Gå til innhold

Får ikke prøve brudekjolen (kjøp på Finn)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Brunello skrev (9 minutter siden):

Man vet ikke om dette er et godt eller dårlig kjøp. Er nypris 60’, er det i utgangspunktet en god pris. Er nypris 30, er det ikke et veldig godt kjøp. Men man må selvsagt prøve.

18 000 for en kjole som kanskje ikke passer, eller kanskje ikke ser like bra ut på som på bildet er ikke et godt kjøp. 

Det er haugevis av flotte kjoler på Finn. Let videre og kjøp en annen!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sago skrev (1 minutt siden):

18 000 for en kjole som kanskje ikke passer, eller kanskje ikke ser like bra ut på som på bildet er ikke et godt kjøp. 

Det er haugevis av flotte kjoler på Finn. Let videre og kjøp en annen!

Forutsetningen er selvsagt at den passer. Dersom den ikke passer, er det et dårlig kjøp uansett pris såfremt man ikke kjøper for å videreselge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nypris var 36, syntes du 18 er for mye? 

ts

Anonymkode: 1d0c6...d30

Nypris da hun kjøpt den er lite relevant. Det er kjøperne som avgjør hva de er villig til å gi for produktet nå. 

Om noen er villig til å gi 18k for en vare de ikke får prøve en gang, er helt opptil den enkelte. Jeg hadde aldri betalt uten å få prøve. Om så med selger tilstedet for å påse at man ikke ødelegger varen. 

BobbySocks skrev (7 minutter siden):

Hun som kjøpte bunaden min prøvde den, og jeg har prøvd en annen dyr kjole. Skal man ut med 1000lapper er det forventet at man skal få prøve. 

Jeg solgte også en bunad tidligere i år. De (mor og datter) fikk selvsagt prøve den først. Helt alene fikk de også være ;)

Anonymkode: 7d41e...5af

• Liker 2
Skrevet

Ville heller gått i salong. Fikk min kjole til 16 000,- heilt ny inkludert slør, underskjørt og tilpassing i salong. Da er ikkje 18 000,- for ein kjole du ikkje får prøvd ein gong verdt det spørr du meg.

Anonymkode: d882e...8e3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hun sier den kostet 36 000 ny, så 18 000 er kanskje ikke helt galt? 

ts

Anonymkode: 1d0c6...d30

Og det tror du på? 

Jeg hadde maks betalt 5k for en brukt kjole, og til den pris hadde jeg forventet gratis wifi omtrent. 

Anonymkode: 2e89b...95a

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt en brudekjole uten å ha prøvd den, og i hvert fall ikke til den prisen. Jeg må si jeg hadde stusset veldig om selger ikke hadde latt meg komme for å prøve den. Da hadde jeg i så fall hørt med selger om hun kunne tatt den med hjem til meg om det var slik at hun var redd for å slippe noen inn til seg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ville heller gått i salong. Fikk min kjole til 16 000,- heilt ny inkludert slør, underskjørt og tilpassing i salong. Da er ikkje 18 000,- for ein kjole du ikkje får prøvd ein gong verdt det spørr du meg.

Anonymkode: d882e...8e3

Helt enig det er jo også mye mer koselig å kunne ha med venner/ familie på det også 

Anonymkode: 84da4...9bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du selger vel ikke klær hver dag?

Anonymkode: bd46b...94a

Nei, men det er da potensielt mer enn en som ønsker å kjøpe hvert plagg. 

Anonymkode: cd0cf...afc

Skrevet

Å tro at man får solgt en brudekjole til 18k uten at folk får prøve først er jo.. spinnvilt😂😂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når hun nekter å la deg prøve et plagg til den prisen tenker jeg at det er noe galt med den som hun ikke vil vise før pengene er på konto hos henne. Veldig sært å ikke la deg prøve en brudekjole. Hun trenger ikke engang forlate deg alene i et rom, du kan jo stille i singlet og tights og teste mens hun ser deg.

Anonymkode: 7462d...a9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg lette etter bunad på Finn.no så jeg stadig vekk at selger skrev "kan sees og prøves hos meg".

Trodde det var relativt vanlig når det gjelder kostbare plagg. Ville aldri kjøpt et dyrt plagg uten å ha prøvd, uansett om man får mål.

(Nå er det vel riktignok enklere å prøve en bunad på enn en brudekjole, man behøver ikke strippe ned til trusa for en bunad (hadde selv på meg langermet trøye og mørk strømpebukse ved prøving), så man kan jo gjøre det ute i yttergangen hos selger, og det føles nok mindre invaderende for vedkommende enn om noen må inn på soverommet deres eller lignende. Men likevel.)

Anonymkode: 33745...391

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...