Gå til innhold

Beste bh til litt store pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper mye fra Chantelle, mye fint for store byster. Liker også godt minimaizeren, holder godt på plass og deler.

Du må gå i en skikkelig undertøysforretning, så får du hjelp og veiledning slik at du finner noe som passer akkurat deg. Det koster såpass mye, at det må sitte skikkelig! 😀 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ansatt på Lindex ville måle meg sist, men jeg sto over. Etter størrelsetabell Lindex har på nett så hadde jeg ikke tro på at hun skulle være til god hjelp.. erfaringer?

Anonymkode: 8dd3b...a68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ansatt på Lindex ville måle meg sist, men jeg sto over. Etter størrelsetabell Lindex har på nett så hadde jeg ikke tro på at hun skulle være til god hjelp.. erfaringer?

Anonymkode: 8dd3b...a68

Helt umulig og vite hva hun har hatt av opplæring, kurs og erfaring.
lindex følger jo standard europeiske størrelser , men det er ikke samme krav til de ansatte som i en undertøysbutikk. De har heller ikke samme kvalitet og utvalg. Jeg jobbet på Lindex en periode , men det var veldig få bh kunder jeg kunne hjelpe, ikke fordi jeg ikke kunne jobben min, men finner ikke bh til meg selv der heller. 

Anonymkode: 89399...d73

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tusen takk for alle svar! Jeg har bestemt meg for å ta turen til en undertøysbutikk. Skal sjekke ut noen av de merkene dere anbefaler,  ser at de har i butikken. 

Change har jeg faktisk vært greit nok fornøyd med, men de (to) jeg har hatt har gått veldig fort i stykker. Bruker for det meste triumf, men ender ofte opp med en pupp😅 (altså fordi de ikke deler godt nok).

Takk for svar😊

Anonymkode: 04ed2...d50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her. Tusen takk for alle svar! Jeg har bestemt meg for å ta turen til en undertøysbutikk. Skal sjekke ut noen av de merkene dere anbefaler,  ser at de har i butikken. 

Change har jeg faktisk vært greit nok fornøyd med, men de (to) jeg har hatt har gått veldig fort i stykker. Bruker for det meste triumf, men ender ofte opp med en pupp😅 (altså fordi de ikke deler godt nok).

Takk for svar😊

Jeg har vært veldig fornøyd med Change når jeg kjøper og de har 40 % men jeg føler at dette med at de går fort stykker skjer uansett hvor de er kjøpt og man har spiler i. Har kjøpt på en av de dyreste beste undetøysbutikkene vi har i byen og opplevde det samme med de... Men lurer på om jeg skal prøve Triump for mine pupper er veldig "adskilt" og jeg kunne tenkt med en mer "enpuppsopplevelse"... :D Hvordan ligger du an i størrelse fra Change til Triumph?

Anonymkode: cf05d...a73

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Takk for svar😊

Jeg er veldig fornøyd med Florence (https://www.change.com/no/product/florence-full-support-full-cup-bh-black-99990111204?gad_source=1&gad_campaignid=20214355623&gclid=EAIaIQobChMIr8C_6oeVkAMV8kZBAh3VYy3eEAQYASABEgLIuvD_BwE) fra Change. Har andre mer sexy BH'er derfra som jeg er fornøyd med også, men denne er favoritten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar😊

Be om spacer i tillegg til det du nevnte i hi. De deler godt. 
feks may, prima Donna, Marie jo. Bruk god til og prøv på flere . 

Anonymkode: 89399...d73

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har større cup (og mindre omkrets) enn TS, og bruker omtrent bare Freya.  Har man over en viss cup-størrelse, koster BH'er en formue, disse er ikke blant de aller dyreste.

Varianten fra KappAhl som blir anbefalt her, kunne jeg kun brukt som en slags BH nummer 2, altså som en ekstra "sikring" utenpå en annen BH.

Anonymkode: f667c...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...