Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hodeform som et egg, tynt hår, store kinn, liten munn, liten hake, tjukk hals, stor nese, lavtsittende øyebryn og øyelokk som burde vært operert.. Blir flau over å gå rundt sånn.. hva slags operasjon kunne gitt størst forandring tror du?

Anonymkode: 588e7...fab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hengende munnviker og et så stygt smil om jeg smiler med tennene eller ler, hele ansiktet blir liksom forvrengt 

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste operasjonen er selvaksept og kjærlighet til deg selv. 

Har flere venninner som "bare skulle fikse på....", og de blir aldri fornøyd. Faktisk blir de mer og mer ulykkelig og usikre fordi selvfølelsen ikke følger formen på nesa...

Anonymkode: e7ef6...1d5

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

- Kanskje minoxidil for tynt hår. Kan kjøpes på apotek.

- Hvis du har stor nakke og store kinn, er det kanskje fordi du er overvektig? I så fall, gå ned i vekt.

- Lavtsittende øyebryn og øyelokk kan sikkert bli operert.

Anonymkode: 1ec80...395

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk enda igjen å se noen som jeg oppriktig synes ser stygge eller rare ut. Og tar man en titt på glow-up programmer, så kan selv den gråeste mus bli til en skjønnhet bare ved hjelp av riktig sminke, hår og klær. 

Du kan jo begynne der? Jobb med det du har før du begynner med operasjoner. 

Anonymkode: 8f9ab...34a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er først når øyelokkene henger ned over øyet at det er vits i å vurdere operasjon.

Ellers er det mye skjønnhet i å trives i seg selv, være sterk og smidig, føre seg med stolthet og kle seg så at en både ser bra ut og trives i klærne. Og hårmanka er enkel å få gjort noe med, fra farge, frisyre, ekstrahår eller parykk.

Anonymkode: adb38...a2b

Skrevet

Det er antageligvis bare du som tenker dette🩷 Alle er så opptatte av å mislike sitt eget utseende

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er å jobbe med selvfølelsen. Ingen operasjon i verden vil gi deg god selvfølelse viss ikke den er på plass først.

De vakresteste kvinnene i verden har fortsatt oppheng i ting de ikke er fornøyd med med eget utseende. Ingen er perfekt og det er garantert ting ved deg som er flott. Fokuserer på dette og se på hva slags enkle grep du kan gjøre i hverdagen for å bedre selvfølelsen. 

Det finnes behandling for tynt hår viss dette skyldes håravfall. En god frisør kan finne en god klipp som passer din hårtype og hodeform.

Sunt kosthold og trening et par ganger i uken er godt for både helsen og figuren. 

Og et smil vil alltid se penere ut enn en sur munn uansett hvordan man smiler.

Anonymkode: 5c1d5...218

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.13):

Hodeform som et egg, tynt hår, store kinn, liten munn, liten hake, tjukk hals, stor nese, lavtsittende øyebryn og øyelokk som burde vært operert.. Blir flau over å gå rundt sånn.. hva slags operasjon kunne gitt størst forandring tror du?

Du trenger en hårklipp etter ansiktsform, løshår for fylde mens du spiser hårvitaminer. Litt botox kan gjøre mye for volumtap og microblading kan forvandle øyenbryn totalt. Fyll på leppene bitte litt bare for jevn fylde. Og er du overvektig blir ansiktet smalere av å gå ned. Og nei dette trenger ikke de fake ut! Alt med måte..

Anonymkode: da9d6...12b

AnonymBruker
Skrevet

Bruk tid og penger på en frisyre som kler deg,  klær som kler deg (betal profesjonelle) og psykolog/terapeut for å bedre forholdet til deg selv. Tror det gir mye mer resultat enn hvis du bruker tilsvarende tid og penger på operasjoner. 

Anonymkode: 407d7...c04

• Nyttig 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i den følelsen av å hate eget utseende. Jeg har alltid vært den som er mindre pen, og det har gjort at jeg hele livet har sagt nei til å bli med på fest, på middager, på jentekvelder....jeg har gått glipp av så mye.

Så jeg begynte å ta fillers i ansiktet. Det hjalp for en liten stund. Synes jeg så bedre ut, og fikk bedre selvfølelse. Etter en stund mistet fillersene sin effekt, og gjorde ansiktet rart og deformert. Måten å fikse det på er mer fillers. Men nå gikk det enda kortere tid før det begynte å se rart ut. Fylte på mer, men nå ser det rart ut hele tiden. Ansiktet blir bredere og bredere, og det er en evigvarende vond spiral.

Så, ikke la deg friste til fillers eller botox, naturlig ansikt vil over tid alltid se bedre ut.

Bruk heller pengene på psykolog eller noe annet som kan hjelpe deg å snu tankesettet ditt, og hjelpe deg å se på deg selv med nye øyne.

Du er vakker som du er, jeg synes jeg var stygg når jeg var naturlig, men nå skulle jeg gitt alt får å gå tilbake til et naturlig utseende.

Anonymkode: 97b33...8c0

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...