AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Skrevet 5. oktober Ja, er det det? Kan se ut på treningssentrene som har det at det i hovedsak er unge som driver med det….jeg har så lyst til å prøve, men er godt voksen og trent. Syns liksom det hadde blitt litt flaut kanskje som en godt voksen dame sammen med alle de superspreke Anonymkode: 01439...d90
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #2 Skrevet 6. oktober Nix, hyrox er for alle! Har deltatt på hyrox-konkurranse rundt om i europa de siste årene, og det er folk i alle aldre, form, fasong og personlighet. Utrolig gøy at en og samme konkurranse kan romme alle typer mennesker! På treningene er det likt! Kjør på! Det er supertøft! Anonymkode: 28314...53d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #3 Skrevet 6. oktober Jeg kjenner ett par stykker som er 60+ som driver med Hyrox, men de fleste jeg kjenner som driver med det er 40-55 år. På sentret jeg trener, så er det alt fra 20åringer til 60åringer på Hyrox treningene. Anonymkode: b12cc...012 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Jeg er i 50-årene og har begynt nå. Kjempegøy! Anonymkode: 24af5...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Nei, men du bør være i grei form for å henge med. Jeg er 40 og det er flere som er langt eldre enn meg som deltar på timene. Vi må slutte å snakke om alder som avgjørende for fysisk form eller sentermedlemskap. Jeg er i ekstremt mye bedre form enn min yngste bror på 29, og det er faktisk min mor på 64 også. Han hadde overlevd 5 min av Hyrox timene. Anonymkode: 3fed1...47b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå