Cam03 Skrevet 6. oktober #41 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier at besøket ikke var planlagt. At han ikke skjønte at det var en big deal. Hun har vært på besøk mange ganger før. Det er rart at hun kommer på besøk bare når jeg er bortreist. Når hun har vært på besøk før har han kanskje sagt fra, jeg husker ikke, jeg har ikke reagert før. Tipper det har vært mer sagt som at «Eli» kom over på kaffe midt på dagen. Han sier han nå skjønner at han burde sagt det, og at han selvfølgelig hadde tenkt å si det, var ikke hemmelig. Og at han hadde reagert om det var jeg som hadde et slikt besøk. jeg tror ikke det skjedde noe. Men det betyr jo ikke at han ikke ville at noe skulle skje. TS Anonymkode: d1664...1fd Det er spesielt at hun bare kommer på besøk når du ikke er hjemme. Med tanke på at hun har vært hos dere mange ganger, så er det vel naturlig å presentere denne venninnen for deg. Og hvorfor ville han reagert om du hadde et slikt besøk, hvis det er helt uskyldig? Hadde han fortalt deg om besøket hvis hun hadde henta bilen sin før du kom hjem? 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #42 Skrevet 6. oktober Anonym90059005 skrev (13 timer siden): Hun har ikke tilbrakt natten med han, hun hadde satt igjen bilen og dratt hjem. Noe som ikke akkurat tyder på at de ligger sammen. Og det at han har null problem med at bilen står der selv om ts kommer hjem tyder ikke akkurat på en person som er redd for å bli "ferska" Vi vet jo ingenting om når hun dro 😅 Jeg kjører ikke bil på morningen etter å ha drukket… Anonymkode: c7366...766 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #43 Skrevet 6. oktober Cam03 skrev (5 minutter siden): Det er spesielt at hun bare kommer på besøk når du ikke er hjemme. Med tanke på at hun har vært hos dere mange ganger, så er det vel naturlig å presentere denne venninnen for deg. Og hvorfor ville han reagert om du hadde et slikt besøk, hvis det er helt uskyldig? Hadde han fortalt deg om besøket hvis hun hadde henta bilen sin før du kom hjem? Synes også det er rart at hun bare kommer på besøk når jeg er borte. Hørtes ut som han ble litt overrasket når jeg sa at jeg ikke hadde møtt henne, men kom på at dette stemmer når jeg sa det. Han sier også at klart han hadde fortalt meg det uavhengig av bilen, men det er jo lett å si etterpå. TS Anonymkode: d1664...1fd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #44 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi vet jo ingenting om når hun dro 😅 Jeg kjører ikke bil på morningen etter å ha drukket… Anonymkode: c7366...766 Og man kan også ha sex klokka 18. Anonymkode: 4ea7f...64d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #45 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Synes også det er rart at hun bare kommer på besøk når jeg er borte. Hørtes ut som han ble litt overrasket når jeg sa at jeg ikke hadde møtt henne, men kom på at dette stemmer når jeg sa det. Han sier også at klart han hadde fortalt meg det uavhengig av bilen, men det er jo lett å si etterpå. TS Anonymkode: d1664...1fd Er hun en av disse "gamle flammene"? Anonymkode: 4ea7f...64d
Cam03 Skrevet 6. oktober #46 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Synes også det er rart at hun bare kommer på besøk når jeg er borte. Hørtes ut som han ble litt overrasket når jeg sa at jeg ikke hadde møtt henne, men kom på at dette stemmer når jeg sa det. Han sier også at klart han hadde fortalt meg det uavhengig av bilen, men det er jo lett å si etterpå. TS Anonymkode: d1664...1fd Presenterte hun seg da hun hentet bilen?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #47 Skrevet 6. oktober Slik var min eks og det viste seg at han hadde sex med henne, altså sin venninne, som kun var på besøk når jeg var borte. 🚩🚩 Anonymkode: 0a6f5...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #48 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er hun en av disse "gamle flammene"? Anonymkode: 4ea7f...64d Det er jeg usikker på. TS Anonymkode: d1664...1fd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #49 Skrevet 6. oktober Cam03 skrev (9 minutter siden): Presenterte hun seg da hun hentet bilen? Ingen var hjemme når hun hentet bilen. Anonymkode: d1664...1fd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #50 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror ikke han var redd for at jeg skulle bli sjalu, da jeg aldri har vist tegn på sjalusi. Jeg blir ikke sjalu heller, bare ganske sint. Synes ikke det er innafor. TS Anonymkode: d1664...1fd Du blir ikke sjalu, men du blir sint? Tror du må jobbe med å komme i kontakt med egne følelser. Anonymkode: 4a29e...905 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #51 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du blir ikke sjalu, men du blir sint? Tror du må jobbe med å komme i kontakt med egne følelser. Anonymkode: 4a29e...905 Føler jeg er sint og ikke sjalu. Tror jo heller ikke han ligger med henne. Men han var ikke åpen om dette, derfor blir jeg sint og skuffet. Jeg er mye borte, og har aldri tenkt at det skjer ting bak min rygg. TS Anonymkode: d1664...1fd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #52 Skrevet 6. oktober Eneste jeg hadde reagert på i min relasjon var om det ikke ble nevnt. Vi snakker hyppig sammen, så vet løpende hva slags planer den andre har. Utover det er jeg så trygg i egen relasjon at både besøk, tidligere flamme, og alkohol, hadde gått helt fint. Jeg møter også ekser om de er i samme by. Og har jo også hatt noen kortvarige relasjoner der jeg jobber. Men er jo mannen jeg har valgt for livet. Anonymkode: 81cdf...7d0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #53 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler jeg er sint og ikke sjalu. Tror jo heller ikke han ligger med henne. Men han var ikke åpen om dette, derfor blir jeg sint og skuffet. Jeg er mye borte, og har aldri tenkt at det skjer ting bak min rygg. TS Anonymkode: d1664...1fd Hvorfor tror du ikke han ligger med henne? Det er IKKE normalt å ha besøk av motsatt kjønn på kveldstid alene, å sitte å drikke alkohol. Anonymkode: c7366...766 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #54 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jeg usikker på. TS Anonymkode: d1664...1fd Snakker dere ikke ut når du føler på det du føler på nå? Det er i alle fall ikke et godt tegn. Anonymkode: 81cdf...7d0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #55 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tror du ikke han ligger med henne? Det er IKKE normalt å ha besøk av motsatt kjønn på kveldstid alene, å sitte å drikke alkohol. Anonymkode: c7366...766 Det er ikke unormalt heller. Jeg kan ta et glass med en mannlig bekjent på lik måte som at jeg tar et glass med en kvinnelig bekjent. Tror du ikke bifile har venner de møter alene overhodet? Anonymkode: 81cdf...7d0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #56 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakker dere ikke ut når du føler på det du føler på nå? Det er i alle fall ikke et godt tegn. Anonymkode: 81cdf...7d0 Jo, vi snakket mye om dette. Men jeg spurte ikke om han har ligget med henne før. Jeg har aldri hengt meg opp i hvem av venninnene som er ekser, og hvem som bare er venner. Vet flere er tidligere flammer, men ikke alle. Anonymkode: d1664...1fd
Cam03 Skrevet 6. oktober #57 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ingen var hjemme når hun hentet bilen. Anonymkode: d1664...1fd Be ham om å invitere henne på kaffe, slik at du også kan møte henne. Er de nære venner, så er det naturlig å presentere dere for hverandre. Er vel en grunn til at du ble forbanna denne gangen, og da er det fornuftig å finne ut hvorfor du føler det sånn nå. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #58 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han sier at besøket ikke var planlagt. At han ikke skjønte at det var en big deal. Hun har vært på besøk mange ganger før. Det er rart at hun kommer på besøk bare når jeg er bortreist. Når hun har vært på besøk før har han kanskje sagt fra, jeg husker ikke, jeg har ikke reagert før. Tipper det har vært mer sagt som at «Eli» kom over på kaffe midt på dagen. Han sier han nå skjønner at han burde sagt det, og at han selvfølgelig hadde tenkt å si det, var ikke hemmelig. Og at han hadde reagert om det var jeg som hadde et slikt besøk. jeg tror ikke det skjedde noe. Men det betyr jo ikke at han ikke ville at noe skulle skje. TS Anonymkode: d1664...1fd Men…men… SÅ naiv er det vel ikke lov å være? Du skjønner vel at han inviterer henne nettopp fordi du er bortreist? Eller? Anonymkode: 8a9d6...991 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #59 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS skriver jo at flere av "venninnene" er gamle flammer. Så han HAR hatt sex med dem allerede. Anonymkode: 4ea7f...64d Og gått videre i livet. Jeg er venn med flere av mine ekser, men det er absolutt ingen følelser der. Det var jo derfor det ble slutt. Anonymkode: 98394...39a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #60 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Føler jeg er sint og ikke sjalu. Tror jo heller ikke han ligger med henne. Men han var ikke åpen om dette, derfor blir jeg sint og skuffet. Jeg er mye borte, og har aldri tenkt at det skjer ting bak min rygg. TS Anonymkode: d1664...1fd Selvfølgelig er det logisk å være sint i din situasjon. Sjalusi er veldig unødvendig følelse. Mens sinne er naturlig: når partneren din holder noe skjult, lyver og har hemmelig kontakt med en annen kvinne, som merkelig nok kun besøker han ALENE, så er det helt logisk å reagere med sinne. Han oppfører seg dårlig. Anonymkode: 4ea7f...64d 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå