AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:10 #1 Skrevet søndag kl. 18:10 Her går det lang tid mellom hver. Hva med dere? Anonymkode: faf60...63d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:50 #2 Skrevet søndag kl. 20:50 Enda ikke møtt noen som er verdt å ta på date en gang Er nå på 8 mnd som singel Anonymkode: 93b8d...811
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:27 #3 Skrevet søndag kl. 21:27 En gang i uka. Ser nå ut til å skli ut til to ganger i uka. Anonymkode: 3775e...490
Engel Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Det kommer helt an på hvor ofte man har tid. Her har jeg barn annenhver uke i tillegg til at vi begge har jobber som til tider krever en del overtid, og vi har begge en del sosialt på hver vår kant. Så det varierer fra 1 gang i løpet av 2 uker til 2-3 ganger i uka. Vi bor heldigvis ganske nær hverandre (15 min med bil), ellers hadde det blitt enda sjeldnere.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Ts her. Mener ikke hvor ofte dere møter en date, men om dere opplever å møte posensielle kjærester ofte eller om det tar lang tid å finne en dere har lyst å bli ordentlig kjent med? Anonymkode: faf60...63d 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Ingen som sagt, i løpet av mine 8 mnd på dating markedet Anonymkode: 93b8d...811
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ingen som sagt, i løpet av mine 8 mnd på dating markedet Anonymkode: 93b8d...811 Det forsto jeg, men andre som virket til å misforstå. Derfor tenkte jeg at jeg var uklar i innlegget. Håper du finner noen om ikke så lenge. Anonymkode: faf60...63d 1
SPOCA Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Så ofte som mulig. Da jeg møtte min mann avtalte vi alltid neste date på daten vi var på. Da visste jeg at vi begge var like interesserte i hverandre.
micromaya Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Vært singel i over to år nå – har møtt én jeg kunne tenkt meg noe mer med. Så det går lenge mellom hver gang.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ts her. Mener ikke hvor ofte dere møter en date, men om dere opplever å møte posensielle kjærester ofte eller om det tar lang tid å finne en dere har lyst å bli ordentlig kjent med? Anonymkode: faf60...63d Vært på minst én date nesten hver uke i år. To av dem fikk mer enn 30 minutter og den ene datet jeg i noen uker før akkurat de samme trekkene kom frem. Så ca. 1/50 får sveip og 1/50 av dem igjen blir jeg noe interessert i. Noen mattesmarte får regne ut akkurat hva det betyr, utover at jeg er en smule sær. Anonymkode: a8b64...2aa
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Klarer kun å ordne én date i året, og 75% kunne jeg nok tenke meg å møte igjen. Har blitt avvist av motparten hver gang siden jeg ble singel for mange år siden, og har vel gitt opp etter så mange år uten at noen liker meg tilbake. Det er jo ingen menneskerett å finne seg noen, så noen av oss må bare innse at vi ikke klarer å tilføre noe av interesse for andre. Anonymkode: b21f4...1ac
Mardina Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Når jeg datet han som er kjæresten min nå, så traff vi hverandre stort sett hver helg. Nå som vi er sammen, så kan vi tilbringe flere dager sammen ❤️ Elsker tiden sammen med han 🥰
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Mange som misforstår spørsmålet. Det er ikke så ofte jeg møter noen jeg kunne tenkt meg noe mer med - jeg er kvinne. Skal sies at jeg møtte en mann via Tinder i september som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, men han sa nei takk etter to treff. Jeg har datet aktivt siden februar, og han er den første jeg har villet bli bedre kjent med. Anonymkode: 52453...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Mann 32 her. Jeg blir alltid så lei meg når et forhold tar slutt, for selv med aktiv leiting så pleier det ta år mellom hver gang jeg møter ei jeg virkelig liker og som liker meg tilbake. Har heldigvis blitt mer attraktiv med åra så flere liker meg nå, men jeg liker færre, så er fremdeles kanskje bare 1 i året hvor vi digger hverandre og kanskje får det til å fungere om timingen er rett. Anonymkode: b3175...30c
Te- Presten Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Mener ikke hvor ofte dere møter en date, men om dere opplever å møte posensielle kjærester ofte eller om det tar lang tid å finne en dere har lyst å bli ordentlig kjent med? Anonymkode: faf60...63d Her virker det som en del debattanter har svart på « når du har truffet noen det blir seriøst med, hvor ofte treffes dere?». Og det du lurer på er «dere som aktivt er på utkikk etter en kjæreste/partner, hvor ofte møter dere noen du får oppriktig lyst til å bli bedre kjent med», stemmer dette? For min del har det vært en prosess. Rett etter et samlivsbrudd for 3, 5 år siden var jeg veldig søkende og kunne knapt prate med ei dame uten å ønske en eller annen type bekreftelse/validering. Nå som ting har roet seg og bruddet er på større avstand er det en helt annen sak. Eksempelvis møtte jeg ei rett etter bruddet og ble veldig betatt. Hun var ikke interessert. Og helt tilfeldigvis møtte jeg henne på en festival i sommer. Da prata vi en del og jeg kjente en veldig behagelig ro, da jeg oppdaget at vi er helt fundamentalt forskjellige og dette ville aldri fungert eller blitt et sunt forhold. Det jeg bruker alt for lang tid på å si er vel at rett etter et brudd er det lett å se etter feil egenskaper og bli tiltrukket på feil grunnlag. Og er man singel i alt for mange år kan man bli litt sær og satt i sine egne mønstre og da ikke ha plass til noen i livet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå