5c7fe...3cf
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:00 #9 Skrevet mandag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor burde man bo da, om man vil flytte til innlandet? Anonymkode: 5c7fe...3cf Mjøsområdet om du vil ha rask tilgang til "alt", og Hadeland for sjarm og ro og fred. Jeg flyttet til Mjøsområdet i 2010, og siden da har det blitt veldig utbygd her og mye biler. Bodde to år på Brandbu for to år siden, og det var faktisk mye koseligere, syns det var lettere å komme i kontakt med folk også. Savner det faktisk. Anonymkode: 57cc7...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå