Gå til innhold

Dere som dater, hvor ofte møter dere en som dere vil noe mer med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjeldent. Jeg liker ikke 'markedet' mitt og har ikke sjans på de mennene jeg liker. Hender selvsagt at jeg blir betatt/interessert i menn men enten ser de meg ikke eller så avviser de. 

Så lenge jeg må velge blant bunnslammet så kommer det ikke til å skje heller. 

Anonymkode: b7cff...039

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke engang i året engang. Det er litt trist i grunn, men det er sjukt mye som skal klaffe. 

Skrevet

Jeg gikk på førstegangsdate med 6-7 menn, før jeg møtte samboeren min. Ingen av de jeg møtte før han, vekket interessen for noe mer. 

• Hjerte 1
Skrevet

Trådstarter her. 

Har det også slik at det tar lang tid mellom hver. Kan gå noen år. Men mår jeg først liker noen så liker jeg personen godt. 

Nå er jeg singel, og føles så håpløst når det tar så lang tid 

Anonymkode: faf60...63d

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Trådstarter her. 

Har det også slik at det tar lang tid mellom hver. Kan gå noen år. Men mår jeg først liker noen så liker jeg personen godt. 

Nå er jeg singel, og føles så håpløst når det tar så lang tid 

Har du tenkt gjennom hvorfor? Møter du for få, eller har du ikke evnen til å slippe noen inn, eller å gå i dybden selv? 

Anonymkode: 9f032...3aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det virkelig så vanskelig å forstå hva TS spør om? H*n spør ikke om hvor ofte dere som har truffet noen dere liker treffes. Les innlegget på nytt.

Anonymkode: ce6f1...c76

Sånn blir det jo på et diskusjonsforum. Man kan ikke diktere hva folk skal skrive. 

Skrevet
Mardina skrev (16 minutter siden):

Sånn blir det jo på et diskusjonsforum. Man kan ikke diktere hva folk skal skrive. 

Man kan jo opprette egen tråd for å opprette det folk snakker om istedenfor å kapre tråden til TS som spør om noe annet. Leseforståelse:)

Anonymkode: 52453...4c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kan jo opprette egen tråd for å opprette det folk snakker om istedenfor å kapre tråden til TS som spør om noe annet. Leseforståelse:)

Anonymkode: 52453...4c4

Som sagt..... diskusjonsforum. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 20.38):

Ts her. 

Mener ikke hvor ofte dere møter en date, men om dere opplever å møte posensielle kjærester ofte eller om det tar lang tid å finne en dere har lyst å bli ordentlig kjent med?

Nå er ikke jeg singel lenger, men det skjedde da jeg var 17, 18, 18, 22 og nesten 27 år gammel. Lett å huske, for det er de gutter og menn jeg faktisk hadde kortere eller lengre forhold til. Ikke bare datet en stund. Siste ble jeg gift med, og elsker fremdeles. 

Litt vittig nå at det var tre på knappe to år, men følelser er heftige når man er ung, og det føltes faktisk som lange og skikkelige forhold. Da! 😅

Men 5 menn jeg følte noe potensiale med er jo ikke mange totalt sett  gjennom et nå langt liv. 

Noe småinteresse for noen andre i periode jeg var singel var det innimellom, men det var bare interesse som kjapt dabbet av. Litt interesse for å bli kjent ja, men det å bli kjent tok bort min interesse temmelig fort.

Jeg datet mange fra jeg ble singel omtrent akkurat 21 år gammel til jeg traff han som ble kjæreste da jeg var 22 1/2 år, og fra 25- 27, men ingen av mennene jeg falt for traff jeg gjennom aktiv dating, jeg bare møtte på dem i rl og kjemi oppsto umiddelbart, gjensidig. Så å drive på med å date aktivt var for min del bare stor ståhei for ingenting. Det var å spontant falle for noen som førte til forhold for min del. Å date disse kom etter at følelser allerede hadde oppstått. Ikke var det så mye dating heller egentlig. Mer en gjensidig visshet om at vi skulle være sammen, og så var vi det. Til det brant ut i fire av fem tilfeller. Fort og heftig i tenårene, og så ble det lengre igjen lengre forhold videre. 

Helt ærlig synes jeg det tok evigheter å finne den rette da jeg var ung, men nå når jeg har levd et langt liv synes jeg jo ikke at jeg var singel særlig mye. At det gikk forsåvidt fort å treffe noen. Må ha skjedd noe med mitt tidsperspektiv. 

Anonymkode: 359bf...435

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du tenkt gjennom hvorfor? Møter du for få, eller har du ikke evnen til å slippe noen inn, eller å gå i dybden selv? 

Anonymkode: 9f032...3aa

Møter nok ikke så mange, og så er det ikke så ofte jeg blir fysisk tiltrukket samtidig som kjemien føles rett. 

ts

Skrevet

Kanskje hver tredje jeg treffer/dater. Men blir sjeldnere og sjeldnere med alderen og dårligere utvalg.

Skrevet

Har vel datet 12 tror jeg, så ble det noe med 6 av dem. 

Alt fra en weekend til å være gift med barn.

Dette foregikk over en periode på 23 år og jeg var singel i 3 av dem. 2 av datene foregikk i et åpent seksløst forhold. En av disse ble noe mer.

Tidsrommet jeg beskriver er tiden etter internett var tilgjengelig for meg. Før det var jeg uten sjans.

Skrevet

Møter nesten aldri noen på apper. De siste tre årene har jeg møtt en jeg kunne vært sammen med. De andre har ikke hatt alle hestene i stallen og har i tillegg dippet tassen over alt det var noe tilgjengelig. Ikke noe jeg vil kaste meg over. Han jeg likte ville være singel, og var nok litt ute å kjøre med alkohol han og. Men god personlighet. Har forsøkt å senke standarden, det er galskap og direkte farlig 🥹

Anonymkode: 5c795...dcf

• Liker 1
Skrevet

Det tok meg fem år😆 

Anonymkode: c7c25...132

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 20.38):

Ts her. 

Mener ikke hvor ofte dere møter en date, men om dere opplever å møte posensielle kjærester ofte eller om det tar lang tid å finne en dere har lyst å bli ordentlig kjent med?

Det er noe helt annet. For meg har det til tider gått flere år mellom hver gang, men har også opplevd å møte noen kun uker etter forrige ble avsluttet.

Skrevet

Vært singel i 6 år og kun møtt 2 som jeg kunne tenke meg noe mer med. Det var gjensidig men utrolig uflaks bodde begge på andre siden av kloden (møtte en på ferie og en som var på ferie her). 

Møtt mange bra menn men det hjelper ikke når jeg kjenner i hjertet at det ikke er rett. Er redd jeg ender opp barnløs pga dette, klarer ikke bli sammen med hvem som helst og er så sjeldent jeg liker noen.

Anonymkode: aff90...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...