Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Langt bak i mitt hode er det noe som sier meg at man kan få kjøpt spesielle frimerker til spesielle anledninger... Er i ferd med å skulle sende ut invitasjonene, og kom til tenkte på dette. Stemmer det? Eks frimerke med hjerter på eller noe annet kjærlighetsaktig...
Susan Sto Helit Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Joda, hjertefrimerkene kommer til Valentine hvert år.... Men det er nok ikke sikkert det er flere igjen nå.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 jeg kjøpte bryllups frimerker,med 2 gullringer og et hjerte i bakgrunnen,de var nydelige,,har de på posten.Lykke til
Piarina Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja, de har tema-frimerker på posten. F.eks med bryllupsmotiv, dåpsmotiv etc. De er til salgs året rundt, og er ikke de samme som Valentine-frimerkene. Jeg bestilte i postens nettbutikk. Endret 29. mars 2006 av Piarina
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 Dei bryllupstema-frimerkene er nyyydelege!!! Dessverre kom dei ut etter vi hadde sendt ut invitasjonane våre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå