Anonym90059005 Skrevet 5. oktober #21 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke innafor. Dere bør derimot ta en ordentlig prat om HVA dere synes er innafor og ikke mht venner av motsatte kjønn. Dette bør kke være utydelig mellom dere. Jeg mener han burde skjønt dette ikke var greit og jeg vil tro han ikke hadde likt det om det var motsatt? At han var bortreist med ungene og ble overrasket med en fremmed manns bil utenfor? Enn mann som hadde drukket sammen med deg og tilbrakt natten sammen med deg?😳 De eneste som oppriktig synes at noe sånn er greit, er par i åpne forhold og de parene er relativt sjeldne vil jeg våge å påstå. Anonymkode: dbbf8...7af Hun har ikke tilbrakt natten med han, hun hadde satt igjen bilen og dratt hjem. Noe som ikke akkurat tyder på at de ligger sammen. Og det at han har null problem med at bilen står der selv om ts kommer hjem tyder ikke akkurat på en person som er redd for å bli "ferska" 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #22 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor i alle dager mener du det? Si meg, er det sånn at du har sex med alle av motsatt kjønn hvis dere er alene sammen i noen timer? Har du null selvkontroll? Og er du seksuelt tiltrukket av alle av motsatt kjønn? Anonymkode: f0dbd...4f2 Fordi det lett kan oppstå følelser og dette er ikke nødvendigvis noe man styrer selv. Det betyr ikke nødvendigvis at man hopper til køys. Men man kan bli uventet forelsket/betatt over tid i vennen sin. Jeg har selv opplevd det. Tok da ansvar for å ikke la følelsene utvikle seg ved kuttet kontaktet med vennen. Det skjer stadig at partnere dumper kjæresten sin til fordel for en ny flamme. Ofte er det slik det starter. Med en god venn eller en kollega. Ikke fordi partneren hadde lyst å være utro eller var lei av kjæresten sin. Forholdet kan ha vært bra i utgangspunktet. Men så dukker uventede følelser for andre. Ekstra vanskelig er det om det feks er en kollega man jobber tett med. For da er det vanskeligere å holde avstand. Og slik ryker mange forhold. Partner forelsker seg på jobb. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: dbbf8...7af 5 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #23 Skrevet 5. oktober Anonym90059005 skrev (8 minutter siden): Hun har ikke tilbrakt natten med han, hun hadde satt igjen bilen og dratt hjem. Noe som ikke akkurat tyder på at de ligger sammen. Og det at han har null problem med at bilen står der selv om ts kommer hjem tyder ikke akkurat på en person som er redd for å bli "ferska" Det er vel stor sannsynlighet at det var på natten (etter kl 24) hun dro? Han burde uansett ha varslet ts om at venninnen var der og at bilen ble igjen, for å slippe den ubehagelige overraskelsen. Kanskje hun hadde blitt stresset uansett. Men det er enda verre å ikke få vite noe på forhånd. Da blir man jo selvsagt usikker og mistenksom. Anonymkode: dbbf8...7af 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #24 Skrevet 5. oktober Anonym90059005 skrev (12 minutter siden): Hun har ikke tilbrakt natten med han, hun hadde satt igjen bilen og dratt hjem. Noe som ikke akkurat tyder på at de ligger sammen. Og det at han har null problem med at bilen står der selv om ts kommer hjem tyder ikke akkurat på en person som er redd for å bli "ferska" Kan være de drakk til kl3 og hun skulle noe kl12 feks... Anonymkode: 46a58...511
SPOCA Skrevet 5. oktober #25 Skrevet 5. oktober Overhodet ikke greit. Jeg reagerer på at han; 1. Holder dette skjult for deg, dvs ikke sier noe før du er hjemme. 2. Du har ikke møtt henne før. Ekstremt spesielt. 3. At de har drukket sammen, alene, såpass at hun må la bilen stå. 4. Han har kontakt med gamle flammer. Det vaier røde flagg.(..) 6 11
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #26 Skrevet 5. oktober Hun ka da ha ligget med han selvom de ikke sov sammen. Smart move da og være sånn delvis åpen, for da er det mindre «sannsynlig» å tro ha var utro. Jeg tror INGENTING på at det var uskyldig og ingenting skjedde. Anonymkode: 3e04b...06e 7 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #27 Skrevet 5. oktober Jeg hadde ikke reagert....virker jo som han er helt åpen om det. Min mann har en venninne og flere kompiser som bor i nærheten. Venninnen er en barndomsvenn han ser på som en søster. Om jeg var vekk reist og han hadde hatt besøk hadde det ikke spilt noen rolle om det var en mann eller dame. Det er jo ikke sikkert det var planlagt. Hva skulle han gjort da? Ringt deg og sakt at nå fikk jeg besøk her og vi tar noen øl? Meldeplikt? Han hadde jo sikkert fortalt det når du kom hjem uansett. Anonymkode: a6a89...f4c 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #28 Skrevet 5. oktober For oss hadde dette vært totalt uhørt for oss begge, men par er ulike. Beste er å finne en som har samme synspunkt som deg selv. Anonymkode: 4a29e...905 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #29 Skrevet 5. oktober «Tidligere flammer» skal man ikke ha som «Venninner» og iallefall ikke være alene sammen og drikke vin til langt på natt. En barndomsvenninne eller ha kvinnelige venner i en gjeng- at man møtes flere- det er mer akseptabelt. Men ikke fortsette å være venn med en man har hatt sex med når man er i et forhold. Anonymkode: d0455...688 8 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #31 Skrevet 5. oktober Absolutt ikke innafor. Det håper jeg virkelig du ser selv? Anonymkode: 0ea89...adb 2 3
Silesilje Skrevet 5. oktober #32 Skrevet 5. oktober Tenker dette ikke er helt innnafor. Hva sier han om du konfronterer han litt med det? 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #33 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt greit at han har kvinnelige venner, og også greit at de kommer på besøk, men her er det flere ting jeg reagerer på: - Hun har vært der og drukket sammen med ham - Hun kom på besøk mens du var borte - Han sa ingenting om at hun var der da dere snakket sammen Det virker som det er litt hysj-hysj, rett og slett. Kan hende han var redd for at du skulle bli sjalu, men hadde han tenkt seg om burde han ha skjønt at det er mye bedre å fortelle deg at hun er der enn å late som ingenting. Jeg hadde blitt forbanna ja. Eller i hvertfall veldig skuffet. Anonymkode: 27ef5...a6c Tror ikke han var redd for at jeg skulle bli sjalu, da jeg aldri har vist tegn på sjalusi. Jeg blir ikke sjalu heller, bare ganske sint. Synes ikke det er innafor. TS Anonymkode: d1664...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #34 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke han var redd for at jeg skulle bli sjalu, da jeg aldri har vist tegn på sjalusi. Jeg blir ikke sjalu heller, bare ganske sint. Synes ikke det er innafor. TS Anonymkode: d1664...1fd Men hva sa han når du snakket med han om saken da? Anonymkode: f0dbd...4f2 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #35 Skrevet 6. oktober Han sier at besøket ikke var planlagt. At han ikke skjønte at det var en big deal. Hun har vært på besøk mange ganger før. Det er rart at hun kommer på besøk bare når jeg er bortreist. Når hun har vært på besøk før har han kanskje sagt fra, jeg husker ikke, jeg har ikke reagert før. Tipper det har vært mer sagt som at «Eli» kom over på kaffe midt på dagen. Han sier han nå skjønner at han burde sagt det, og at han selvfølgelig hadde tenkt å si det, var ikke hemmelig. Og at han hadde reagert om det var jeg som hadde et slikt besøk. jeg tror ikke det skjedde noe. Men det betyr jo ikke at han ikke ville at noe skulle skje. TS Anonymkode: d1664...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #36 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette skjønte jeg ikke helt, kan du utdype? TS Anonymkode: d1664...1fd Var ikke så vanskelig å skjønne. Kontakt med mange venninner, og spesielt gamle flammer. Han samler på ekser. Det er det ikke mange som hadde funnet seg i. Hadde ikke stolt på han for 5 øre. Ikke normal denne situasjonen. Og en trenger ikke sove over for å ha sex. Hun kan ha dratt hjem før du kom hjem, men ikke i kjørbar tilstand med tanke på promille dagen derpå Anonymkode: 8372e...101 5 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #37 Skrevet 6. oktober Alt tatt i betraktning, ikke greit. Han burde gitt beskjed og hvorfor har de drukket sammen, det er en stor risk. Fristende å være utro hvis hun er attraktiv, kona og barna er borte, livet er a4, da leker man med ilden spør du meg. Anonymkode: 53176...823 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #38 Skrevet 6. oktober Da er det vel på tide å invitere venninna hans over på kaffe så du får møtt henne. Anonymkode: 46a58...511 5 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #39 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg reiste bort i helgen med barna. Vi har hatt kontakt i løpet av helgen, både på telefon og snap. Han har bare vært hjemme, og jeg har ikke hørt et ord om at noe annet skulle skje. Så kommer jeg hjem, og det er en bil i tunet. Jeg spør hvem sin bil, og det viser seg å være en venninne (som jeg ikke kjenner) som har vært på besøk. Og da tydeligvis drukket siden bilen står igjen. Han prøvde ikke å skjule det, men sa heller ingenting om dette i går, eller før jeg spurte. Han har en del venninner som han holder kontakt med, flere av de gamle flammer. Husker ikke historien om hvordan han kjenner denne, men venner i flere år. Jeg pleier ikke å kjenne på sjalusi mot disse. Men denne gangen kjenner jeg at jeg blir forbanna. Synes dere dette er innafor? Anonymkode: d1664...1fd Her er det røde flagget allerede at han er venner med flere damer han har pult, som han ikke har barn med. Det er fullstendig unødvendig å beholde gamle knullevenninner som venner når man får dame. Å sitte og drikke med ei annen dame når kjerringa er borte, er heller ikke innenfor i min bok. Anonymkode: 4ea7f...64d 4 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #40 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor i alle dager mener du det? Si meg, er det sånn at du har sex med alle av motsatt kjønn hvis dere er alene sammen i noen timer? Har du null selvkontroll? Og er du seksuelt tiltrukket av alle av motsatt kjønn? Anonymkode: f0dbd...4f2 TS skriver jo at flere av "venninnene" er gamle flammer. Så han HAR hatt sex med dem allerede. Anonymkode: 4ea7f...64d 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå