Ardwinna Skrevet 6 timer siden #21 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er å åpne gavene på festen, ja Anonymkode: de637...a35 Men da må du enten gi to gaver (eller én ekstra dyr gave) til tre av gjestene og stå for det, eller la være å gjøre forskjell på gjestene og gi alle gaver tilsvarende ca samme sum. En annen løsning er å gi alle likt på denne festen, men gi de tre en ekstra julegave utenom som de kan åpne på julaften.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Skrevet 5 timer siden Jeg ville ha gitt de ekstra gavene ved en annen anledning. Hvis det ikke er mulig ville jeg bedt de det gjelder om å komme 1/2-1 time før festen eller bli igjen etterpå for å "hjelpe til" med borddekking, rydding e.l. Anonymkode: 33ee3...e8f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle får gave på samme skala, men de nære får da tenkt to Anonymkode: de637...a35 Da gir du bare den ekstra gaven ved en annen anledning. Anonymkode: 9c05c...560
exictence Skrevet 5 timer siden #24 Skrevet 5 timer siden (endret) På festen hadde jeg gitt en gave til alle. En annen gang hadde jeg gitt de tre næreste en ekstra gave Nettopp: Da gir du bare den ekstra gaven ved en annen anledning. Anonymkode: 9c05c...560 Endret 5 timer siden av exictence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå