AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:55 #1 Skrevet søndag kl. 18:55 Kan alle inn å legge igjen erfaringer fra yrkeslivet. Anonymkode: 98d77...0ad
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:58 #2 Skrevet søndag kl. 18:58 https://jobbi.no/i/laeringsverkstedet-gruppen/vurderinger Anonymkode: 98d77...0ad
NoaideBiehtar Skrevet i går, 07:02 #4 Skrevet i går, 07:02 Jeg er så imot hele konseptet at nei, det vil jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Jeg har vurdert både nåværende og forrige firma der ☺️ veldig verdifullt å ha noe sånt, har faktisk gjort at jeg har droppa å søke jobb hos et par bedrifter etter å ha lest der. Anonymkode: ef923...027 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Har erfaring med at jobbi ikke er uavhengi, arbeidsgiver kan klage på negative kommetarer for og få de slettet og da er jo poenget litt borte eller? Veldig for at folk legger igjen erfaringer på godt og vondt og i allefall vondt for å skåne andre fra og gå i samme fella. Anonymkode: 98d77...0ad
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Slo opp en bedrift jeg jobbet der halvparten sluttet løpet av prøvetiden pga elendig ledelse. Folk gråt ukentlig på jobb. Bedriften har full score på alle punkter. Så åpenbart litt verdiløst når så få bruker det. Anonymkode: e5198...8a5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Slo opp en bedrift jeg jobbet der halvparten sluttet løpet av prøvetiden pga elendig ledelse. Folk gråt ukentlig på jobb. Bedriften har full score på alle punkter. Så åpenbart litt verdiløst når så få bruker det. Anonymkode: e5198...8a5 arbeidsgiver kan rapportere så blir de tatt vekk.... så går de inn mannsterke og gir masse positivt selv Anonymkode: 98d77...0ad
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Jobber du med det eller? Jeg liker ikke konseptet i hele tatt. Anonymkode: 83fcb...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå