AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:49 #1 Skrevet søndag kl. 18:49 Jeg reiste bort i helgen med barna. Vi har hatt kontakt i løpet av helgen, både på telefon og snap. Han har bare vært hjemme, og jeg har ikke hørt et ord om at noe annet skulle skje. Så kommer jeg hjem, og det er en bil i tunet. Jeg spør hvem sin bil, og det viser seg å være en venninne (som jeg ikke kjenner) som har vært på besøk. Og da tydeligvis drukket siden bilen står igjen. Han prøvde ikke å skjule det, men sa heller ingenting om dette i går, eller før jeg spurte. Han har en del venninner som han holder kontakt med, flere av de gamle flammer. Husker ikke historien om hvordan han kjenner denne, men venner i flere år. Jeg pleier ikke å kjenne på sjalusi mot disse. Men denne gangen kjenner jeg at jeg blir forbanna. Synes dere dette er innafor? Anonymkode: d1664...1fd 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:54 #2 Skrevet søndag kl. 18:54 Hadde hun gått hjem og latt bilen stå? Anonymkode: 53fdf...cb4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:54 #3 Skrevet søndag kl. 18:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg pleier ikke å kjenne på sjalusi mot disse. Men denne gangen kjenner jeg at jeg blir forbanna. Synes dere dette er innafor? Anonymkode: d1664...1fd Er hun pen? Anonymkode: e1c05...c7e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:55 #4 Skrevet søndag kl. 18:55 Helt greit at han har kvinnelige venner, og også greit at de kommer på besøk, men her er det flere ting jeg reagerer på: - Hun har vært der og drukket sammen med ham - Hun kom på besøk mens du var borte - Han sa ingenting om at hun var der da dere snakket sammen Det virker som det er litt hysj-hysj, rett og slett. Kan hende han var redd for at du skulle bli sjalu, men hadde han tenkt seg om burde han ha skjønt at det er mye bedre å fortelle deg at hun er der enn å late som ingenting. Jeg hadde blitt forbanna ja. Eller i hvertfall veldig skuffet. Anonymkode: 27ef5...a6c 24 4
petterm Skrevet søndag kl. 18:55 #5 Skrevet søndag kl. 18:55 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og da tydeligvis drukket siden bilen står igjen. Det tyder i alle fall på at de ikke har delt seng i natt. 4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:00 #6 Skrevet søndag kl. 19:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er hun pen? Anonymkode: e1c05...c7e Er ikke alle som er opptatt av det noen er bare opptatt av hullene dem har 🤣🙈 Anonymkode: 0ac1a...96a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:05 #7 Skrevet søndag kl. 19:05 Hadde jeg absolutt sagt noe på. Det er spesielt å ikke si i fra om slikt på forhånd, eller om hun kom uanmeldt. Ville egentlig sagt i fra uansett kjønn. Anonymkode: dd000...98b 4
Blåknapp Skrevet søndag kl. 19:25 #8 Skrevet søndag kl. 19:25 Jeg har lyst å si jeg hadde klikket i vinkel men jeg hadde ikke jeg jeg hadde blitt kjempe kjempe skuffet … og ja jeg hadde sakt det var lannnngt over min grense på hva jeg tråler.. om man skal ha besøk av venner det motsatte kjønn så burde det ha vært avklart på forhånd… og han kunne ha sakt i telefon at hun kom over.. .. kjenner jeg blir irriter på dine vegne 2 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:37 #9 Skrevet søndag kl. 19:37 Totalt uakseptabelt. Anonymkode: 41cf7...c6f 9 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:46 #10 Skrevet søndag kl. 19:46 Jeg er veldig lite sjalu, og ganske sikker på oss. Vi har begge venner av annet kjønn og kan ofte finne på ting på tvers av vennepar feks. Jeg med mannen og han med kona. Men dette hadde ikke vært greit for meg.. Det er for skjult og merkelig. Ikke sikkert det har skjedd noe som ikke burde skjedd, men det er bare måten det blir fremstilt på, at han ikke har sagt noe etc. Anonymkode: a46b5...77f 2 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:51 #11 Skrevet søndag kl. 19:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg reiste bort i helgen med barna. Vi har hatt kontakt i løpet av helgen, både på telefon og snap. Han har bare vært hjemme, og jeg har ikke hørt et ord om at noe annet skulle skje. Så kommer jeg hjem, og det er en bil i tunet. Jeg spør hvem sin bil, og det viser seg å være en venninne (som jeg ikke kjenner) som har vært på besøk. Og da tydeligvis drukket siden bilen står igjen. Han prøvde ikke å skjule det, men sa heller ingenting om dette i går, eller før jeg spurte. Han har en del venninner som han holder kontakt med, flere av de gamle flammer. Husker ikke historien om hvordan han kjenner denne, men venner i flere år. Jeg pleier ikke å kjenne på sjalusi mot disse. Men denne gangen kjenner jeg at jeg blir forbanna. Synes dere dette er innafor? Anonymkode: d1664...1fd Og du skjønner fortsatt ikke hvor du tabbet? Jeg har uthevet noen hint i det du skrev… Anonymkode: e3c69...f90 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:59 #12 Skrevet søndag kl. 19:59 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og du skjønner fortsatt ikke hvor du tabbet? Jeg har uthevet noen hint i det du skrev… Anonymkode: e3c69...f90 Men herregud... Mener du at man ikke kan eller skal få lov til å ha venner av motsatt kjønn? Jeg er i et langvarig, stabilt forhold og hadde aldri godtatt å ikke få ha venner av motsatt kjønn. Man skal ikke kontrollere partneren sin slik. Et forhold skal være bygget på tillit, og jeg er helt enig med TS i hvordan hun i utgangspunktet har satt reglene. Men er ikke enig i hva mannen hennes har gjort her. Tillit krever åpenhet og ærlighet. Spent på hva TS har å fortelle om når hun har snakket med mannen om hva som har skjedd. Anonymkode: f0dbd...4f2 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:08 #13 Skrevet søndag kl. 20:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt greit at han har kvinnelige venner, og også greit at de kommer på besøk, men her er det flere ting jeg reagerer på: - Hun har vært der og drukket sammen med ham - Hun kom på besøk mens du var borte - Han sa ingenting om at hun var der da dere snakket sammen Det virker som det er litt hysj-hysj, rett og slett. Kan hende han var redd for at du skulle bli sjalu, men hadde han tenkt seg om burde han ha skjønt at det er mye bedre å fortelle deg at hun er der enn å late som ingenting. Jeg hadde blitt forbanna ja. Eller i hvertfall veldig skuffet. Anonymkode: 27ef5...a6c Hadde det vert hysj hysj hadde han nok sagt det var en kompis han hadde hatt besøk av og at de tok noen øl, så han gikk hjem Anonymkode: baea6...2ba 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:12 #14 Skrevet søndag kl. 20:12 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og du skjønner fortsatt ikke hvor du tabbet? Jeg har uthevet noen hint i det du skrev… Anonymkode: e3c69...f90 Kutt ut a! Å skulle kontrollere partner, vil aldri gjøre en utro sjel trofast. Vi har venner av alle kjønn og legning er, og det har gått veldig fint i tosifret antall år. Hemmelighold derimot har vi aldri hatt, og det ville jeg reagert på. Vi har begge fått besøk av motsatt kjønn, også på overnatting, men ikke bak ryggen på den andre. Anonymkode: 5fb77...c2a 3 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:14 #15 Skrevet søndag kl. 20:14 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og du skjønner fortsatt ikke hvor du tabbet? Jeg har uthevet noen hint i det du skrev… Anonymkode: e3c69...f90 Dette skjønte jeg ikke helt, kan du utdype? TS Anonymkode: d1664...1fd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:15 #16 Skrevet søndag kl. 20:15 Ikke innafor. Dere bør derimot ta en ordentlig prat om HVA dere synes er innafor og ikke mht venner av motsatte kjønn. Dette bør kke være utydelig mellom dere. Jeg mener han burde skjønt dette ikke var greit og jeg vil tro han ikke hadde likt det om det var motsatt? At han var bortreist med ungene og ble overrasket med en fremmed manns bil utenfor? Enn mann som hadde drukket sammen med deg og tilbrakt natten sammen med deg?😳 De eneste som oppriktig synes at noe sånn er greit, er par i åpne forhold og de parene er relativt sjeldne vil jeg våge å påstå. Anonymkode: dbbf8...7af 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:16 #17 Skrevet søndag kl. 20:16 Det er ganske rart å ikke si noe hvis besøket var kjent for han når dere pratet sist (hun var det, eller ha visste hun skulle komme). Men, hadde det skjedd noe galt ville jeg trodd man var ute etter å skjule spor mer, og hadde fått noen venner til å kjøre bort bilen. Veldig rart å la et bevis stå igjen i gårdsplassen hvis de har vært utro. Anonymkode: e05fd...193 4
makkapakka Skrevet søndag kl. 20:18 #18 Skrevet søndag kl. 20:18 Når hun hentet bilen, var hun innom og hilste på deg da? 5 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:19 #19 Skrevet søndag kl. 20:19 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har begge fått besøk av motsatt kjønn, også på overnatting, men ikke bak ryggen på den andre. Det vil uansett være å leke med ilden spør du meg. Anonymkode: dbbf8...7af 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:23 #20 Skrevet søndag kl. 20:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vil uansett være å leke med ilden spør du meg. Anonymkode: dbbf8...7af Hvorfor i alle dager mener du det? Si meg, er det sånn at du har sex med alle av motsatt kjønn hvis dere er alene sammen i noen timer? Har du null selvkontroll? Og er du seksuelt tiltrukket av alle av motsatt kjønn? Anonymkode: f0dbd...4f2 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå