Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og gått videre i livet. Jeg er venn med flere av mine ekser, men det er absolutt ingen følelser der. Det var jo derfor det ble slutt.

Anonymkode: 98394...39a

Hva er poenget med å være venn med pulekompisene sine når du har mann? Har du tid og rom for så mange venner?

Anonymkode: 4ea7f...64d

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SPOCA skrev (14 timer siden):

Overhodet ikke greit.

Jeg reagerer på at han;

1. Holder dette skjult for deg, dvs ikke sier noe før du er hjemme.

2. Du har ikke møtt henne før. Ekstremt spesielt.

3. At de har drukket sammen, alene, såpass at hun må la bilen stå.

4. Han har kontakt med gamle flammer. 

Det vaier røde flagg.(..)

Vi finnes absolutt ikke sjalu, men det der ville ingen av oss gjort.

Så ja, rødt flagg.

Anonymkode: c68f7...f81

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange usikre kvinner her inne. Skal det ikke være lov å være med venner av motsatt kjønn lengre?

Anonymkode: 08100...039

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mange usikre kvinner her inne. Skal det ikke være lov å være med venner av motsatt kjønn lengre?

Anonymkode: 08100...039

Det handler jo ikke om det, og det skjønner du.

Anonymkode: 4ddf6...31d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er poenget med å være venn med pulekompisene sine når du har mann? Har du tid og rom for så mange venner?

Dette er mennesker jeg har kjent i 20 år, og de er noen av mine beste venner. At vi tilfeldigvis utforsket om det var følelser der en gang for lenge siden har ingenting med vennskapet vårt i dag å gjøre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da er det vel på tide å invitere venninna hans over på kaffe så du får møtt henne. 

Anonymkode: 46a58...511

Enig. Både hans reaksjon og hvordan de oppfører seg sammen kan gi svar. Både beroligende og mer bekymringsverdig

Om ikke han eller hun vil møtes til kaffd..aj, det hadde gjort meg skeptisk 

Anonymkode: 51c15...6c9

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt sur og usikker om samboeren hadde invitert ei venninne for å drikke en kveld jeg hadde vært borte. Hadde selvsagt vært noe annet om de var flere sammen, men litt intimt om det kun er ei venninne (og særlig om det er en tidligere flamme) og han.

Anonymkode: 468d8...08e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette er mennesker jeg har kjent i 20 år, og de er noen av mine beste venner. At vi tilfeldigvis utforsket om det var følelser der en gang for lenge siden har ingenting med vennskapet vårt i dag å gjøre.

Hvorfor er det så mange som MÅ ha sex med vennene sine? Jeg har mange venner av begge kjønn, og har aldri engang tenkt tanken å ha sex med dem. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det så mange som MÅ ha sex med vennene sine? Jeg har mange venner av begge kjønn, og har aldri engang tenkt tanken å ha sex med dem. 

Jeg hadde sex med dem først, så fant vi ut at vi ikke passet sammen på den måten (ingen romantiske følelser for hverandre), men at vi hadde mye til felles kun som venner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det handler jo ikke om det, og det skjønner du.

Anonymkode: 4ddf6...31d

Ville du syntes det var problematisk om det var en kompis som var innom på den måten? 

Anonymkode: 81cdf...7d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville du syntes det var problematisk om det var en kompis som var innom på den måten? 

Anonymkode: 81cdf...7d0

Dette var ikke en «kompis» som «kom innom». TS sin samboer inviterer en «venninne» til å komme hjem til ham og drikke vin akkurat når TS er borte. Flere ganger. En «venninne» som TS aldri har truffet. Altså, man må jo være stokk dum hvis man ikke lukter lunta her.

Anonymkode: 8a9d6...991

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

En av mine beste venner er en mann, og vi drikker ofte sammen ettersom han er glad i en fest og dama er avholds. Vi er kun venner, og det er ingen drama, ingen sjalusi, ingenting. Det går an det altså, det er ikke sånn at man hopper til sengs av den grunn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En av mine beste venner er en mann, og vi drikker ofte sammen ettersom han er glad i en fest og dama er avholds. Vi er kun venner, og det er ingen drama, ingen sjalusi, ingenting. Det går an det altså, det er ikke sånn at man hopper til sengs av den grunn. 

Og han inviterer deg hjem når dama er borte, og du har aldri truffet henne?

• Liker 5
Skrevet

Hadde han hatt noe å skjule så hadde ikke bilen stått der, tenker jeg.
Særlig godt håndverk i en relasjon er det ikke, men jeg hadde ikke vært bekymra på grunn av bilen. Vært mer bekymra over at han omgås så mange gamler flammer. Mange gamle flammer som har "hevd" på diverse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og han inviterer deg hjem når dama er borte, og du har aldri truffet henne?

Vi drikker sammen når hun ikke er der ja. Jeg har truffet henne nå, men jeg og mannen var venner lenge før jeg og dama ble introdusert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi drikker sammen når hun ikke er der ja. Jeg har truffet henne nå, men jeg og mannen var venner lenge før jeg og dama ble introdusert. 

Jeg hadde reagert hvis min mann dro hjem til ei dame for å sitte der hjemme hos henne og drikke seg full. Det er ikke akkurat vanlig, vanligvis drikker de som er voksne, i selskap sammen med flere andre, ikke hjemme hos en "venninne".

Anonymkode: 56310...81c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han sier at besøket ikke var planlagt. At han ikke skjønte at det var en big deal. Hun har vært på besøk mange ganger før. Det er rart at hun kommer på besøk bare når jeg er bortreist. Når hun har vært på besøk før har han kanskje sagt fra, jeg husker ikke, jeg har ikke reagert før. Tipper det har vært mer sagt som at «Eli» kom over på kaffe midt på dagen. 

Han sier han nå skjønner at han burde sagt det, og at han selvfølgelig hadde tenkt å si det, var ikke hemmelig. Og at han hadde reagert om det var jeg som hadde et slikt besøk. 

jeg tror ikke det skjedde noe. Men det betyr jo ikke at han ikke ville at noe skulle skje. 
TS

Anonymkode: d1664...1fd

Hvordan hadde han selv reagert?

Kan du ha kontakt med gamle flammer og ha de over på drikking når han er borte?

Passer jo bra å si han kan ta med unga bort om 14 dager, så du kan få en frikveld og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...