AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #21 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tar dere da hensyn på morningen ? Anonymkode: 403d3...05b Ikke meg du siterer, men vi gjør det. Her får småsøsken beskjed kvelden før om at storesøster har fri/begynner senere på skolen dagen etter, så da må de være stille som mus når de er på badet. Kunne sikkert snakket med vanlig stemme, men det blir fort høylytt med to gutter, og stille som mus synes de er gøy, så det går litt konkurranse i å være den stilleste musa. Her nede snakker de normalt rundt frokost og slikt da, men oppe i barnas etasje hvor soverommene til alle barn er så må de ta litt hensyn. Anonymkode: fc7a5...ac3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Skrevet 5 timer siden Her skal mat være spist før kl 23. Og på hverdager er det ikke gaming eller bråking etter kl. 2230. Anonymkode: fc570...4a9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt likt her. Gutt på 16. kunne noen ganger ønske det kom litt mer lyd derfra😅 Anonymkode: e7a64...ebb Det skjønner jeg godt!! jeg syns det bare er hyggelig å høre ungdommene le og prate sammen med venner. Anonymkode: 8386e...130
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Skrevet 5 timer siden Vi har bestandig tatt hensyn når noen har lagt seg. Huset er ikke musestille nei. Men litt lavere lyd på tv. Om dem sitter og snakker på rommet høres ikke. Ingen av dem har ropt inne. Innestemme er lært fra fødselen av. Anonymkode: 25dc0...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå