AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Skrevet 5. oktober Noen her med erfaring rundt det? Har en time til det, men gruer meg noe voldsomt😂 For det første er jeg veldig hårete "bak" der, noe jeg skjemmes over,,,spesielt siden jeg skal la det gro til jeg kommer dit. Er mye hår både inni og utenpå...ikke sånn mandig typ, men mye til å være dame... Er også ekstremt sjenert over å brette frem hele hullet bak der😂 Er gravid i tillegg, så redd jeg skal få en hemoroide innen jeg skal dit. Er alt dette noe disse folkene som gjør dette bryr seg om eller er de vandt til alt?😅 Anonymkode: faa21...934
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Skrevet 5. oktober Tror de er vant til alt. Har aldri gjort det i Norge. Men i land der det kanskje er mer vanlig enn her. De har vært helt profesjonelle ☺️ vet ikke om du kan ta det når du er gravid, men en Ibux rett før gjør det mye mindre vondt og får meg til å slappe av. Anonymkode: 2380d...0d5
MakeItHappen Skrevet 5. oktober #3 Skrevet 5. oktober Jeg har vokset meg regelmessig i 15 år. Det går nok bra, de er jo profesjonelle 😊 tenker de har sett det meste. Min første gang gjorde ganske vondt, så ut som en nyribbet høne i ett døgn. Ikke vært et problem siden. Nå vokser jeg meg selv. Merker at det gjør litt mer vondt rett rundt mensen og om håret har blitt for langt. Vondeste er oppe på venusberget.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Skrevet 5. oktober MakeItHappen skrev (1 time siden): Jeg har vokset meg regelmessig i 15 år. Det går nok bra, de er jo profesjonelle 😊 tenker de har sett det meste. Min første gang gjorde ganske vondt, så ut som en nyribbet høne i ett døgn. Ikke vært et problem siden. Nå vokser jeg meg selv. Merker at det gjør litt mer vondt rett rundt mensen og om håret har blitt for langt. Vondeste er oppe på venusberget. Hva bruker du når du vokser deg selv? Hatt lyst til å prøve selv, men får det ikke til bak😅 Foran har jeg ikke turt, for er ganske "hårsår" der 😂 Anonymkode: faa21...934
MakeItHappen Skrevet 5. oktober #5 Skrevet 5. oktober Jeg bruker Veet varmvoks. Den runde boksen som man varmer selv i vannbad eller mikro. Fungerer superbra. I starten brukte jeg litt lang tid, men nå går det ganske fort. Koster 149 på Vita, og billigere på nett. Holder til ca 4 ganger for min del. Bak er litt knot, må prøve seg litt frem med stilling. Der må jeg ta armen bakfra og et ben høyt opp på en stol eller no.
Bendit Skrevet 8. oktober #6 Skrevet 8. oktober Jeg har jobbet med dette før, og du burde klippe ned håret til cirka en cm før du vokser. De som jobber med dette, er veldig vant med det. Man ser på en måte ikke noe annet enn selve hårene, hvis du skjønner hva jeg mener😊 så du skal absolutt ikke være sjenert.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #7 Skrevet 8. oktober MakeItHappen skrev (På 5.10.2025 den 16.56): Jeg har vokset meg regelmessig i 15 år. Det går nok bra, de er jo profesjonelle 😊 tenker de har sett det meste. Min første gang gjorde ganske vondt, så ut som en nyribbet høne i ett døgn. Ikke vært et problem siden. Nå vokser jeg meg selv. Merker at det gjør litt mer vondt rett rundt mensen og om håret har blitt for langt. Vondeste er oppe på venusberget. Støtter dette, hold deg unna mensenuken og be dem gjerne ta mindre biter på venusberget (særlig helt foran nederst der det bøyer seg), det hjelper veldig. støtter forslag om paracet i forkant også. Og de er absolutt vant til aaaaalt. Ikke kast bort energi på å bekymre deg 🥰 Anonymkode: d1f6c...cdf
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.45): Noen her med erfaring rundt det? Har en time til det, men gruer meg noe voldsomt😂 For det første er jeg veldig hårete "bak" der, noe jeg skjemmes over,,,spesielt siden jeg skal la det gro til jeg kommer dit. Er mye hår både inni og utenpå...ikke sånn mandig typ, men mye til å være dame... Er også ekstremt sjenert over å brette frem hele hullet bak der😂 Er gravid i tillegg, så redd jeg skal få en hemoroide innen jeg skal dit. Er alt dette noe disse folkene som gjør dette bryr seg om eller er de vandt til alt?😅 Anonymkode: faa21...934 Du ødelegger hårsekkene under under når du bruker wax = du drar de motsatt vei av de vokser ikke anbefalt Anonymkode: 27aae...6b9
Soft mann Skrevet 30. oktober #11 Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.45): Noen her med erfaring rundt det? Har en time til det, men gruer meg noe voldsomt😂 For det første er jeg veldig hårete "bak" der, noe jeg skjemmes over,,,spesielt siden jeg skal la det gro til jeg kommer dit. Er mye hår både inni og utenpå...ikke sånn mandig typ, men mye til å være dame... Er også ekstremt sjenert over å brette frem hele hullet bak der😂 Er gravid i tillegg, så redd jeg skal få en hemoroide innen jeg skal dit. Er alt dette noe disse folkene som gjør dette bryr seg om eller er de vandt til alt?😅 Anonymkode: faa21...934 Eg har vokset meg i flere år. Både hjemme og hos proffe. Eg ligger flat på magen når hun vokser rumpen, da bare åpner hun sprekken og legger på voks. Eg følte de mye bedre en å stå på alle fire. Fremsiden er ikke så lett å skjule da siden hun jobber med de. eg har ingen problem med flauhet eller sjenanse sånn til vanlig. hvordan gjekk det med din behandling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå