AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:45 #1 Skrevet søndag kl. 15:45 Jeg har funnet en brukt brudekjole på Finn, og tok kontakt for å prøve den. Fikk beskjed om at hun ikke ønsker at noen prøver i huset hennes og at kjolen må kjøpes uprøvd. Er dette vanlig? Det er en kjole til 18 000 vil jo gjerne vite om den passer. Anonymkode: 1d0c6...d30
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:47 #2 Skrevet søndag kl. 15:47 Jeg vil si dette er uvanlig. Jeg har latt folk prøve relativt vanlige klær hvis de ønsker. Da må hun kraftig ned i pris.. Anonymkode: b544e...f92 10 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:48 #3 Skrevet søndag kl. 15:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har funnet en brukt brudekjole på Finn, og tok kontakt for å prøve den. Fikk beskjed om at hun ikke ønsker at noen prøver i huset hennes og at kjolen må kjøpes uprøvd. Er dette vanlig? Det er en kjole til 18 000 vil jo gjerne vite om den passer. Anonymkode: 1d0c6...d30 Aldri i livet noen kjøper en kjole til 18.000 uprøvd. Det nekter jeg å tro Anonymkode: 3dab5...634 20 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:51 #4 Skrevet søndag kl. 15:51 Selvfølgelig slipper man ikke fremmede inn i huset for å prøve klær de kanskje skal kjøpe. Hvis du vil prøve får du kjøpe i butikk. Dette ville jeg ha trodd var allmen kunnskap ? Du får be om mål, også får du selv vurdere om du kan få kjolen tilpasset deg. Anonymkode: 529bc...556 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:52 #5 Skrevet søndag kl. 15:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig slipper man ikke fremmede inn i huset for å prøve klær de kanskje skal kjøpe. Hvis du vil prøve får du kjøpe i butikk. Dette ville jeg ha trodd var allmen kunnskap ? Du får be om mål, også får du selv vurdere om du kan få kjolen tilpasset deg. Anonymkode: 529bc...556 Vet du hva, brudekjoler og mc klær spesielt er dette helt vanlig, bunader også. Klær som koster og MÅ passe. Anonymkode: 3dab5...634 26 15
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:53 #6 Skrevet søndag kl. 15:53 Det er vel 50000 andre brudekjoler til salgs på Finn? Høres for øvrig dyrt ut for en brukt kjole. Anonymkode: 2e89b...95a 8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:53 #7 Skrevet søndag kl. 15:53 Da tviler jeg på at hun får solgt den. Du kan jo be om mål osv, men personlig hadde jeg heller kjøpt noe annet. Anonymkode: 85b14...cc9 14 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:54 #8 Skrevet søndag kl. 15:54 Jeg hadde aldri giddet å la fremmede folk komme hjem til meg for å prøve klær, men hadde kanskje vurdert å gjøre et unntak for en brudekjole. Med mindre man fikk fremmede rennende på døra hver dag… Anonymkode: cd0cf...afc 4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:57 #9 Skrevet søndag kl. 15:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du hva, brudekjoler og mc klær spesielt er dette helt vanlig, bunader også. Klær som koster og MÅ passe. Anonymkode: 3dab5...634 Klær som MÅ tilpasses den enkelte bruker, mener du? Når det gjelder bunader og brudekjoler så skjøter man jo en med litt «plass» på målene, og får den måltilpasset hos syerske. 🤔 Anonymkode: 529bc...556 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:57 #10 Skrevet søndag kl. 15:57 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig slipper man ikke fremmede inn i huset for å prøve klær de kanskje skal kjøpe. Hvis du vil prøve får du kjøpe i butikk. Dette ville jeg ha trodd var allmen kunnskap ? Du får be om mål, også får du selv vurdere om du kan få kjolen tilpasset deg. Anonymkode: 529bc...556 Du vet noe må prøve? Slik som brudekjole, MC klær og eks skytterklær. Det må nesten prøves Anonymkode: 0db89...407 6 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:57 #11 Skrevet søndag kl. 15:57 Giftet meg i fjor, og for meg virker det som det er "standard" å la folk prøve når man selger noe så viktig/dyrt som brudekjole. Er noe helt annet enn å kjøpe en vanlig bukse osv. Ville bare droppet det, du kan evt. be hun om å kontakte deg hvis hun ombestemmer seg ang. prøving 😊 Tipper hun nylig har lagt ut og ikke er klar over at det er vanskelig å selge brukte brudekjoler så dyrt og uten prøving. Anonymkode: 54c9f...e89 8 4
bryllup 2025 Skrevet søndag kl. 15:57 #12 Skrevet søndag kl. 15:57 må si noe så trist og kjøpe en kjole på finn, hvorfor ikke spare opp til en i butikk
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:00 #13 Skrevet søndag kl. 16:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klær som MÅ tilpasses den enkelte bruker, mener du? Når det gjelder bunader og brudekjoler så skjøter man jo en med litt «plass» på målene, og får den måltilpasset hos syerske. 🤔 Anonymkode: 529bc...556 Vel det går ikke med mc klær, og kjoler og bunader går ikke bare på cm mål, men også kroppssform. Anonymkode: 3dab5...634 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:07 #14 Skrevet søndag kl. 16:07 Kan du linke til annonsen? Synes det er ganske spesielt å kreve at folk skal kjøpe en brudekjole usett og uprøvd ja. Så da er det bare å krysse fingra for at den passer, hvis ikke så er det nesten 20 000 rett i dass? 😂 Anonymkode: cd15c...373 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:09 #15 Skrevet søndag kl. 16:09 Jeg har gjort den tabben en gang ved å la en fremmed komme inn og prøve ett plagg jeg la ut på finn og aldri mer. Personen romsterte fælt på badet før hun endelig kom ut. Hun hadde brukt min dyre parfyme, kremer var åpnet og prøvd🙄 Så jeg skjønner selgeren godt. Jeg har likevel klart å selge svært dyre plagg uten at noen ber om å prøve den først. Anonymkode: ac3cd...8b1 3
AprilLudgate Skrevet søndag kl. 16:10 #16 Skrevet søndag kl. 16:10 Den får hun aldri solgt. Jeg måtte krisekjøpe i siste liten fordi blabla, og lette etter annonser str 38-40. Dro til 4 stykk og prøvde, den ene var bare liten i størrelsen. Greit nok. 2 andre «glemte» å fortelle at de hadde kjøpt i str 40, men sydd inn til 36. Disse kjolene hadde null justeringsmuligheter. Den siste hadde oppgitt rett størrelse, og hadde knyting i rygg - så da gikk det. Hadde aldri kjøpt noe uprøvd. 11 9
AprilLudgate Skrevet søndag kl. 16:12 #17 Skrevet søndag kl. 16:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gjort den tabben en gang ved å la en fremmed komme inn og prøve ett plagg jeg la ut på finn og aldri mer. Personen romsterte fælt på badet før hun endelig kom ut. Hun hadde brukt min dyre parfyme, kremer var åpnet og prøvd🙄 Så jeg skjønner selgeren godt. Jeg har likevel klart å selge svært dyre plagg uten at noen ber om å prøve den først. Anonymkode: ac3cd...8b1 Oj!! Jeg prøvde alle kjolene med eier i rommet, det tenker jeg man kan oppgi i annonsen. «Prøv gjerne hos meg, for å unngå skader ønsker jeg hjelpe med glidelås/knapper etc». 10 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:17 #18 Skrevet søndag kl. 16:17 Da hadde jeg skrevet at det var veldig synd, men at du ikke kan kjøpe en så dyr kjole uprøvd. Kan aldri tenke meg hun får solgt den. Skjønner godt at folk ikke vil la noen prøve kjoler for under tusenlappen, men 18000 er ikke billig Anonymkode: 3bfc0...98b 11
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:20 #19 Skrevet søndag kl. 16:20 bryllup 2025 skrev (21 minutter siden): må si noe så trist og kjøpe en kjole på finn, hvorfor ikke spare opp til en i butikk Hvorfor kjøpe splitter ny kjole til en halv formue når man kan finne kjole som er brukt én gang til halv pris? Anonymkode: 6d86f...030 24 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:22 #20 Skrevet søndag kl. 16:22 Nå hadde jeg ALDRI valgt å kjøpe en brukt brudekjole, UANSETT. De hadde jeg heller gått for en hvitt billig bomullskjole fra HM til 199. Men å kjøpe noe brukt til en så stiv pris 18000 og ikke en gang få prøve den først, det er jo helt latterlig. Som de andre sier, den kan prøves med selger i rommet. Anonymkode: 7c5b8...fa0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå