AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Skrevet 5. oktober Jeg blir ikke enig med meg selv om hva slags lengde jeg skal ha på skjørtet eller kjolen. Dette er et mareritt for meg. Og derfor går jeg mesteparten med bukser. Jeg har veldig lyst til å gå mer i kjoler/skjørt og være mer "dame". Jeg har noen få kg, ikke akkurat mest sexy ben, kroppen er som en triangelformet og ser litt ut som takras i begynnelsen av 30åra. Hva ville du gjort dersom du var meg? Trenger litt inspirasjon for å få piffen til å kle meg mer som "dame" for jeg er lei av å se ut som en dass. Anonymkode: 80486...540
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Skrevet 5. oktober Vel bukse trenger ikke være ensbetydende med å se ut som en dass. Men å finne sin stil det tar tid og litt prøving å feiling skal faktisk til. Viss du finner en offentlig person. Alstå kjendis, influenser osv med lignende kroppsfasong som deg selv kan du ta en titt på bilder å se hvilke snitt på kjoler og skjørt de kler. Så lønner det seg å prøve litt ulike farger å forstå hvilke farger som kler deg. Du kan jo prøve a line skjørt og kjoler som ofte er mer kledelige til de med mer bredde på underkroppen enn overkroppen. Start gjerne med skjørt som slutter rett over knærne og se hvordan dette vil se ut. Husk å markere midjen. Ta en titt på denne for tips også må du bare starte et sted. Alle damer med flott stil har tørt å eksperimentere og sannsynligvis hatt noen store stil bom de også. Anonymkode: 9a8c2...284
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå