AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:54 #1 Skrevet søndag kl. 16:54 Bruker ca 75e i størrelse. Naturlige pupper, som er litt slapp 😅 Trenger nye bh'er som holder de på plass. Helst en som støtter, hever og skiller de. Har ikke behov for at de skal se større ut, så ikke push-up eller polstret type. Kan være med bøyle. Tips? Anonymkode: 04ed2...d50
Flua Skrevet søndag kl. 17:00 #2 Skrevet søndag kl. 17:00 Denne; https://www.ellos.no/primadonna/spile-bh-sophora-full-cup-wired-bra/1723239-01-75F?ab_version=A&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Underwear] [str%3A LP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19691728300&gbraid=0AAAAAD1HpILYIbipM37gmnZQgzvcV7aj6&gclid=EAIaIQobChMI-f-J8sONkAMVrGeRBR14uC1XEAQYASABEgLfHPD_BwE Jeg kjøpte på undertøysbutikk, for å finne rett størrelse. Fantastisk god bh for store pupper 👍🏻
Perelandra Skrevet søndag kl. 18:16 #3 Skrevet søndag kl. 18:16 BHer fra Elomi, Freya eller Fantasie. . Disse to fra Elomi er mine favoritter https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/elomi-cate-bra?colid=237 https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/elomi-matilda-underwired-plunge-bra-?colid=369
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:43 #4 Skrevet søndag kl. 18:43 Flua skrev (1 time siden): Denne; https://www.ellos.no/primadonna/spile-bh-sophora-full-cup-wired-bra/1723239-01-75F?ab_version=A&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Underwear] [str%3A LP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19691728300&gbraid=0AAAAAD1HpILYIbipM37gmnZQgzvcV7aj6&gclid=EAIaIQobChMI-f-J8sONkAMVrGeRBR14uC1XEAQYASABEgLfHPD_BwE Jeg kjøpte på undertøysbutikk, for å finne rett størrelse. Fantastisk god bh for store pupper 👍🏻 Perelandra skrev (25 minutter siden): BHer fra Elomi, Freya eller Fantasie. . Disse to fra Elomi er mine favoritter https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/elomi-cate-bra?colid=237 https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/elomi-matilda-underwired-plunge-bra-?colid=369 Takk for svar 😊 Hvordan er disse i størrelsen? Jeg har noen fra Triumph, opplever de som "normal" i str.. Anonymkode: 04ed2...d50
Perelandra Skrevet søndag kl. 18:49 #5 Skrevet søndag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar 😊 Hvordan er disse i størrelsen? Jeg har noen fra Triumph, opplever de som "normal" i str.. Jeg tror de er ganske like i størrelsen, men jeg er ikke helt sikker. Det er noen år siden sist jeg kjøpte BHer fra Triumph.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:13 #6 Skrevet søndag kl. 19:13 Jeg har stort sett change, fordi vi har en butikk i nærheten. Jeg har blitt veldig glad i full support modellene deres. har en del større cup enn deg, men føler de støtter godt, løfter, skiller og holder på plass. tror hun i butikken så at de har en eller to større cup enn «normalt», dvs bruker du 75 e må du ha 75f eller 75g. Eller så var det motsatt 🙈 Anonymkode: af12c...459
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:20 #7 Skrevet søndag kl. 19:20 Støtter Primadonna, Fantasie og Elomi! Prøv deg litt frem og se hva du liker! Brukte Fantasie før svangerskap, Elomi mens jeg fremdeles ammet (verdens beste ammebher!), og Primadonna nå i etterkant som brystene henger mer. Anonymkode: 8c85e...120 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:20 #8 Skrevet søndag kl. 19:20 Netty, Change eller Lindex. Anonymkode: e188c...099
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:25 #9 Skrevet søndag kl. 19:25 Change har vært min go-to. Anonymkode: bf029...f07
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:57 #10 Skrevet søndag kl. 19:57 Prima Donna er i en klasse for seg for store litt tunge bryster. fantasie og elomi er og gode . jeg fatter ikke anbefalingen av Change til din str, da kan du like gjerne holde deg til triump eller Cubus. De bruker metallspiler . Anonymkode: 89399...d73
Flua Skrevet mandag kl. 14:08 #11 Skrevet mandag kl. 14:08 Har du store bryster må du prøve størrelse i butikk. Så, jeg vet ikke hva du mener med «normale i størrelsen» Jeg har brukt Change noen år, men syns ikke de holder lenge nok. De er veldig gode når de er nye. Også knirker de, i hvert fall de jeg har brukt. Jeg synes Primadonna og Freya er gode merker for stor byste. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:55 #12 Skrevet tirsdag kl. 10:55 Flua skrev (20 timer siden): Jeg har brukt Change noen år, men syns ikke de holder lenge nok. Også knirker de, i hvert fall de jeg har brukt. Ja - BH-er fra Change knirker veldig! Det er min erfaring også. Anonymkode: 05580...35b 4
Daisy-love Skrevet tirsdag kl. 18:24 #13 Skrevet tirsdag kl. 18:24 Her går det i Change, og aldri opplevd at de knirker noe. Er generelt veldig fornøyd, men er ikke så glad i fokuset på mersalg der, og de behandler visst nok ikke sine ansatte så godt heller. Per nå handler jeg likevel der, for der får jeg det jeg trenger til ok pris (når det er tilbud).
Hanne67 Skrevet tirsdag kl. 18:42 #14 Skrevet tirsdag kl. 18:42 Jeg synes disse fra KappAhl er veldig behagelige. De er uten bøyle, men har en bred strikk nederst. I tillegg brede skulderstropper. Denne er på tilbud nå. Anbefaler å prøve i butikk for å få riktig størrelse.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:55 #15 Skrevet tirsdag kl. 18:55 Hanne67 skrev (6 minutter siden): Jeg synes disse fra KappAhl er veldig behagelige. De er uten bøyle, men har en bred strikk nederst. I tillegg brede skulderstropper. Denne er på tilbud nå. Anbefaler å prøve i butikk for å få riktig størrelse. Hvordan får du disse str til og passe 75 e? ser ikke ut som de gir særlig hold heller, men problemet når man er slank og har store pupper er jo at det blir for stort og for lite uansett hvilken str. i følge størrelsguiden vil jo XS bli for stor i omkrets? Hvilken str bruker du i disse , og gir den virkelig støtte, hever og skiller? Anonymkode: 89399...d73
Hanne67 Skrevet tirsdag kl. 19:13 #16 Skrevet tirsdag kl. 19:13 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan får du disse str til og passe 75 e? ser ikke ut som de gir særlig hold heller, men problemet når man er slank og har store pupper er jo at det blir for stort og for lite uansett hvilken str. i følge størrelsguiden vil jo XS bli for stor i omkrets? Hvilken str bruker du i disse , og gir den virkelig støtte, hever og skiller? Anonymkode: 89399...d73 Jeg målte nå og er 93 cm under puppene. Bruker str. 2 XL og de ytterste hempene. I andre str. bruker jeg 95D. Mulig du er for slank til disse altså. Forøvrig synes jeg de støtter veldig bra, men skiller antageligvis ikke så mye som du ønsker.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:29 #17 Skrevet tirsdag kl. 19:29 Hanne67 skrev (13 minutter siden): Jeg målte nå og er 93 cm under puppene. Bruker str. 2 XL og de ytterste hempene. I andre str. bruker jeg 95D. Mulig du er for slank til disse altså. Forøvrig synes jeg de støtter veldig bra, men skiller antageligvis ikke så mye som du ønsker. Jeg er ikke ts, jeg bare lurer på hvordan du kunne foreslå noe så dumt 😅 leste du hi? Anonymkode: 89399...d73
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:33 #18 Skrevet tirsdag kl. 19:33 Bravissimo.com 10 av 10 ganger. De har en fantastisk chat-tjeneste hvor utrolig dyktige damer hjelper deg med å finne ut størrelse, stil, hva som kler dine pupper (nei, du sender ikke bilde) og til og med hvordan bh’n din klemmer under armhulene. Sverger til Millie, den er nydelig og kjempekomfortabel (jeg har 65FF) Anonymkode: 4d425...5ee
Hanne67 Skrevet tirsdag kl. 19:37 #19 Skrevet tirsdag kl. 19:37 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke ts, jeg bare lurer på hvordan du kunne foreslå noe så dumt 😅 leste du hi? Anonymkode: 89399...d73 Selvfølgelig! Hva er så dumt med forslaget mitt? Jeg bruker en av de største str. på ytterste hemper og da trodde jeg hun kunne bruke blant de minste. Hun kan jo bare prøve i butikk, - er KappAhl overalt. Er ihvertfall de beste jeg har prøvd, god støtte og brede stropper.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:47 #20 Skrevet tirsdag kl. 19:47 Hanne67 skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig! Hva er så dumt med forslaget mitt? Jeg bruker en av de største str. på ytterste hemper og da trodde jeg hun kunne bruke blant de minste. Hun kan jo bare prøve i butikk, - er KappAhl overalt. Er ihvertfall de beste jeg har prøvd, god støtte og brede stropper. Det er jo noe helt annet plagg enn det ts spør etter. Og den finnes ikke i størrelsen hennes. Ja, det var veldig rart 😅 virket som du svarte på en helt annet innlegg. du ser jo på bildet at den ikke gir løft og støtte til modellen heller, men at den er behagelig hvis man er stor og har pupper i samsvar med midjemålet stemmer nok. Ingenting med hi og gjøre. Anonymkode: 89399...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå