AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #1 Skrevet i går, 13:24 Skal på mor- datter tur for å feire 20- årsdag! Det blir enten førjulstur eller i februar. Anonymkode: 2e7ea...435
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #2 Skrevet i går, 13:30 For meg er det kun en by verdt å reise til: Paris. Alltid vakkert, alltid inspirerende. Anonymkode: 7738d...6f9
Million Skrevet i går, 13:33 #3 Skrevet i går, 13:33 (endret) Jeg har hørt at Wien skal være den beste byen med flest fornøyde innbyggere å bo i, og full av juletradisjoner, julegater og handlesteder for spennende shopping. Drar dere før jul er jeg sikker på at dere vil bli møtt av flotte, juledekorerte gater overalt. 10 beste julemarkeder i Wien Les f.eks om Wien i julen her i denne reisebloggen Endret i går, 13:34 av Million
AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #4 Skrevet i går, 13:40 London Paris Barcelona Anonymkode: 3d31f...c5b
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #5 Skrevet i går, 13:45 Krakow og Warszawa. Fortsatt rimelig å handle i Polen. Og godt utvalg både på merkevarer og ting fra ukjente merker. Anonymkode: ef58f...fa4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Hva med at du heller tar en prat om materialisme, kjøpepress og konsumerkultur med datteren din? Anonymkode: 6ec6b...5a3 1
Bælfeit Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): For meg er det kun en by verdt å reise til: Paris. Alltid vakkert, alltid inspirerende. Anonymkode: 7738d...6f9 Artig du nevnte paris.Så nylig en reisevideo om nettopp paris,frister svært lite.Det er ikke som på film for å si det sånn. 2
Grüner Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Gjøvik Anonymkode: ef76d...f3d 😂
Grüner Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Det kommer an på budsjettet. Hvis du vil ha mest mulig valuta for den norske krona, bør du reise til Øst-Europa, hvor de ikke har euro/pund. Men hvis det ikke er så farlig, har kanskje de vest-europeiske storbyene best utvalg. 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Helsinki. Men ikke mest for shopping da, selv om der er mye shoppingmuligheter der da Får det meste du trenger i Norge. Men Helsinki er en undervurdert storby med masse fine museer og mye god mad. Fantastisk folkeslag og mye kultur og historie. Anonymkode: d2497...f2c
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden Hvis shopping er det primære ville jeg gått for London. London blir aldri feil. Paris er heller aldri feil, men jeg liker faktisk London bedre. Min europeiske favoritt er Berlin, for variasjonen er så stor. Anonymkode: 8bdf3...f68
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden Berlin er veldig bra - på begge tidspunkt. Det blir ikke for stille i februar. Om man skal shoppe klær foretrekker jeg London eller Berlin. Er typisk høy og nordisk, så standardstørrelsene treffer ganske godt. (i motsetning til sør i Italia, for eksempel 😂) For glass og kjøkkenutstyr - østeuropa. Særlig Praha. Paris for huspleie og kosmetikk. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Får det meste du trenger i Norge. Anonymkode: d2497...f2c Jeg handler sjeldent noe i Norge. Reiser ut med tom koffert, som er full på returen. Anonymkode: 37f08...da9 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med at du heller tar en prat om materialisme, kjøpepress og konsumerkultur med datteren din? Anonymkode: 6ec6b...5a3 Hva med at ts kan få svar på det hun spør om, i stede for sånne kommentarer fra deg? Anonymkode: 1f147...feb 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden Er hun interessert i mote: Milano Anonymkode: 5e990...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå