Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bli tiltrukket av en person som gir mye blikkontakt? 

Jeg tenker mye på denne personen og lager mine fantasier. Vedkommende er ikke typisk min "smak", men det er åpenbart noe jeg liker. 

Anonymkode: 8f9b8...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg. En form for gjenkjennelse uten at man helt klarer og sette fingeren på hva det er. Det har jeg opplevd flere ganger. Det er fascinerende. 

Så er det en opplevelse som skiller seg ut, og som setter dype spor.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjennes rart. 

Har opplevd lignende en gang før, der var vedkommende mer min "smak".

Men nå har det skjedd igjen, og dette er en person jeg MÅ omgås. Plager meg litt at jeg kjenner på denne tiltrekningen, da jeg skal være profesjonell. 

AnonymBruker
Skrevet

Blikkontakt er enormt intimt. Det stripper deg naken, det ser forbi fasaden og skaper resonans.

Personen trenger ikke nødvendigvis å være din "smak", men ved å holde blikket til hverandre trigges en fysiologisk respons som man forbinner med tilrekning. Jo mer du plages av det eller undertrykker det, desto større blir det ofte dessverre 😅

Anonymkode: 5ef31...87b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker mye på denne personen og lager mine fantasier. Vedkommende er ikke typisk min "smak", men det er åpenbart noe jeg liker. 

Hvem er denne personen ? En du kjenner eller en random? 

Anonymkode: 26f5a...71d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det er vanlig. De gjør dette med vilje. Det er kjent taktikk for å få deg hooked. 

Anonymkode: 73591...b30

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så dette kommer bare til å bli mer intenst, i og med at jeg undertrykker det...? Huff.

Det er en person jeg må forholde meg profesjonelt til, men ikke kjenner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, så dette kommer bare til å bli mer intenst, i og med at jeg undertrykker det...? Huff.

Det er en person jeg må forholde meg profesjonelt til, men ikke kjenner.

Da får du bare bryte blikket og drite i det. Tro meg, denne personen vet nøyaktig hva de driver med. Og manipulerer deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Da får du bare bryte blikket og drite i det. Tro meg, denne personen vet nøyaktig hva de driver med. Og manipulerer deg.

Hvorfor skulle vedkommende manipulere meg? Vi er likestilte, så oppnår ingen goder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skulle vedkommende manipulere meg? Vi er likestilte, så oppnår ingen goder. 

Fordi de prøver å få deg i sengen. Hvis du er så naiv at du ikke forstår det så ligger det dårlig an for deg dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi de prøver å få deg i sengen. Hvis du er så naiv at du ikke forstår det så ligger det dårlig an for deg dessverre. 

Manipulere noen i sengen? Det kalles tiltrekning. Kroppen responderer på den andre personen og da søker man kontakt med dem. Enkleste måten å søke slik kontakt er via øynene. Dersom du ikke ønsker å handle på det så er det ingen som kan tvinge deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Manipulere noen i sengen? Det kalles tiltrekning. Kroppen responderer på den andre personen og da søker man kontakt med dem. Enkleste måten å søke slik kontakt er via øynene. Dersom du ikke ønsker å handle på det så er det ingen som kan tvinge deg.

Skjer det uten baktanker ja. Men det er ikke tilfellet her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da manipulerer jeg alle for jeg smiler til alle 😂 Dette er bare absurd! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...