AnonymBruker Skrevet i går, 19:27 #1 Skrevet i går, 19:27 Er det vanlig å bli tiltrukket av en person som gir mye blikkontakt? Jeg tenker mye på denne personen og lager mine fantasier. Vedkommende er ikke typisk min "smak", men det er åpenbart noe jeg liker. Anonymkode: 8f9b8...d49
Strigiformes Skrevet i går, 19:38 #2 Skrevet i går, 19:38 Det tror jeg. En form for gjenkjennelse uten at man helt klarer og sette fingeren på hva det er. Det har jeg opplevd flere ganger. Det er fascinerende. Så er det en opplevelse som skiller seg ut, og som setter dype spor.
AnonymBruker Skrevet i går, 20:13 #3 Skrevet i går, 20:13 Ja, kjennes rart. Har opplevd lignende en gang før, der var vedkommende mer min "smak". Men nå har det skjedd igjen, og dette er en person jeg MÅ omgås. Plager meg litt at jeg kjenner på denne tiltrekningen, da jeg skal være profesjonell. Anonymkode: 8f9b8...d49
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Blikkontakt er enormt intimt. Det stripper deg naken, det ser forbi fasaden og skaper resonans. Personen trenger ikke nødvendigvis å være din "smak", men ved å holde blikket til hverandre trigges en fysiologisk respons som man forbinner med tilrekning. Jo mer du plages av det eller undertrykker det, desto større blir det ofte dessverre 😅 Anonymkode: 5ef31...87b 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vanlig å bli tiltrukket av en person som gir mye blikkontakt? Jeg tenker mye på denne personen og lager mine fantasier. Vedkommende er ikke typisk min "smak", men det er åpenbart noe jeg liker. Anonymkode: 8f9b8...d49 Hvem er denne personen ? En du kjenner eller en random? Anonymkode: 26f5a...71d
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å bli tiltrukket av en person som gir mye blikkontakt? Jeg tenker mye på denne personen og lager mine fantasier. Vedkommende er ikke typisk min "smak", men det er åpenbart noe jeg liker. Anonymkode: 8f9b8...d49 Ja det er vanlig. De gjør dette med vilje. Det er kjent taktikk for å få deg hooked. Anonymkode: 73591...b30
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Ok, så dette kommer bare til å bli mer intenst, i og med at jeg undertrykker det...? Huff. Det er en person jeg må forholde meg profesjonelt til, men ikke kjenner. Anonymkode: 8f9b8...d49
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, så dette kommer bare til å bli mer intenst, i og med at jeg undertrykker det...? Huff. Det er en person jeg må forholde meg profesjonelt til, men ikke kjenner. Anonymkode: 8f9b8...d49 Da får du bare bryte blikket og drite i det. Tro meg, denne personen vet nøyaktig hva de driver med. Og manipulerer deg. Anonymkode: 73591...b30
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Da får du bare bryte blikket og drite i det. Tro meg, denne personen vet nøyaktig hva de driver med. Og manipulerer deg. Anonymkode: 73591...b30 Hvorfor skulle vedkommende manipulere meg? Vi er likestilte, så oppnår ingen goder. Anonymkode: 8f9b8...d49 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skulle vedkommende manipulere meg? Vi er likestilte, så oppnår ingen goder. Anonymkode: 8f9b8...d49 Fordi de prøver å få deg i sengen. Hvis du er så naiv at du ikke forstår det så ligger det dårlig an for deg dessverre. Anonymkode: 73591...b30
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de prøver å få deg i sengen. Hvis du er så naiv at du ikke forstår det så ligger det dårlig an for deg dessverre. Anonymkode: 73591...b30 Manipulere noen i sengen? Det kalles tiltrekning. Kroppen responderer på den andre personen og da søker man kontakt med dem. Enkleste måten å søke slik kontakt er via øynene. Dersom du ikke ønsker å handle på det så er det ingen som kan tvinge deg. Anonymkode: 5ef31...87b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Manipulere noen i sengen? Det kalles tiltrekning. Kroppen responderer på den andre personen og da søker man kontakt med dem. Enkleste måten å søke slik kontakt er via øynene. Dersom du ikke ønsker å handle på det så er det ingen som kan tvinge deg. Anonymkode: 5ef31...87b Skjer det uten baktanker ja. Men det er ikke tilfellet her. Anonymkode: 73591...b30
Strigiformes Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da får du bare bryte blikket og drite i det. Tro meg, denne personen vet nøyaktig hva de driver med. Og manipulerer deg. Anonymkode: 73591...b30 Da manipulerer jeg alle for jeg smiler til alle 😂 Dette er bare absurd!
bullehurk Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Manipulere noen i sengen?tiltrek Det kalles ning. Kroppen responderer på den andre personen og da søker man kontakt med dem. Enkleste måten å søke slik kontakt er via øynene. Dersom du ikke ønsker å handle på det så er det ingen som kan tvinge deg. Anonymkode: 5ef31...87b Helt rett ! Blikk og smil, Svenskene har et eget ord for det ... "ögonknulla" 😜
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi de prøver å få deg i sengen. Hvis du er så naiv at du ikke forstår det så ligger det dårlig an for deg dessverre. Anonymkode: 73591...b30 Sengen er ikke et alternativ her. Vi treffes kun i profesjonell sammenheng og har aldri vært i kontakt privat. Anonymkode: 8f9b8...d49
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden bullehurk skrev (33 minutter siden): Helt rett ! Blikk og smil, Svenskene har et eget ord for det ... "ögonknulla" 😜 Oi, et eget ord, haha. Ja, vedkommende er ikke veldig smilende, men fikk et strålende smil i retur en gang. Anonymkode: 8f9b8...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå