AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Fikk en review som ikke stemmer; Noen la inn bud på kvelden og jeg aksepterte, pakket inn og leverte på posten dagen etter, det var etter postgang men var på jobb og kunne ikke før. Dette var en fredag så naturligvis ikke mye som skjedde over helgen. Jeg sendte til og med bilde av at pakken var levert men ikke noe svar. Vedkommende henter pakken to dager etter den er ankommet hennes postkontor (litt stor for en postkasse) og hører ikke noe mer før hennes tilbakemelding nå: «Ok vare men var treig med å sende» og gav meg 4 stjerner og dette trekker jo ned min 5 av 5 rating. Anonymkode: 74713...7a0
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg har også fått et par sånne. Noen er bare veldig urimelige og ser for seg at de vil motta pakken dagen etter kjøp. Kjempeirriterende, men det er dessverre ingenting du kan gjøre. Du kan selvfølgelig kontakte Tise, men det er veldig usannsynlig at de ville fjernet den, om du i det hele tatt får svar (kundeservice på Tise er helt håpløst). Du må nok bare prøve å glemme det og gå videre. Anonymkode: 20cde...322
Rødvinsfilosofen Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Du får ikke gjort noe med det. De fjerner bare ren hets/sjikane. Du kan alltids gi henne en dårlig vurdering tilbake og skrive en sur kommentar. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Kan du kommentere under tilbakemeldingen? Isåfall hadde jeg skrevet noe sånt som "jeg aksepterte budet en torsdag kveld, allerede dagen etter var pakken på vei til deg. Den ble derimot liggende i to dager før du hentet den, så hvem som er treg her kan diskuteres... " Anonymkode: 6d96b...d88
Rødvinsfilosofen Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan du kommentere under tilbakemeldingen? Isåfall hadde jeg skrevet noe sånt som "jeg aksepterte budet en torsdag kveld, allerede dagen etter var pakken på vei til deg. Den ble derimot liggende i to dager før du hentet den, så hvem som er treg her kan diskuteres... " Anonymkode: 6d96b...d88 Det fungerer på Finn, men ikke på Tise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå