AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:49 #1 Skrevet søndag kl. 16:49 Noen med erfaring? Kvaliet, varme osv Anonymkode: ebbd5...026
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl. 16:53 #2 Skrevet søndag kl. 16:53 Jeg hadde to sports - bh er fra det merket. Strikken under byssa ble morken før ulla så brukt ut. Til å være tynn merinoull er det veldig godt hold i deres ulltøy.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:55 #3 Skrevet søndag kl. 16:55 Pierre Robert blir veldig fort hull i! Anbefaler heller Janus eller safa. De holder best. Anonymkode: 0b38f...ecc 4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:56 #4 Skrevet søndag kl. 16:56 Var mye bedre kvalitet på ull fra Pierre Robert tidligere! Anonymkode: f5e8d...3c4 7
Stormur Skrevet søndag kl. 17:00 #5 Skrevet søndag kl. 17:00 Barneulla er god kvalitet. Har ogsp ein ull-bh som er har hatt i årevis.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:25 #6 Skrevet søndag kl. 18:25 Jeg bruker mye av strømpebukse dems. Samme med tynt ullundertøy i ull tencel blanding. Likte bedte disse eldre genserne og t-skjortene dems enn de nyeste da jeg likte modellen bedre men det handler ikke om kvaliteten. Har også noen ull sokker og de er fine. Jeg liker ikke sports serien dems. Er nå en god del år siden jeg kjøpte stillongs og genser med glidelås i halsen men de ble stygge og ubrukelige raskere enn normalt. Men har en ull boxer fra en eldre sports kolleksjon som fortsatt holder koken. Anonymkode: ca784...683 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:43 #7 Skrevet søndag kl. 19:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen med erfaring? Kvaliet, varme osv Anonymkode: ebbd5...026 Elsk-hat forhold til Pierre Robert: elsker fordi det er billig og blir alltid satt ned i pris, lett tilgjengelig og greit nok mtp at ungene vokser så fort at det må kjøpes nytt hver sesong uansett. Hat fordi det tåler ingenting, går fort hull, blir relativt formløs og er ikke kvalitet for voksne som ønsker seg hverdagsull som skal vare. Ikke alle har råd til nøstebarn, wooland eller lillelam, så da er jeg glad alternativet finnes slik at også jeg kan holde meg varm på vinteren. Anonymkode: 520e3...9a3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:49 #8 Skrevet søndag kl. 19:49 Jeg liker Pierre Robert godt, men synes klærne er litt tynne. Greit til bruk om våren og høsten, men på vinteren trenger jeg varmere ull. Noen av klærne får små hull ganske kjapt, men synes ikke andre merker varer særlig lengre før de får hull. Har ull fra både Kari Traa, Janus, Safa, Tufte og Lanullva. Sistnevnte har jeg ikke opplevd å få hull i enda, men har bare brukt klærne en sesong. Når jeg får hull så syr jeg bare. Det ser ikke pent ut, men jeg bruker dem uansett bare under andre klær, så ingen andre enn jeg og mannen ser dem. Anonymkode: a2931...258
AprilLudgate Skrevet mandag kl. 09:28 #9 Skrevet mandag kl. 09:28 Dårligste kvaliteten av all ull jeg har kjøpt til barn og voksen. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:49 #10 Skrevet mandag kl. 16:49 Synes det er helt greit jeg. Har vanlig ullsinglet, tskjorter og strømpebukser. Har ikke opplevd mer hull enn vanlig. Anonymkode: 41f48...e34
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:01 #11 Skrevet mandag kl. 17:01 Jeg liker Pierre Robert og kjøper det fordi det er lett å få tak i og ofte på tilbud. Men jeg liker like godt ull fra Cubus, den holder i årevis, er noe tettere vevd og blir lite hull i. Lenge var Cubus uten irriterende lapp i nakken, fordi str og info ble stemplet på. Anonymkode: 99d7b...03d 1
male32 Skrevet mandag kl. 18:09 #12 Skrevet mandag kl. 18:09 Har ikke erfaring med Pierre Robert. Ser andre her anbefaler Janus. Det har jeg veldig dårlig erfaring med. Virker som produkter som kun er laget til engangsbruk. Samme med stormberg. Kjøpte noen ulltrøyer fra Skogstad. Fornøyd med disse. Isolerer godt, og kvaliteten virker bra.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:10 #13 Skrevet i går, 10:10 Jeg har noen ullstrømpebukser fra Pierre Robert. Helt greie. Men jeg betaler ikke 300kr for en strømpebukse. Så kjøper de når de er på salg om våren til 99kr. Det er mer passende pris på en strømpebukse. Har varm strømpebukse under buksa hele den kalde årstiden, og sliter mange par i løpet av en sesong, så jeg nekter å betale så dyrt for dem. Anonymkode: 9fd1b...753 1
Daisy-love Skrevet i går, 10:43 #14 Skrevet i går, 10:43 Jeg har et familiemedlem som sverger til PR på mye, men ikke til aktive barn. Jeg har ikke prøvd det selv på mange år.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #15 Skrevet i går, 10:51 AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 21.43): Elsk-hat forhold til Pierre Robert: elsker fordi det er billig og blir alltid satt ned i pris, lett tilgjengelig og greit nok mtp at ungene vokser så fort at det må kjøpes nytt hver sesong uansett. Hat fordi det tåler ingenting, går fort hull, blir relativt formløs og er ikke kvalitet for voksne som ønsker seg hverdagsull som skal vare. Ikke alle har råd til nøstebarn, wooland eller lillelam, så da er jeg glad alternativet finnes slik at også jeg kan holde meg varm på vinteren. Anonymkode: 520e3...9a3 Men er ikke dette litt selvmotsigende? For din egen del, som voksen som ikke årlig må bytte størrelse og derfor kjøpe nytt, er det jo billigere i lengden og kjøpe EN gang i en kvalitet som varer, enn å stadig kjøpe nye fordi det går hull etc i den billige varen? Istedenfor å kjøpe åtte stilongser av Pierre Robert, hva med en fra Nøstebarn? Anonymkode: ae627...881
AnonymBruker Skrevet i går, 10:57 #16 Skrevet i går, 10:57 Det var grei kvalitet for noen år siden. Vi sverger til Devold her i huset. Beste ulltøyet vi har hatt, både til barn og voksen Anonymkode: cdee0...a3a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er ikke dette litt selvmotsigende? For din egen del, som voksen som ikke årlig må bytte størrelse og derfor kjøpe nytt, er det jo billigere i lengden og kjøpe EN gang i en kvalitet som varer, enn å stadig kjøpe nye fordi det går hull etc i den billige varen? Istedenfor å kjøpe åtte stilongser av Pierre Robert, hva med en fra Nøstebarn? Anonymkode: ae627...881 Til meg selv som voksen ja, jeg har flere plagg fra både det ene og det andre merket. Har ikke alltid råd til å betale det kvalitet koster så da er det kjekt å ta med seg noe billig som er lett tilgjengelig i kurven der jeg handler mat. Jeg orker ikke fryse mens jeg sparer opp 1000 kr for ei bukse, men har jeg fått penger i gave kjøper jeg gjerne noe med bedre kvalitet. Derav "elsk-hat forholdet". Og som jeg skriver: til barna som er aktive og trenger nye størrelser hver sesong velger jeg pierre robert til dem. AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 21.43): Elsk-hat forhold til Pierre Robert: elsker fordi det er billig og blir alltid satt ned i pris, lett tilgjengelig og greit nok mtp at ungene vokser så fort at det må kjøpes nytt hver sesong uansett. Hat fordi det tåler ingenting, går fort hull, blir relativt formløs og er ikke kvalitet for voksne som ønsker seg hverdagsull som skal vare. Ikke alle har råd til nøstebarn, wooland eller lillelam, så da er jeg glad alternativet finnes slik at også jeg kan holde meg varm på vinteren. Anonymkode: 520e3...9a3 Anonymkode: 520e3...9a3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men er ikke dette litt selvmotsigende? For din egen del, som voksen som ikke årlig må bytte størrelse og derfor kjøpe nytt, er det jo billigere i lengden og kjøpe EN gang i en kvalitet som varer, enn å stadig kjøpe nye fordi det går hull etc i den billige varen? Istedenfor å kjøpe åtte stilongser av Pierre Robert, hva med en fra Nøstebarn? Anonymkode: ae627...881 Det er jo en kjent sak at det er dyrt å være fattig 🤷♀️ Anonymkode: 75bf5...dad 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 20.25): Jeg bruker mye av strømpebukse dems. Samme med tynt ullundertøy i ull tencel blanding. Likte bedte disse eldre genserne og t-skjortene dems enn de nyeste da jeg likte modellen bedre men det handler ikke om kvaliteten. Har også noen ull sokker og de er fine. Jeg liker ikke sports serien dems. Er nå en god del år siden jeg kjøpte stillongs og genser med glidelås i halsen men de ble stygge og ubrukelige raskere enn normalt. Men har en ull boxer fra en eldre sports kolleksjon som fortsatt holder koken. Anonymkode: ca784...683 *deres Anonymkode: 27f3d...c99
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Strømpebuksene og ullbokserne er av god kvalitet. Singletene og toppene slites veldig fort, dessverre. Det blir alltid hull i de etter noen bruk. T-skjorter og singleter fra Cubus er bedre. Anonymkode: 7d82d...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå