mereo Skrevet 15. oktober #81 Skrevet 15. oktober (endret) Til den prisen kan du finne en «rimelig» ny. Som blir tilpasset deg! Endret 15. oktober av mereo 1
Mette J Skrevet 16. oktober #82 Skrevet 16. oktober Høres litt rart ut men, noen er litt spesielle. Hadde nok valgt å handle et annet sted. Kanskje er den ødelagt,eller noe feil på den som hun ikke vil at noen skal finne ut før kjøp.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #83 Skrevet 16. oktober Når jeg selger klær på nett er jeg tydelig på at de må gjerne hentes, men ingen skal inn i huset mitt for å prøve klær. Er fint lite interessert i at folk skal ta i klærne med skitne fingre, at ansiktsminke skal smitte over på en genserhals, at parfyme eller enda verre; røyklukt eller svette, skal sitte igjen i klærne. Det er heller ikke aktuelt at fremmede skal få gå inn på mitt private bad og låse døra bak seg. Prøv jakka hjemme og dersom den ikke passer; selg videre! Brudekjole til 18000, her hadde jeg kanskje gjort et unntak, men da måtte det blitt på vaskerommet, med ulåst dør, og jeg hadde vært tydelig på at om jeg så på forhånd at kjolen ikke kom til å passe, hadde jeg avbrutt det hele. Anonymkode: 628ab...ebb
DuxFemina Skrevet 16. oktober #84 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.51): Selvfølgelig slipper man ikke fremmede inn i huset for å prøve klær de kanskje skal kjøpe. Hvis du vil prøve får du kjøpe i butikk. Dette ville jeg ha trodd var allmen kunnskap ? Du får be om mål, også får du selv vurdere om du kan få kjolen tilpasset deg. Anonymkode: 529bc...556 Helt idiotisk. Selger du en kjole til 18000 må du jammen meg tåle at den skal prøves. Dummeste jeg har hørt 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #85 Skrevet 16. oktober Jeg liker ikke det men hadde jeg skulle solgt brudekjole til den prisen måtte jeg nok bare funnet meg i det. Hadde heller bare fiksa klart ett rom som du kunne prøve i da. Når det er klær jeg selger for typ 200 lar jeg ikke folk komme inn hos meg å prøve Anonymkode: 3983e...50e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #86 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.51): Selvfølgelig slipper man ikke fremmede inn i huset for å prøve klær de kanskje skal kjøpe. Hvis du vil prøve får du kjøpe i butikk. Dette ville jeg ha trodd var allmen kunnskap ? Du får be om mål, også får du selv vurdere om du kan få kjolen tilpasset deg. Anonymkode: 529bc...556 Har da aldri hatt problemer med å slippe inn folk som skal handle via Finn hos meg. Enten de kommer for å se på noe eller prøve noe. Når jeg solgte kjøredressen min som jeg kjører motorsykkel med, måtte jo dama få prøve den! Kostet 12 000 kr brukt, selvsagt forventer jeg ikke at hun skulle kjøpe den uprøvd. Jeg slipper ikke inn en gjeng på fire ukjente mannfolk for å prøve en damestørrelse. Logisk nok. Anonymkode: 780eb...e83 2
AnonymBruker Skrevet 14. november #87 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 14.28): Når jeg selger klær på nett er jeg tydelig på at de må gjerne hentes, men ingen skal inn i huset mitt for å prøve klær. Er fint lite interessert i at folk skal ta i klærne med skitne fingre, at ansiktsminke skal smitte over på en genserhals, at parfyme eller enda verre; røyklukt eller svette, skal sitte igjen i klærne. Det er heller ikke aktuelt at fremmede skal få gå inn på mitt private bad og låse døra bak seg. Prøv jakka hjemme og dersom den ikke passer; selg videre! Brudekjole til 18000, her hadde jeg kanskje gjort et unntak, men da måtte det blitt på vaskerommet, med ulåst dør, og jeg hadde vært tydelig på at om jeg så på forhånd at kjolen ikke kom til å passe, hadde jeg avbrutt det hele. Anonymkode: 628ab...ebb Jeg har solgt brudekjole. Det var 3 stk som kom og prøvde. Alle prøvde i stua mi, like innenfor inngangsdøra. Med meg tilstede i rommet, som kunne hjelpe med å vise hvordan glidelås og knapper og alt fungerte. De trengte ikke strippe ned til trusa, mange slike kjoler kan prøves med buksa på, på grunn av snitt. (Dvs. bukse må åpnes helt øverst, og tas litt ned på hoftene.) Jeg hadde ikke noen som stusset på at de ble tilbudt prøving midt på et gulv i stua. En selger som ikke tillater prøving, vil nok slite med å få solgt. Anonymkode: 9de5c...777 4
AnonymBruker Skrevet 14. november #88 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 18.42): Ja, hvis det passer for deg er det jo topp. Regner med du forstår at ikke alle har et møteromslokale hvor man kan slippe inn uvedkommende, ei heller at alle yrker har et tidspunkt som er «etter arbeidstid». Kjøper man noe på Finn som skulle vise seg å ikke passe, videreselger man det selv. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 529bc...556 Å gamble med 18 000 kr det tror jeg de fleste synes er uaktuelt. Anonymkode: 91cf7...9f0 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:58 #89 Skrevet fredag kl. 21:58 sakteglød skrev (På 5.10.2025 den 17.57): må si noe så trist og kjøpe en kjole på finn, hvorfor ikke spare opp til en i butikk Hahaha. Javel, miljøsvin-bridezilla-lav-hjernekapasitet-"tror-at-folk-som-kjøper-brukt-er-fattige" Anonymkode: 33745...391
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:59 #90 Skrevet fredag kl. 21:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha. Javel, miljøsvin-bridezilla-lav-hjernekapasitet-"tror-at-folk-som-kjøper-brukt-er-fattige" Anonymkode: 33745...391 gjør hva du vil jeg bryr meg ikke Anonymkode: 84da4...9bb 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:02 #91 Skrevet fredag kl. 22:02 AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.45): Jeg har funnet en brukt brudekjole på Finn, og tok kontakt for å prøve den. Fikk beskjed om at hun ikke ønsker at noen prøver i huset hennes og at kjolen må kjøpes uprøvd. Er dette vanlig? Det er en kjole til 18 000 vil jo gjerne vite om den passer. Anonymkode: 1d0c6...d30 Da ville jeg ansett det dom skam. Dersom noen ikke lot meg prøve en kjole til18.000kr Anonymkode: 83cbe...603
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå