Grønnsaksvaffel Skrevet 5. oktober #21 Skrevet 5. oktober Hvis man ikke vil slippe fremmede inn i huset kan man vel møtes et annet sted der det er mulig å prøve når det snakk om en kjole til 18 000,-. 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #22 Skrevet 5. oktober bryllup 2025 skrev (25 minutter siden): må si noe så trist og kjøpe en kjole på finn, hvorfor ikke spare opp til en i butikk Noe så trist å være så lite opptatt av gjenbruk. Spesielt når det gjelder en kjole som blir brukt én gang. Anonymkode: 90d97...41f 25 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #23 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vel det går ikke med mc klær, og kjoler og bunader går ikke bare på cm mål, men også kroppssform. Anonymkode: 3dab5...634 Ja, og det er jo risikoen man tar når man kjøper på Finn; Passer ikke plagget så må man videreselge selv. Trodde dette var noe alle visste. 🤷♀️ Selger driver jo ikke butikk. Grønnsaksvaffel skrev (1 minutt siden): Hvis man ikke vil slippe fremmede inn i huset kan man vel møtes et annet sted der det er mulig å prøve når det snakk om en kjole til 18 000,-. Hvor da, på et offentlig toalett? Anonymkode: 529bc...556 1
Virrevirrevapp Skrevet 5. oktober #24 Skrevet 5. oktober Grønnsaksvaffel skrev (5 minutter siden): Hvis man ikke vil slippe fremmede inn i huset kan man vel møtes et annet sted der det er mulig å prøve når det snakk om en kjole til 18 000,-. Hvor foreslår du at man skal møtes? 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. oktober #25 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og det er jo risikoen man tar når man kjøper på Finn; Passer ikke plagget så må man videreselge selv. Trodde dette var noe alle visste. 🤷♀️ Selger driver jo ikke butikk. Hvor da, på et offentlig toalett? Anonymkode: 529bc...556 Jeg hadde brukt møterom på jobb etter arbeidstid. 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #26 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå hadde jeg ALDRI valgt å kjøpe en brukt brudekjole, UANSETT. De hadde jeg heller gått for en hvitt billig bomullskjole fra HM til 199. Men å kjøpe noe brukt til en så stiv pris 18000 og ikke en gang få prøve den først, det er jo helt latterlig. Som de andre sier, den kan prøves med selger i rommet. Anonymkode: 7c5b8...fa0 Du vet de blir renset? Har vært i flere bryllup med brukte brudekjoler og hadde aldri tenkt over det hvis ikke brudene hadde sagt det selv (ofte stolt over å ha gjort en god deal og noe bra for miljøet). Å gifte seg i en billig bomullskjole til 199 derimot.. Anonymkode: 54c9f...e89 15 1
sakteglød Skrevet 5. oktober #27 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noe så trist å være så lite opptatt av gjenbruk. Spesielt når det gjelder en kjole som blir brukt én gang. Anonymkode: 90d97...41f Kan gå i arv uansett er det et plagg jeg ikke hadde tatt på finn/ fretex så er det brudekjolen
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. oktober #28 Skrevet 5. oktober (endret) Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden): Hvor foreslår du at man skal møtes? Jeg hadde brukt møterommet på jobb etter arbeidstid. Endret 5. oktober av Grønnsaksvaffel 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #29 Skrevet 5. oktober bryllup 2025 skrev (3 minutter siden): Kan gå i arv uansett er det et plagg jeg ikke hadde tatt på finn/ fretex så er det brudekjolen Ja, den kan gå i arv. Men det er ikke sikkert at man får en datter, at datteren gifter seg eller vil ha akkurat den kjolen. Da har man oppbevart den og passet på den i rundt 30 år til ingen nytte. Anonymkode: 90d97...41f 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #30 Skrevet 5. oktober Grønnsaksvaffel skrev (5 minutter siden): Jeg hadde brukt møterom på jobb etter arbeidstid. Ja, hvis det passer for deg er det jo topp. Regner med du forstår at ikke alle har et møteromslokale hvor man kan slippe inn uvedkommende, ei heller at alle yrker har et tidspunkt som er «etter arbeidstid». Kjøper man noe på Finn som skulle vise seg å ikke passe, videreselger man det selv. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 529bc...556 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #31 Skrevet 5. oktober Ønsker man ikke det, er det flust av butikker kan kan velge å handle i. Anonymkode: 529bc...556
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. oktober #32 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, hvis det passer for deg er det jo topp. Regner med du forstår at ikke alle har et møteromslokale hvor man kan slippe inn uvedkommende, ei heller at alle yrker har et tidspunkt som er «etter arbeidstid». Kjøper man noe på Finn som skulle vise seg å ikke passe, videreselger man det selv. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 529bc...556 Booke et møterom er ofte mulig selv om andre er på jobb. Ellers må man jo være kreativ og finne en løsning hvis man vil selge/kjøpe en brudekjole til 18 000,-. 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #33 Skrevet 5. oktober Kan ofte booke grupperom eller lignende på bibliotek også. Anonymkode: 1e07d...0ab 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #34 Skrevet 5. oktober Grønnsaksvaffel skrev (3 minutter siden): Booke et møterom er ofte mulig selv om andre er på jobb. Ellers må man jo være kreativ og finne en løsning hvis man vil selge/kjøpe en brudekjole til 18 000,-. Tviler på at vaktrommet på et sykehjem eller sykehus er et akseptabelt sted å ta med fremmede for å skifte, for de som jobber innen helse. Anbefaler TS å foreslå for selger at hun skal booke grupperom på nærmeste bibliotek. Så kan hun jo kjøre skytteltrafikk mellom hjem og biblioteket det neste halvåret, før en som kjolen faktisk passer til dukker opp. Eller så kan jo TS heller innse at med hennes krav, så er en brudesalong et godt alternativ. Anonymkode: 529bc...556
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tviler på at vaktrommet på et sykehjem eller sykehus er et akseptabelt sted å ta med fremmede for å skifte, for de som jobber innen helse. Anbefaler TS å foreslå for selger at hun skal booke grupperom på nærmeste bibliotek. Så kan hun jo kjøre skytteltrafikk mellom hjem og biblioteket det neste halvåret, før en som kjolen faktisk passer til dukker opp. Eller så kan jo TS heller innse at med hennes krav, så er en brudesalong et godt alternativ. Anonymkode: 529bc...556 Tror nok det er du som ikke riktig kalibrert her. Brudekjole på finn er kjøpers marked. Det er slettes ikke urimelig å forvente å prøve kjolen først. Det er det vanlige, "alle" gjør det. Anonymkode: 3bfc0...98b 26 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #36 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har funnet en brukt brudekjole på Finn, og tok kontakt for å prøve den. Fikk beskjed om at hun ikke ønsker at noen prøver i huset hennes og at kjolen må kjøpes uprøvd. Er dette vanlig? Det er en kjole til 18 000 vil jo gjerne vite om den passer. Anonymkode: 1d0c6...d30 Folk er ulike. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt om mål, deretter lagt inn et bud på 5-6000 og begrunnet det med at for meg er ikke verdien høyere all den tid jeg ikke får prøvd den. Da får du kanskje jekket henne ned noen hakk på pur faenskap 😂 Enkelte eier bare ikke grenser for ha de tror de kan få 🤣🤣🤣 Anonymkode: 790be...2c2 11 3
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. oktober #37 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tviler på at vaktrommet på et sykehjem eller sykehus er et akseptabelt sted å ta med fremmede for å skifte, for de som jobber innen helse. Anbefaler TS å foreslå for selger at hun skal booke grupperom på nærmeste bibliotek. Så kan hun jo kjøre skytteltrafikk mellom hjem og biblioteket det neste halvåret, før en som kjolen faktisk passer til dukker opp. Eller så kan jo TS heller innse at med hennes krav, så er en brudesalong et godt alternativ. Anonymkode: 529bc...556 Jeg har ikke foreslått vaktrommet sykehjem eller sykehus heller 🤷♀️ 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #38 Skrevet 5. oktober bryllup 2025 skrev (1 time siden): må si noe så trist og kjøpe en kjole på finn, hvorfor ikke spare opp til en i butikk Du vet at klesindustrien er den nestmest forurensende industri i verden? Mener du alle alltid skal kjøpe nytt og så fortsetter vi med kastegildet vårt allesammen? Anonymkode: 9ef04...1f4 13 1
Virrevirrevapp Skrevet 5. oktober #39 Skrevet 5. oktober Grønnsaksvaffel skrev (34 minutter siden): Jeg hadde brukt møterommet på jobb etter arbeidstid. Får dere lov til det? 1
Virrevirrevapp Skrevet 5. oktober #40 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan ofte booke grupperom eller lignende på bibliotek også. Anonymkode: 1e07d...0ab Ikke rart de rommene er lite ledige, hvis folk bruker dem til å gjennomføre kjøp og salg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå